Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Sklep Za Monety i $

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 30.08.2012 21:20

Siema Korzstalem z tego poradnika: http://amxx.pl/topic/47515-monety-v2/
I Chcialem sie zapytac czy ktos zrobilbymi sklep Pod monety
Zeby bylo np tak:

1 menu koszt (ttttt$)
2 menu koszt (3$)
3 menu koszt (3$)
4 menu koszt (3$)
5 menu koszt (3$)
6 menu koszt (3$)
A POD TYM ZEBY BYLO

7 menu koszt (tttttM)
8 menu koszt (3M)
9 menu koszt (3M)
10 menu koszt (3M)
11 menu koszt (3M)
12 menu koszt (3M)

Zeby pierwsze bylo Menu z $ a potymi opcjami dalej opcje ale zeby bylo za Monety!
Moj Sklep:


public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Mala apteczka \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r4000$");
menu_additem(menu, "Srednia apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r10000$");
menu_additem(menu, "Duza apteczka \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r15000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r5000$");
menu_additem(menu, "Wytrzymalosc \r[+80] \yKoszt: \r9000$");
menu_additem(menu, "Kup granaty \yKoszt: \r2500$");
menu_additem(menu, "Maly Exp \r[Dostajesz losowo od 15 do 30 Expa]\yKoszt: \r8000$");
menu_additem(menu, "Duzy Exp \r[Dostajesz losowo od 25 do 45 Expa]\yKoszt: \r16000$");
menu_display(id, menu);
}

public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(menu)
{

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
}
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 15000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if (kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
case 4:
{
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt= 9000
new ilosc_wytrzy = 80

if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty]^x04 Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj ^x03 %d.", koszt);
}
else if(kasa_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy);  
}
else if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!");
}
}
case 5:
{
new koszt = 2500
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic granaty. Uzbieraj %d.", koszt)
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "^x04 [Call of Duty] ^x04 Kupiles paczke granatow")	
}
}
case 6:
{
new koszt = 8000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Maly Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(15, 30);
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)	
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
case 7:
{
new koszt = 16000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Duzy Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(25, 45);
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)	
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

proszę o dodanie monety do sklepu

proszę O POMOC ZA POMOC ++

Użytkownik Jotpe edytował ten post 30.08.2012 21:26

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych