Zmiana skina gracza i kilka innych "fu...
Karrypto
05.03.2015
Witam, robię pewien projekt, i potrzebuję małej pomocy od forum (w końcu od czegoś mamy to nasze forum ;])
mianowicie potrzebuję czegoś co zmieni mi skin na skin przeciwnika (wiem jak zrobić inny model np jakiegoś altaira czy coś ale to nie zawsze też działa oraz przy zmianie przylagowuje caly serwer)
pozatym chciałbym wiedzieć jak odczytać ilość HP przeciwnika (chcę zrobić instant kill z broni po spełnieniu warunku ale nie wiem jak sprawdzić ile HP ma przeciwnik a nie mogę ustawić po prostu DMG na 1000)
kolejna sprawa to jak sprawdzić czy strzał był HS'em czy nie
z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi
Pozdrawiam.
Linux'
10.03.2015
Sprawdzic ile gracz ma zdrowia itp mozesz tak:
GetClientHealth(client)
Co do strzalu w okreslona czesc ciala (noge, hs, tulow itp mozesz to zrobic np tak):
Pierw rejestrujesz traceattack
SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);
Dodajesz public z zmienna sprawdzajaca w jaka czesc ciala dostaje gracz itp.
public Action:TraceAttack(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup) { if(hitgroup == 1) headshot[victim] = 1; else headshot[victim] = 0; return Plugin_Continue; }
I teraz sprawdzasz czy gracz strzelil w hs, i tu wszystko zalezy od tego w jakiej funkcji chcesz sprawdzac strzal. Np w take damage wyglada to tak:
public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype) { if(headshot[victim]) { // code } }
A tu masz liste, ktory numer odpowiada za ktora czesc ciala.
/* Parts of body for hits */ #define HIT_GENERIC 0 /* none */ #define HIT_HEAD 1 #define HIT_CHEST 2 #define HIT_STOMACH 3 #define HIT_LEFTARM 4 #define HIT_RIGHTARM 5 #define HIT_LEFTLEG 6 #define HIT_RIGHTLEG 7
kuba_160
19.03.2015
SetEntityModel(client, "modelpath");
Jak ja zmieniam model to wtedy zamiast niego mam model "error", model jest precacheowany, chyba coś jeszcze trzeba dać oprócz tego.
Linux'
19.03.2015
SetEntityModel(client, "modelpath");
Jak ja zmieniam model to wtedy zamiast niego mam model "error", model jest precacheowany, chyba coś jeszcze trzeba dać oprócz tego.
Jezeli zmienia sie model/dzwiek czy sprite na niestandardowy to zawsze trzeba wymuszac jego pobieranie. To sie rozumie samo przez sie i nie trzeba miec wspolczynniku inteligencji powyzej normy by to odkryc. Tu jest gotowiec: https://forums.allie...ad.php?t=167696
//tel.
Karrypto
22.03.2015
chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT
Linux'
22.03.2015
chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT
Musisz wymuszac pobieranie modelu by moc go zmienic na inny .
W public OnMapStart() dodaj PrecacheModel("sciezka_do_modelu");
naprawdę takie trudne?
Karrypto
24.03.2015
chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT
Musisz wymuszac pobieranie modelu by moc go zmienic na inny
.
W public OnMapStart() dodaj PrecacheModel("sciezka_do_modelu");
naprawdę takie trudne?
no ok probowalem tak to zrobić tyle, że nie wiem ostatecznie gdzie jest ten model dla ct i tt jaka jest jego ścieżka