Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Broń na początek rundy

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fruttis ;x

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 13.10.2012 22:14

Poszukuje plugin'u alb wyjaśnienia jak zrobić aby każdy gracz dostawał na początek każdej rundy Dgl'a z amunicją.
Proszę o POMOC karma czeka :)
  • +
  • -
  • 0

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 13.10.2012 22:18

Np:
dodajesz include
#include <cstrike>
]#include <fun>


rejstracja:

register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")


nastepnie dodajesz:

public RoundStart(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}







Całosc wygląda mniej więcej tak::



#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>

public plugin_init()
{
register_plugin("Give Item Weapon", "1.0", "FORMOZA")
register_logevent("RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
}
public RoundStart(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)

}
}



Użytkownik FORMOZA edytował ten post 13.10.2012 22:29

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 12:36

@up: RoundStart jest eventem globalnym i nie przyjmuje parametrów,
Twój kod jest niepoprawny i nie będzie działać poprawnie.

Dla eventu startu rundy musiałbyś przeszukiwać graczy pętlą,
o wiele lepszy rezultat zdaje w tym wypadku event spawnu.

Ponadto, amxmisc jest niepotrzebny.

@topic:
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new weapon_id;

public plugin_init(){
register_plugin("dEagle", "0.1", "benio101");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}

public SpawnedEventPre(id){
if(is_user_alive(id)){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
}
}


#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 12:37

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XSzukam pluginu

do

Scripting AMXXPluginy

#5 Fruttis ;x

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:PTB
Offline

Napisano 14.10.2012 17:00

No dobra ale ja się w takich cod'ach nie orientuje może mi ktoś powiedzieć gdzie mam wkleić :)
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.10.2012 17:07

Ja też się w cod`ach nie orientuję, przykro mi.

Za to kod SMA (kod źródłowy, który Ci zamieściłem),
należy skompilować i wygenerowany plik AMXX wgrać na serwer.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych