public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(menu)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
}
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id)
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 4000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 10000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 15000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
fm_set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 5000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else if (kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
case 4:
{
new jego_wytrzymalosc = wytrzymalosc_itemu[id]
new koszt= 9000
new ilosc_wytrzy = 80
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty]^x04 Masz za malo kasy aby kupic wytrzymalosc. Uzbieraj ^x03 %d.", koszt);
}
else if(kasa_gracza >= koszt && jego_wytrzymalosc < 81)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
wytrzymalosc_itemu[id] += ilosc_wytrzy
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Kupiles %d wytrzymalosci", ilosc_wytrzy);
}
else if(jego_wytrzymalosc >= 81)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Musisz miec ponizej 81 wytrzymalosci, aby ja kupic!");
}
}
case 5:
{
new koszt = 2500
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic granaty. Uzbieraj %d.", koszt)
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ColorChat(id, GREEN, "^x04 [Call of Duty] ^x04 Kupiles paczke granatow")
}
}
case 6:
{
new koszt = 5000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Maly Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(15, 30);
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
case 7:
{
new koszt = 8000
if(kasa_gracza < koszt)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Masz za malo kasy aby kupic Duzy Exp.")
}
else if(kasa_gracza >= koszt)
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza -= koszt)
new exp = random_num(25, 45);
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x04 Wylosowales %i Expa.", exp)
doswiadczenie_gracza[id] += exp;
}
}
case 8:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.4);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 20.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Death()
{
new weaponname[20]
new headshot = read_data(3)
read_data(4,weaponname,31)
new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
new weapon = get_user_weapon(attacker);
new zdrowie = get_user_health(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)
{
wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
}
if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Wytrzymalosc itemu: %i.", wytrzymalosc_itemu[id]);
}
else
{
ColorChat(id, RED, "[Call of Duty] ^x01 Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
UsunPrzedmiot(id);
}
}
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new nowe_doswiadczenie = 0;
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
if(klasa_gracza[id] == Rambo && klasa_gracza[attacker] != Rambo)
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo*2;
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 88 && !read_data(3))
fm_set_user_health(attacker, 1);
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
if(headshot)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+30);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+800);
}
else
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+15);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker)+500);
}
}
if(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec|| informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 15 && maxClip[weapon] != -1)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+20);
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 71 || informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 81))
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+25);
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
if((!(klasa_gracza[attacker] == Rambo || klasa_gracza[attacker] == WolnyStrzelec)) && (informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 72 && maxClip[weapon] != -1))
set_user_clip(attacker, maxClip[weapon]);
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
fm_set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
}
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_death()
{
new id = read_data(2)
if(!is_user_connected(id))
return
reset_player(id)
static Float:minsize[3]
pev(id, pev_mins, minsize)
if(minsize[2] == -18.0)
g_wasducking[id] = true
else
g_wasducking[id] = false
set_task(0.5, "task_check_dead_flag", id)
if(read_data(1)<=maxplayers && read_data(1) && read_data(1)!=read_data(2)) cs_set_user_money(read_data(1),cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)
}
public SprzedajPrzedmiot(id)
{
if(!informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
{
client_print(id, print_chat, "Nie masz przedmiotu!");
return;
}
UsunPrzedmiot(id);
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)+2500);
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public Damage2(id)
{
new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint)
if(attacker<=maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker!=id)
if (is_user_connected(attacker) && get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)
if(hitpoint==1) money += get_pcvar_num(mhb)
cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money)
}