1.Warnings przy bunny hop wywala na textury:
public client_PreThink(id) { if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2 && klasa_gracza[id] == Skoczek) if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 ) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:velocity[3] entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) velocity[2] += 250.0 entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity) entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) return PLUGIN_CONTINUE; }
2.Treść:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team QTM_CodMod.sma(3244) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(3249) : warning 217: loose indentation Header size: 4700 bytes Code size: 97852 bytes Data size: 81304 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 200240 bytes 2 Warnings. Done.3. Wiem że coś sie stało z grawitka w tym powyżej numerze 1. ale nie wiem co sie tak naprawdę stało myśle że tam trzeba dodać coś do gravitki jak sie spada... POMOCY !!!!
4. Dam + za dobra odpowiedz i za plik
Załączone pliki
Użytkownik CheQ edytował ten post 27.11.2012 12:31