I Chcialem sie zapytac czy ktos zrobilbymi sklep Pod monety
Zeby bylo np tak:
1 menu koszt (ttttt$)
2 menu koszt (3$)
3 menu koszt (3$)
4 menu koszt (3$)
5 menu koszt (3$)
6 menu koszt (3$)
A POD TYM ZEBY BYLO
7 menu koszt (tttttM)
8 menu koszt (3M)
9 menu koszt (3M)
10 menu koszt (3M)
11 menu koszt (3M)
12 menu koszt (3M)
Zeby pierwsze bylo Menu z $ a potymi opcjami dalej opcje ale zeby bylo za Monety!
Moj Sklep:
public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Mala apteczka \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r4000$"); menu_additem(menu, "Srednia apteczka \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r10000$"); menu_additem(menu, "Duza apteczka \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r15000$"); menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r5000$"); menu_additem(menu, "Wytrzymalosc \r[+80] \yKoszt: \r9000$"); menu_additem(menu, "Kup granaty \yKoszt: \r2500$"); menu_additem(menu, "Maly Exp \r[Dostajesz losowo od 15 do 30 Expa]\yKoszt: \r8000$"); menu_additem(menu, "Duzy Exp \r[Dostajesz losowo od 25 do 45 Expa]\yKoszt: \r16000$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(menu) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); } new kasa_gracza = cs_get_user_money(id) new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 4000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 10000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 15000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } else if (kasa_gracza >= koszt) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } } case 4: { new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id] new koszt= 9000 new ilosc_wytrzy = 80 if(kasa_gracza < koszt) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty]^x04 Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj ^x03 %d.", koszt); } else if(kasa_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 81) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt) wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy); } else if(jego_wytrzymalosc >= 81) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!"); } } case 5: { new koszt = 2500 if(kasa_gracza < koszt) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic granaty. Uzbieraj %d.", koszt) } else if(kasa_gracza >= koszt) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt) fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ColorChat(id, GREEN, "^x04 [Call of Duty] ^x04 Kupiles paczke granatow") } } case 6: { new koszt = 8000 if(kasa_gracza < koszt) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Maly Exp.") } else if(kasa_gracza >= koszt) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt) new exp = random_num(15, 30); ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp) doswiadczenie_gracza[id] += exp; } } case 7: { new koszt = 16000 if(kasa_gracza < koszt) { ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Duzy Exp.") } else if(kasa_gracza >= koszt) { cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt) new exp = random_num(25, 45); ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp) doswiadczenie_gracza[id] += exp; } } } return PLUGIN_CONTINUE; }
proszę o dodanie monety do sklepu
proszę O POMOC ZA POMOC ++
Użytkownik Jotpe edytował ten post 30.08.2012 21:26