Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 z deagle tylko w HS COD MOD problemprzedmiot który daje deagle i 1/1 tylko w head


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karrypto

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.09.2010 15:20

Witam, chcę zrobić rpzedmiot, który daje deagle które zabija na 1 hit - do tego momentu wszystko wiem, ale mój problem zaczyna się teraz ponieważ ten 1 strzal = kill ma działać tylko w głowe, w noge czy reke ma być normalny damage.
Mam coś takiego:


if(weapon == CSW_deagle)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 )
                        damage = float(health)+50;
        }


czy ktoś mógł by mi powiedzieć co do tego muszę dodać?
  • +
  • -
  • 0

#2 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 15:41

Mialem podobny problem na diablo w zasadzie podobne są do siebie więc przeczytaj ten temat może coś ci wpadnie pomocnego.

http://amxx.pl/item-...343#entry175343



#3 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 15:41

W swoim public'u dodaj na sammym poczatku:
new headshot = read_data(3)

I kodzik:
if(weapon == CSW_deagle && headshot == 1)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[0] == 51 )
damage = float(health)+50;
}

Nie wiem, czy to zadziała, ale powinno.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 15:42


#4 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.09.2010 16:06

////codmod test.sma
sciezka do plikiu <48> error 008 must be a constatn expression; assumed zero
err 017 unidentifed symbol CSW_deagle
err 033 a rray must be indexed <variable "informacje_przedmiotu_gracza">

pierwszy błąd jest w linijce
new headshot = read_data(3)
dawalem tez na koncu ; i to samo było

nie mam pojecia o co chodzi ;/
  • +
  • -
  • 0

#5 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 16:17

Do:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

Za:

new health = get_user_health(this);
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

Dodaj:

new headshot = read_data(3)

Funkcja do itemka to:

if(weapon == CSW_DEAGLE && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 51 && headshot == 1)
damage=float(health);

Powinno działać.

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 16:18


#6 Karrypto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 29.09.2010 16:20

poszlo, przetestuje :)

Dodano 30 wrzesień 2010 - 13:46:

poszlo, przetestuje :)



niby klasa sie pojawiła ale znikło w hud wszystko (klasa level itp) logi serwa:

Dołączona grafika

w pliginie mam takie linijki jesli chodzi o to

        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);

Użytkownik Karrypto edytował ten post 30.09.2010 13:47

  • +
  • -
  • 0

#7 Cenzura Yea

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:James
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.09.2010 15:45

Dopisz debug po codmod.amxx czyli
codmod.amxx debug
Czytaj z logow!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych