Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TaKieCos - zdjęcie

TaKieCos

Rejestracja: 09.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.07.2010 08:13
-----

#153441 Plugin na rezerwacje slota

Napisane przez TiGeR*Pr0 w 21.07.2010 19:49

to nie jest plugin tylko musisz sobie zmienić w panelu sterowania
  • +
  • -
  • 2


#153443 Plugin na rezerwacje slota

Napisane przez TiGeR*Pr0 w 21.07.2010 20:00

Edytujemy plik amxx.cfg (jest w addons/amxmodx/configs) za pomocą notatnika. Teraz szukamy
Kod:
amx_reservation 0
i zmieniamy jego wartość na
Kod:
amx_reservation 1
Możemy już cieszyć się rezerwacją slota (oczywiście po restarcie lub zmianie mapy)
  • +
  • -
  • 2


#153445 Plugin na rezerwacje slota

Napisane przez TiGeR*Pr0 w 21.07.2010 20:01

kliknij ctrl+f i wpisz recservation
  • +
  • -
  • 2


#153452 Plugin na rezerwacje slota

Napisane przez TiGeR*Pr0 w 21.07.2010 20:06

Slota dodatkowo możemy ukryć (więc będzie np. 15/15 przy serwerze 16 slotowym a osoba z rezerwacją będzie mogła wbić.

Szukamy w w/w pliku
amx_hideslots 0

i zamieniamy na

amx_hideslots 1

Aby rezerwacja działała gracz musi mieć flagę b

Teraz musimy edytować serwer.cfg i dopisujemy

sv_visiblemaxplayers ?
?- Liczba widziany slotów, jak damy 20 będą widoczne 20 sloty.
Każda osoba która posiada flagę b, może łączyć się na serwer przez konsole(jeżeli chce korzystać ze swoich przywilejów) np.

connect IP

to tez moze ci sie przydac.
  • +
  • -
  • 2


#151796 zmiana nazwy serwa

Napisane przez ZiuTeK w 14.07.2010 21:40

Ustawic hostname w cudzyslowiu i dopisac do server.cfg
  • +
  • -
  • 1


#150291 Problem z naświetlaniem Ninji? Znak widoczności!

Napisane przez DioW w 08.07.2010 19:07

Właśnie tak jest! Poto to zrobiłem!

08 lipiec 2010 - 20:08:
Napisałem rozwiązaniem tych problemów a nie z tymi problemami Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0


#124674 [5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na...

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:19

[uwaga='Vert']W miejsce X.0 wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
W miejsce Y.0 wpisujecie MAX_LVL/2 czyli dla 200 lvl'a 100.0 a dla 1000 lvl'a 500.0
[/uwaga]
Znajdź:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

zamień na
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/X.0)

Znajdź:
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))

zamień na
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/Y.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X.0))

  • +
  • -
  • 5


#149974 kilka pytań.

Napisane przez false w 07.07.2010 08:29

1.
Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
	}
	BoostRing(id)


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])

2.

Levele
Szukasz:

show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
				get_user_name(id, name, 31) 
				ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
				get_user_name(id, name, 31) 
				client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])

##########################EDIT

3.
				new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])		
				show_hudmessage(id, Msg)

zamiana na chyba :
				new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i^nWytrzymalosc itemu:",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index], TUTAJ JAKIŚ KOD DO WYTRZYMAŁOŚCI NIE WIEM JAKI.		
				show_hudmessage(id, Msg)

nie wiem chyba :
  • +
  • -
  • 2


#150169 kilka pytań.

Napisane przez patryk1345 w 08.07.2010 06:36

Może ja lepiej pomoge ...:

na + czekam :)

1.
Kolor:
Szukasz:
#include <csx>
i dodajesz pod:
#include <ColorChat>

Plik ColorChat.inc w zalaczniku
Wrzucasz go do scripting/include

--------------------------------------

Jeśli chcesz przy wszystkich itemach to robisz tak jak pisze Ghoscik czyli:

Szukasz pod ostatnim case w itemach:

}
	}
	BoostRing(id)

Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

Na normalny kolor:

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])

------------------------------------------------------------------------

a jeśli tylko przy niektórych to:
Szukasz:
case XX:
{
	player_item_name = "xxx"
	player_item_id = xx
	Funkcje (player_b_vampire czy cos)
}
i dodajesz pod Funkcjami:
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
oraz szukasz:
item_durability[id] = XX
Nad lista itemów (case 1:)
i dodajesz pod:
new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)

2. Levele tak jak pisze Ghoscik

3.
Szukasz:
new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])		
				show_hudmessage(id, Msg)
i zamieniasz na:
new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i^nWytrzymalosc:",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index], item_durability[index])
				show_hudmessage(id, Msg)

4.
Szukasz:
if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamieniasz na:
if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

5.
Jeśli masz dostep do bazy zdalnie to mozesz usuwac, resetowac, dodawac expa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#147396 Item

Napisane przez ReDDi w 26.06.2010 21:38

A może sproboj zrobić zmienne i przypiąć pod nie w roundstart funkcje od dawania granata
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")

  • +
  • -
  • 1


#147247 Dodawanie expa i itemów

Napisane przez xPerfectx w 26.06.2010 11:36

[Dodatek][5.8d/5.9l] Komenda na dodawanie doświadczenia. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Dodatek][5.8d/5.9l] Komenda na dawanie przedmiotów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#147213 BUGI BUGI BUGI! dbmod_5.9l

Napisane przez Owner123 w 26.06.2010 10:07

Dodałeś zmienne antym3 itd. do reset_item_skills(id) ?

Edit.
Dobra widzę że nie dodałeś ...
Podmień:
public reset_item_skills(id){
item_boosted[id] = 0
item_durability[id] = 0
jumps[id] = 0
gravitytimer[id] = 0
player_b_vampire[id] = 0 //Vampyric damage
player_b_damage[id] = 0 //Bonus damage
player_b_money[id] = 0 //Money bonus
player_b_gravity[id] = 0 //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id] = 0 //Invisibility bonus
player_b_grenade[id] = 0 //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id] = 0 //Reduces player health each round start
player_b_theif[id] = 0 //Amount of money to steal
player_b_respawn[id] = 0 //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
player_b_heal[id] = 0 //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id] = 0 //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id] = 0 //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id] = 0 //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id] = 0 //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id] = 0 //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id] = 0 //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id] = 0 //Ability to walk through walls
player_b_eye[id] = 0 //Ability to snarkattack
player_b_blink[id] = 0 //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id] = 0 //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id] = 0 //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id] = 0
player_b_silent[id] = 0
player_b_dagon[id] = 0 //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
player_b_awpmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp
player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with m3
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
player_b_jumpx[id] = 0
player_b_smokehit[id] = 0
player_b_extrastats[id] = 0
player_b_firetotem[id] = 0
player_b_hook[id] = 0
player_b_darksteel[id] = 0
player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
player_b_mine[id] = 0
player_b_bohy[id] = 0
player_b_latarka[id] = 0
wear_sun[id] = 0
player_sword[id] = 0
player_ultra_armor_left[id]=0
player_ultra_armor[id]=0
}

Na
public reset_item_skills(id){
item_boosted[id] = 0
item_durability[id] = 0
jumps[id] = 0
gravitytimer[id] = 0
player_b_vampire[id] = 0 //Vampyric damage
player_b_damage[id] = 0 //Bonus damage
player_b_money[id] = 0 //Money bonus
player_b_gravity[id] = 0 //Gravity bonus : 1 = best
player_b_inv[id] = 0 //Invisibility bonus
player_b_grenade[id] = 0 //Grenade bonus = 1/chance to kill
player_b_reduceH[id] = 0 //Reduces player health each round start
player_b_theif[id] = 0 //Amount of money to steal
player_b_respawn[id] = 0 //Chance to respawn upon death
player_b_explode[id] = 0 //Radius to explode upon death
player_b_heal[id] = 0 //Ammount of hp to heal each 5 second
player_b_blind[id] = 0 //Chance 1/Value to blind the enemy
player_b_fireshield[id] = 0 //Protects against explode and grenade bonus
player_b_meekstone[id] = 0 //Ability to lay a fake c4 and detonate
player_b_teamheal[id] = 0 //How many hp to heal when shooting a teammate
player_b_redirect[id] = 0 //How much damage will the player redirect
player_b_fireball[id] = 0 //Ability to shot off a fireball value = radius *
player_b_ghost[id] = 0 //Ability to walk through walls
player_b_eye[id] = 0 //Ability to snarkattack
player_b_blink[id] = 0 //Abiliy to use railgun
player_b_windwalk[id] = 0 //Ability to windwalk
player_b_usingwind[id] = 0 //Is player using windwalk
player_b_froglegs[id] = 0
player_b_silent[id] = 0
player_b_dagon[id] = 0 //Abliity to nuke opponents
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
player_b_awpmaster[id] = 0 //Ability to kill faster with awp
player_b_m3master[id] = 0 //Ability to kill faster with m3
player_b_knifemaster[id] = 0 //Ability to kill faster with knife
player_b_jumpx[id] = 0
player_b_smokehit[id] = 0
player_b_extrastats[id] = 0
player_b_firetotem[id] = 0
player_b_hook[id] = 0
player_b_darksteel[id] = 0
player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
player_b_mine[id] = 0
player_b_bohy[id] = 0
player_b_latarka[id] = 0
wear_sun[id] = 0
player_sword[id] = 0
player_ultra_armor_left[id]=0
player_ultra_armor[id]=0
player_b_antyawp[id] = 0
player_b_antym3[id] = 0
player_b_antyknife[id] = 0
player_b_antysniper[id] = 0
}

  • +
  • -
  • 1


#146647 2 strona klas

Napisane przez Onyke w 24.06.2010 08:47

Menu klas 2 strona
menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Dodawanie klasy na 2 stronie
[Tutorial] Latwe dodawanie klas + nowe menu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

O to chodziło ?
  • +
  • -
  • 1


#144419 [VIP] Ultimate Hot v2.7

Napisane przez hardbot w 15.06.2010 21:44

Dołączona grafika



Dołączona grafika
Najnowsza Aktualizacja Pluginu w końcu wyszła! VIP Ultimate Hot v2.7
NEWDodano plik Config: VipUltimateHot.cfg

Niżej Notatki z Pluginu:
Spoiler


Dołączona grafika
Spoiler

Dołączona grafika

Jak dać komuś VIP'a:(tekst pogrubioną czcionką wklejamy do user.ini i modyfikujemy ;))
Kto jak chcesz sobie ustawia :P

b - Flaga Rezerwująca Slot na serwerze
i - Flaga umożliwiająca pisanie na AdminChat. NP: wpis w "say @@ Siema All"
t - Flaga dostępu do przywilejów VIP'a ^^ // Można dowolnie zmodyfikować cvarem!

Vip na SteamID - "STEAMID" "" "bit" "ca"
Vip na IP - "ip" "" "bit" "de"
Vip na Nick i Hasło - "nick" "hasło" "bit" "a"

Flagę możemy zmienić w pluginie, szukamy na górze pluginu:
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H i zmieniamy sobie z ADMIN_LEVEL_H na taką jaka odpowiada vipowi :D niżej dostępne flagi
Flagi - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- Cvarem ustawiamy nazwę flagi nie jej cyfrę!

Dołączona grafika
Zawartość packa wrzucamy do cstrike
Opisowa instalacja dla początkujących :D
Folder vip wrzucamy do cstrike/sound/misc
Plugin Vip_Ultimate_Hot_v2.7.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Potem wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/config edytujemy plik plugins.ini i na sam dół dopisujemy Vip_Ultimate_Hot_v2.7.amxx
Plik Vip_Ultimate_Hot_v2.7.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Plik vip.txt wrzucamy do cstrike i modyfikujemy do swoich potrzeb (Wersja HTML w nim zrobiona prze zemnie :D)

Dołączona grafika
Należy odblokować następujące moduły: cstrike , fun , nvault
//Plik z colorcha'tem dołączam do załącznika jeśli ktoś by nie miał. :P

Zdjęcia z Gry:
Po wpisaniu w say /vips ukazuje nam się okienko :P
Spoiler


lub VIPs Online w MENU
DODANO ZDJĘCIE
Spoiler


NEW Po wpisaniu w say /cmd admin z flagą "H" może zmieniać ustawienia vipom :P
DODANO ZDJĘCIE
Spoiler


Menu z Broniami Vipa :)
Spoiler

Informacje o vipie po w pisaniu w say /vipinfo (Byłem na New Game wiec :D STEAM = ID_LAN :P)
Spoiler


[Tutorial] Dodanie 2 Wyglądów CT I TT VIP - Nieoficjalny polski support AMX Mod X <- NOWOŚĆ MODELE

Pamiętaj nigdy nie proś o modyfikacje i o byle jakie głupoty w tym Temacie!
Wszelakie BUGI, Proszę zgłaszać Tutaj!

Przepraszam was lecz Nowa Wersja nie została przetestowana w większym stopniu ze względu na 'Chacknięte konto Steam + Brak CS (NS to paści)'



Nowa Aktualizacja Już Gotowa! Proszę Pobierać!


Pamiętaj pobierając Mój UPLOAD zawsze dodaje do niego 10% Danych Naprawczych!

Załączone pliki