Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana skina gracza i kilka innych "funkcji"


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 05.03.2015 20:10

Witam, robię pewien projekt, i potrzebuję małej pomocy od forum (w końcu od czegoś mamy to nasze forum ;])

mianowicie potrzebuję czegoś co zmieni mi skin na skin przeciwnika (wiem jak zrobić inny model np jakiegoś altaira czy coś ale to nie zawsze też działa oraz przy zmianie przylagowuje caly serwer) 

pozatym chciałbym wiedzieć jak odczytać ilość HP przeciwnika (chcę zrobić instant kill z broni po spełnieniu warunku ale nie wiem jak sprawdzić ile HP ma przeciwnik a nie mogę ustawić po prostu DMG na 1000)

 

kolejna sprawa to jak sprawdzić czy strzał był HS'em czy nie

 

z góry dziękuję wszystkim za odpowiedzi

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.03.2015 11:31

Sprawdzic ile gracz ma zdrowia itp mozesz tak:

GetClientHealth(client)

Co do strzalu w okreslona czesc ciala (noge, hs, tulow itp mozesz to zrobic np tak):

 

Pierw rejestrujesz traceattack

SDKHook(client, SDKHook_TraceAttack, TraceAttack);

Dodajesz public z zmienna sprawdzajaca w jaka czesc ciala dostaje gracz itp.

public Action:TraceAttack(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype, &ammotype, hitbox, hitgroup)
{
	if(hitgroup == 1)
		headshot[victim] = 1;
	else
		headshot[victim] = 0;

	return Plugin_Continue;
}

I teraz sprawdzasz czy gracz strzelil w hs, i tu wszystko zalezy od tego w jakiej funkcji chcesz sprawdzac strzal. Np w take damage wyglada to tak:

public Action:TakeDamage(victim, &attacker, &inflictor, &Float:damage, &damagetype)
{
	
	if(headshot[victim])
	{
		// code
	}
}

A tu masz liste, ktory numer odpowiada za ktora czesc ciala.

/* Parts of body for hits */
#define HIT_GENERIC 0	/* none */
#define HIT_HEAD 1
#define HIT_CHEST 2
#define HIT_STOMACH 3
#define HIT_LEFTARM 4
#define HIT_RIGHTARM 5
#define HIT_LEFTLEG 6
#define HIT_RIGHTLEG 7

  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 10.03.2015 12:11

dzięki, a jak zmienię model gracza na przeciwnika?


  • +
  • -
  • 0

#4 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 13.03.2015 14:34

SetEntityModel(client, "modelpath");
  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.03.2015 08:25

Problem rozwiązany?


  • +
  • -
  • 0

#6 kuba_160

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Berlin
Offline

Napisano 19.03.2015 21:26

SetEntityModel(client, "modelpath");

 

Jak ja zmieniam model to wtedy zamiast niego mam model "error", model jest precacheowany, chyba coś jeszcze trzeba dać oprócz tego.


  • +
  • -
  • 0

#7 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 19.03.2015 23:18


SetEntityModel(client, "modelpath");


Jak ja zmieniam model to wtedy zamiast niego mam model "error", model jest precacheowany, chyba coś jeszcze trzeba dać oprócz tego.

Jezeli zmienia sie model/dzwiek czy sprite na niestandardowy to zawsze trzeba wymuszac jego pobieranie. To sie rozumie samo przez sie i nie trzeba miec wspolczynniku inteligencji powyzej normy by to odkryc. Tu jest gotowiec: https://forums.allie...ad.php?t=167696

//tel.
  • +
  • -
  • 1

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#8 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 22.03.2015 19:18

chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT


  • +
  • -
  • 0

#9 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 22.03.2015 19:32

chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT

 

Musisz wymuszac pobieranie modelu by moc go zmienic na inny :mur: .

 

W public OnMapStart() dodaj PrecacheModel("sciezka_do_modelu");

 

naprawdę takie trudne? o_O


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#10 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 24.03.2015 23:55

 

chodzilo mi o zmianę modelu bez dodawania nic w sensie jestem CT to po spelnieniu jakiegos warunku wyglądam jak TT

 

Musisz wymuszac pobieranie modelu by moc go zmienic na inny :mur: .

 

W public OnMapStart() dodaj PrecacheModel("sciezka_do_modelu");

 

naprawdę takie trudne? o_O

 

no ok probowalem tak to zrobić tyle, że nie wiem ostatecznie gdzie jest ten model dla ct i tt jaka jest jego ścieżka


  • +
  • -
  • 0

#11 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 25.03.2015 07:33

amxx.pl/topic/146560-standardowe-modele-cttt/
  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych