W tym poście opowiem jak zmienić położenie HUD'a z informacją (HP, Klasa, Ammo pack's) w Zombie Plague 4.3
Co nam będzie potrzebne: zombie_plague40.sma, proste ręce i trochę mózgu
1. Zmiana położenia
Otwieramy zombie_plague40.sma
Szukamy:
Show health, class and ammo packs
Wyszukiwarka nam pokaże:
{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Szukamy HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y i zmieniamy na 0.02, 0.18,
Otrzymujemy:
{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
2. Dzielimy to na linie
Przenieśliśmy linię z informacja pod radar, ale musimy rozbić ją na pojedyńcze linie:
Zaznaczone zamieniamy tym: [%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Powinno wyjść to:
{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}
Zapisujemy! Kompilujemy! I wrzucamy na serwer! Gotowe!
Źródło: WWW.CS-ELAXY.PL - Centerum Gier Multiplayer
Autor: Viva