Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

[Problem] Gravita na Cod Stary

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arkadiusz0055

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Rawa Mazowiecka
Offline

Napisano 27.11.2012 10:48

Witam mam problem poniewaz bawilem sie w cod stary i udalo mi sie zrobic auto bunny hop tylko teraz jest problem a miedzy innymi wywala mnie na textury wiem to dziwne ale wlasnie w tym rzecz ze w tym co podalem niżej są 2 warnings i taka treść przy kompilacji.

1.Warnings przy bunny hop wywala na textury:
public client_PreThink(id) {
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Skoczek)
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

2.Treść:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(3244) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(3249) : warning 217: loose indentation
Header size:		   4700 bytes
Code size:			97852 bytes
Data size:			81304 bytes
Stack/heap size:	  16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  200240 bytes

2 Warnings.
Done.
3. Wiem że coś sie stało z grawitka w tym powyżej numerze 1. ale nie wiem co sie tak naprawdę stało myśle że tam trzeba dodać coś do gravitki jak sie spada... POMOCY !!!!

4. Dam + za dobra odpowiedz i za plik

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 27.11.2012 12:31


#2 Arkadiusz0055

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Rawa Mazowiecka
Offline

Napisano 28.11.2012 15:21

Pomoże ktoś proszę..

Wiem że trzeba coś w numerze 1 napisać dodać coś do gravitki bo wywala na sama gore i mozna sie ruszac ale latając Proszę o pomoc !!!

#3 rudek93

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:22
  • Lokalizacja:Dommek
Offline

Napisano 28.11.2012 15:37

<p>Masz ;)</p>

Załączone pliki


Użytkownik rudek93 edytował ten post 28.11.2012 15:38

  • +
  • -
  • 1

#4 Arkadiusz0055

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Rawa Mazowiecka
Offline

Napisano 28.11.2012 18:01

Dzięki chłopie łap +

Ej nadal jest ta ogromna gravita nie moge sie ruszać jeśli chcesz to zobaczyć na serwerze napisz do mnie na gg: <ciach!>

#5 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 02.12.2012 12:00

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych