raczej nie działa
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Bugi i problemy wersja 5.9l
Temat rozp. TastyB, 01.04.2009 19:10
24 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 21.08.2009 15:45
#22
Napisano 21.08.2009 15:53
new dam = floatround(damage*(100-player_dextery[a])/100)
#23
Napisano 21.08.2009 19:35
Dzięki bardzo!
A mógł by jeszcze ktoś podać poprawny kod żeby przedmiot: "Arabian Boots" nie zabierał pieniędzy właścicielowi a przeciwnikowi?
Sorry za tyle pytań ale jestem zielony w tym temacie, a chce żeby na moim serwie sie dobrze grało
A mógł by jeszcze ktoś podać poprawny kod żeby przedmiot: "Arabian Boots" nie zabierał pieniędzy właścicielowi a przeciwnikowi?
Sorry za tyle pytań ale jestem zielony w tym temacie, a chce żeby na moim serwie sie dobrze grało
#24
Napisano 24.08.2009 21:53
Miczu mi niestety wywala błąd z tym kodem co Ty podałeś, ale ja zrobiłem to tak i myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie
new dam = damage-player_dextery[a]*2 if (dam < 0) dam = 0
#25
Napisano 06.10.2009 09:31
przeciez gdy kucasz cie nie rani granat , nie wybucha ? to dlaczego ma byc zmieniony czas lowcy? na he?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych