Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

kilka pytań.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 06.07.2010 14:55

Mam kilka pytań:
1. Jak zrobic aby gdy dostaje się item pisalo jaki sie dostalo?
2. Jak zrobic aby gdy wbije sie lvl pisalo jaki sie wbilo?
3. Jak zrobic aby w HudMassage gdy nie zyjemy pisało jaka jest wytrzymalosc itemu??
Nick:
Klasa:
Poziom:
Item:
Wytrzymalosc:
sila:
itd....

4.Jak zrobić aby gdy zyjemy przed lvl lub klasa(nie pamietam co jest 1) pisalo ile posiada się HP?
5.Czy przez baze danych da się dodać zabrać lvl?? Baze danych mam na host.sk

Użytkownik TaKieCos edytował ten post 06.07.2010 15:50

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 07.07.2010 08:29

1.
Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
	}
	BoostRing(id)


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])

2.

Levele
Szukasz:

show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
				get_user_name(id, name, 31) 
				ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
				get_user_name(id, name, 31) 
				client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])

##########################EDIT

3.
				new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])		
				show_hudmessage(id, Msg)

zamiana na chyba :
				new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i^nWytrzymalosc itemu:",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index], TUTAJ JAKIŚ KOD DO WYTRZYMAŁOŚCI NIE WIEM JAKI.		
				show_hudmessage(id, Msg)

nie wiem chyba :

Użytkownik Ghoscik edytował ten post 07.07.2010 08:38

  • +
  • -
  • 2

#3 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 07.07.2010 10:27

A jak na kolorowo to trzeba chyba zmienic:
#include <csx> 

na:
#include <colorchat> 



????????
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 07.07.2010 13:22

Nie zmienić tylko dodać:
#include <colorchat>
i mieć colorchat.inc
  • +
  • -
  • 0

#5 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.07.2010 06:36

Może ja lepiej pomoge ...:

na + czekam :)

1.
Kolor:
Szukasz:
#include <csx>
i dodajesz pod:
#include <ColorChat>

Plik ColorChat.inc w zalaczniku
Wrzucasz go do scripting/include

--------------------------------------

Jeśli chcesz przy wszystkich itemach to robisz tak jak pisze Ghoscik czyli:

Szukasz pod ostatnim case w itemach:

}
	}
	BoostRing(id)

Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])

Na normalny kolor:

new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)
 
	client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])

------------------------------------------------------------------------

a jeśli tylko przy niektórych to:
Szukasz:
case XX:
{
	player_item_name = "xxx"
	player_item_id = xx
	Funkcje (player_b_vampire czy cos)
}
i dodajesz pod Funkcjami:
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
oraz szukasz:
item_durability[id] = XX
Nad lista itemów (case 1:)
i dodajesz pod:
new name[32]
	get_user_name(id, name, 31)

2. Levele tak jak pisze Ghoscik

3.
Szukasz:
new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index])		
				show_hudmessage(id, Msg)
i zamieniasz na:
new Msg[512]
				set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
				format(Msg,511,"Nick: %s^nPoziom: %i^nKlasa: %s^nPrzedmiot: %s^nInteligencja: %i^nSila: %i^nZwinnosc: %i^nZrecznosc: %i^nWytrzymalosc:",pname,player_lvl[index],Race[player_class[index]],player_item_name[index], player_intelligence[index],player_strength[index], player_dextery[index], player_agility[index], item_durability[index])
				show_hudmessage(id, Msg)

4.
Szukasz:
if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
Zamieniasz na:
if(player_class[id]!=Paladyn)
		format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
	else	
format(tpstring,1023,"HP: %i Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

5.
Jeśli masz dostep do bazy zdalnie to mozesz usuwac, resetowac, dodawac expa.

Załączone pliki


Użytkownik patryk1345 edytował ten post 08.07.2010 06:40

  • +
  • -
  • 2

#6 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 08.07.2010 21:07

Tetam mozna zamknąc
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych