Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TaKieCos - zdjęcie

TaKieCos

Rejestracja: 09.06.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.07.2010 08:13
-----

#151520 Prośba Jak zrobić item?

Napisane przez TaKieCos w 13.07.2010 22:23

nr.3 byl juz gdzies na forum. Poszukaj. w temacie jest nazwa " magnez " więc latwo znajdziesz
  • +
  • -
  • 1


#149872 Pomysły na nowe Itemy

Napisane przez TaKieCos w 06.07.2010 18:36

totem mrozik- Totem zamrazający ludzi dookola
totem flash- oslepia ludzi dookola
Immortal- przez 10sek jest niesmiertelny
WallHack ;P- Gracz ma wh ;d
Apteczka- Dodaje 100 hp do hp które mamy normalnie na pocątku rundy
Zlodziej- 1/3 na kradzież ammo przeciwnikowi (na Pokemodzie jest pokemon który ma taka moc)
  • +
  • -
  • 1


#147989 Pytania.....

Napisane przez TaKieCos w 29.06.2010 08:58

Ad.2

Szukasz:
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}

Zmieniasz na:
new LevelXP[100] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,/*100*/}


Ad.3

Znajdz:
if (player_intelligence[id]<50){

Zmien na :
if (player_intelligence[id]<75){

Znajdz:
if (player_strength[id]<50){

Zmien na:
if (player_strength[id]<75){

Znajdz:
if (player_agility[id]<50){

Zmien na:
if (player_agility[id]<75){

Znajdz:
if (player_dextery[id]<50){

Zmien na:
if (player_dextery[id]<75){

  • +
  • -
  • 1


#147221 Ilość żyć za 1 pkt siły

Napisane przez TaKieCos w 26.06.2010 10:49

W public showskills(id) Znajdz

player_strength[id]*2,


Zmien na:

player_strength[id]*1,



Nie jestem pewien ale to chyba to :)
  • +
  • -
  • 1


#146814 Ilość punktów za lvl ?

Napisane przez TaKieCos w 24.06.2010 18:15

znajdz

public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}



Zmien na


public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}

  • +
  • -
  • 1