Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

[TUT] Zmiana położenia HUD'a z informacją.

zombie plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 the game

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:56
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 26.08.2012 22:10

Dołączona grafika


W tym poście opowiem jak zmienić położenie HUD'a z informacją (HP, Klasa, Ammo pack's) w Zombie Plague 4.3

Co nam będzie potrzebne: zombie_plague40.sma, proste ręce i trochę mózgu

1. Zmiana położenia

Otwieramy zombie_plague40.sma

Szukamy:

Show health, class and ammo packs


Wyszukiwarka nam pokaże:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}


Szukamy HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y i zmieniamy na 0.02, 0.18,

Otrzymujemy:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}


2. Dzielimy to na linie

Przenieśliśmy linię z informacja pod radar, ale musimy rozbić ją na pojedyńcze linie:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}

Zaznaczone zamieniamy tym: [%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]

Powinno wyjść to:

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.18, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "[%L: %d] ^n[%L %s] ^n[%L %d]", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])
}




Zapisujemy! Kompilujemy! I wrzucamy na serwer! Gotowe!


Źródło: WWW.CS-ELAXY.PL - Centerum Gier Multiplayer
Autor: Viva

#2 KulawY

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:POLSKA
Offline

Napisano 04.10.2012 21:32

Dzięki działa wszystko +
  • +
  • -
  • 0

#3 ZombieKiller

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Nie Wiem
Offline

Napisano 28.06.2013 11:14

dal bys rade dac plik sma i amxx^^

zebt bylo gotowe tak jak na tym obrazlu jest


  • +
  • -
  • 0

#4 ZyciE

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Wiąg
Offline

Napisano 28.06.2013 11:28

Zapodaj mi sma to ci zrobię  ZombieKiller :D


Play-Gaming.pl - Sieć  Serwerów  Gier.

Zapraszamy na nasze serwery : 

MineCraft - S1.E4G.MAXC.PL

Zombie Mod v3 [Otwarcie sobota] - 31.186.84.46:27050

Cod Mod  201 lvl -  193.33.177.117:27081


#5 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:258
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 25.02.2014 14:57

Super poradnik! To dotyczy specta
 

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}

wie ktoś moze jak zmienić kolor tego niebieskiego (nie specta a gracza) ?

 


Użytkownik xXxBoy4GirlxXx edytował ten post 25.02.2014 15:22

  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005

#6 TekLak

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:118
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Kanzas
Offline

Napisano 22.09.2017 19:01

Super poradnik! To dotyczy specta
 

{
// Show health, class and ammo packs
set_hudmessage(red, green, blue, HUD_STATS_X, HUD_STATS_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD])

}

wie ktoś moze jak zmienić kolor tego niebieskiego (nie specta a gracza) ?

Nad tymi opcjami jest linijka (dokładnie to u mnie jest to linijka 8347 do 8349) z opcjami " red = ...  green = .... blue = ...." i tam zmieniasz kolory a te kolory tą są w formacie RGB na necie są strony np: https://www.w3school.../colors_rgb.aspgdzie możesz tam wybierać kolor , który chcesz mieć :)

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zombie plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych