Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.04.2010 11:19

*
Popularny

[uwaga='Vert']W miejsce X.0 wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
W miejsce Y.0 wpisujecie MAX_LVL/2 czyli dla 200 lvl'a 100.0 a dla 1000 lvl'a 500.0
[/uwaga]
Znajdź:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

zamień na
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/X.0)

Znajdź:
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))

zamień na
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/Y.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X.0))

  • +
  • -
  • 5

#2 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 11.09.2010 00:49

Znajdź:

            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/50.0))

zamień na
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/Y.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/X.0))

A nie powinno być
            time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/X.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/Y.0))

?? Bo patrząc na wcześniejsze proporcje to tak powinno być, chyba że wcześniej było źle...
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 08.10.2010 22:56

Ktoś odpowie?
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.10.2010 08:44

Nie, forma Verticusa jest poprawną
  • +
  • -
  • 1

#5 cesik

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:129
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:KIELCE
Offline

Napisano 17.02.2011 21:22

W miejsce X.0 wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
W miejsce Y.0 wpisujecie MAX_LVL/2 czyli dla 200 lvl'a 100.0 a dla 1000 lvl'a 500.0

dla 150 lvl
W miejsce X.0 wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 150 lvl'a będzie to 62.5 
W miejsce Y.0 wpisujecie MAX_LVL/2 czyli dla 150 lvl'a 75.0 

dobrze to wymyslilem ?

Użytkownik cesik edytował ten post 17.02.2011 21:25






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych