Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bugi i problemy wersja 5.9l


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 21.08.2009 15:45

raczej nie działa
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.08.2009 15:53

new dam = floatround(damage*(100-player_dextery[a])/100)

  • +
  • -
  • 0

#23 l4zer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 21.08.2009 19:35

Dzięki bardzo!
A mógł by jeszcze ktoś podać poprawny kod żeby przedmiot: "Arabian Boots" nie zabierał pieniędzy właścicielowi a przeciwnikowi?
Sorry za tyle pytań ale jestem zielony w tym temacie, a chce żeby na moim serwie sie dobrze grało :)
  • +
  • -
  • 0

#24 yetj

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:56
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.08.2009 21:53

Miczu mi niestety wywala błąd z tym kodem co Ty podałeś, ale ja zrobiłem to tak i myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie ;)

new dam = damage-player_dextery[a]*2
if (dam < 0)
	dam = 0

  • +
  • -
  • 0

#25 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 06.10.2009 09:31

przeciez gdy kucasz cie nie rani granat , nie wybucha ? to dlaczego ma byc zmieniony czas lowcy? na he?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych