Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablo Mod Core 1.1.0 PL

diablo mod core plugin klasy itemy natywy forwardy event statystyki

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
93 odpowiedzi w tym temacie

#21 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.12.2012 20:49

Z tego co gadałem z darkiem, to każdej klasy były 3-4 wersje

albo i więcej
  • +
  • -
  • 0

#22 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.12.2012 16:14

Jak masz to
/* - to przed tym w amxstudio pojawiają mi się jakieś napisy i przez to nie można skompilować ale wystarczy to usunąć
@author Rafal "DarkGL" Wiecek
@site www.darkgl.amxx.pl
*/
Co to tych wczytywania klas mam to samo ale w cfg od diablo dopisałem te dane do bazy
  • +
  • -
  • 0

#23 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.12.2012 16:17

Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że ja używam kodowania utf8 w plikach sma a amxx studio korzysta domyślnie z ASII chyba stąd te dziwne znaki
  • +
  • -
  • 0

#24 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 10.12.2012 18:03

możliwe, ale rzeczywiście jak sie zmieni mape przez admina (amxmodmenu ) to /klasa nie działą tak jak by się nie łączyło z bazą , a po restarecie serwera działa, dane do mysql mam zapisane w diablomod.cfg
  • +
  • -
  • 0

#25 dziobax

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:145
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Piotrków Trybunalski
Offline

Napisano 10.12.2012 19:58

Prawdopodobnie jest to spowodowane tym że ja używam kodowania utf8 w plikach sma a amxx studio korzysta domyślnie z ASII chyba stąd te dziwne znaki

to czym/jak mam to kompilować?
Wiem, Notepad++
Ale co z tym wczytywaniem klas, wyżej user widze też ma ten problem.

Użytkownik dziobax edytował ten post 10.12.2012 20:03

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_133807_FFFFFF_000000.png

188.165.19.26:27716
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

213.189.52.228:27416

b_350_20_AE2424_FFFFFF_100B99_000000.png

5.196.210.218:10094


#26 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.12.2012 20:03

Możesz za pomocą amxx studio tylko usuwaj te znaki lub za pomocą notepad++ czy też bezposrednio wywołuj kompilator z pominięciem edytora
  • +
  • -
  • 0

#27 NotSecond

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 11.12.2012 13:43

Fajniutka paczusia :D
Ale na razie napotkałem parę błędów:
1 Brak .txt do większości klas - ale to nawet sam zrobie :
2 Bug Łowcy przy max lvl i inteligencji(spam strzałami) - nie rozkminiam tego ponieważ kod jest inny niż zwykłego diablo
3 Bug Maga pkt 2 (spam fireballe)

Poza tym wzystko jak na razie pięknie działa
+ za paczke :)
  • +
  • -
  • 0

#28 Allen.exe?!

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:EBE
Offline

Napisano 11.12.2012 14:08

Paczka jest fajna tylko ten błąd :/
Masz+



Mam problem ;P
L 12/11/2012 - 13:53:27: [AMXX] Run time error 10 (plugin "diablo_nowe.amxx") (native "SQL_ReadResult") - debug not enabled!

Użytkownik Allen.exe?! edytował ten post 11.12.2012 14:12

  • +
  • -
  • 0

#29 HollyTom

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Kraków / Lubliniec
Offline

Napisano 12.12.2012 19:38

Jest mały bug. restartuje skille na początku rundy, daję wszystko w zręczność, znów restart i daję wszystko w siłę. W rezultacie do końca mapy mam na maxa siłę i zręczność.
  • +
  • -
  • 0

#30 Fili:P

    Koleżeński

  • Power User

Reputacja: 752
Guru

  • Postów:1679
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.12.2012 20:02

Dodaj jakiś forward wywoływany podczas wbicia levelu, bo tak to trzeba sprawdzać co kill

W diablo_death nie dość że nie ma broni to nawet nie ma damagebits i nie ma możliwości sprawdzenia z jakiej broni zabiliśmy. Eh chyba sam już to naprawie i dodam tut.
  • +
  • -
  • 0

BMXers.pl - Portal o tematyce BMX


#31 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 12.12.2012 20:34

te bugi by się przydało naprawić , oraz zauważyłem, że co pare sekund każda klasa dostaje 10 hp + ten problem z wczytywaniem klas po zmianie mapy przez adma
  • +
  • -
  • 0

#32 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 15.12.2012 11:58

To tak miało być, że zwrócenie ujemnej liczby dla diablo_kill_xp i tak dodaje expa w wysokości wartości bezwzględnej tej zwracanej liczby, czy po prostu w 4405. linijce zagubił się minus?

@edit: SMA
gFW = CreateMultiForward ("diablo_kill_xp",ET_CONTINUE,FP_CELL,FP_CELL,FP_CELL);

ExecuteForward(gFW, iRet, iKiller,iVictim ,iXpAward);


INC
//przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
forward diablo_kill_xp(id,iIle);


Komentarz chyba zbędny :guma:

Użytkownik benio101 edytował ten post 15.12.2012 12:17


#33 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 15.12.2012 16:38

Event diablo jest zbugowany ;d zamiast odejmować hp jak sie dostaje z firebala to dodaje, bodajze misje sypią errorami ;d i kilka tam mniejszych bugów zauważyłem nim to było public ;d
  • +
  • -
  • 0

#34 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.12.2012 04:18

Ja właściwie, to tylko nad tym jednym forwardem się pastwiłem, bo tylko on mi jest potrzebny, do generatora.
Dzięki za odpowiedź, przynajmniej wiem, że forward powinienem wyciągnąć z kodu. Ostatecznie napisałem:

Na górę definicję forwardu z kodu:
forward diablo_kill_xp(kid, vid, xp);


Kod za zwiększany EXP za zabicie:
public diablo_kill_xp(kid, vid, xp){
return xp*(100+DODATKOWY_PROCENT_EXP_ZA_ZABICIE)/100;
}


Kod na dodatkowy EXP za zabicie:
public diablo_kill_xp(kid, vid, xp){
return xp+DODATKOWY_EXP_ZA_ZABICIE;
}


#35 Profesionals

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Ząbkowice Śl
Offline

Napisano 26.12.2012 22:23

Dobra ale jak mam uzupełnić baze dancyh da ktoś jakiś przykład nie rozkminam tego :)

//sql diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db


i jeszcze jedno z skąd mam wziąć opisy klas ?

Użytkownik Profesionals edytował ten post 26.12.2012 22:32

  • +
  • -
  • 0

#36 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 26.12.2012 22:37

Jeśli masz jakieś forum to na pewno jak instalowałeś skrypt, prosił cię on o host sql, użytkownika, hasło i nazwę bazy danych. Tu także musisz to podać, sql najczęściej dostaje się właśnie od hostingu strony lub hostingu serwera (pamiętam nie wiem czy tak jeszcze jest np. netshoot). Gdybyś miał większe problemy napisz w odpowiednim dziale.
Nie jest to miejsce na takie rzeczy.
Piszę dla reszty, bo widzę, że rodzą się takie problemy jakie były w diablo.

Przykładowe dane sql:
diablo_host huberttm.hosting.pl
diablo_user huberttm
diablo_pass silne_haslo
diablo_db huberttm
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#37 Hahu17

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:11
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:OtOrOwO
Offline

Napisano 27.12.2012 11:32

mi klas nie wyswietla aby wybrac a opis jest

#38 MixTape

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Mazowiecki
Offline

Napisano 27.12.2012 17:16

mam to samo co UP.
  • +
  • -
  • 0

#39 NotSecond

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:pawel
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 28.12.2012 10:39

Jest ktoś w stanie naprawić te podstawowe bugi diablo?

Użytkownik NotSecond edytował ten post 28.12.2012 10:39

  • +
  • -
  • 0

#40 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2012 16:29

Jakie bugi ?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablo, mod, core, plugin, klasy, itemy, natywy, forwardy, event, statystyki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych