Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bugi i problemy wersja 5.9l


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 TastyB

    Zaawansowany

  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 01.04.2009 19:10

bez sensu to wsysanie cial :| jak tak wsysam to zabiera mi najpierw 10hp a potem dodaje 20 -.-' i jak mam np 7hp i chce sie podleczyc to gine -.-'

zgodze sie z ta uwaga - rozumiem, ze ozywienie kumpla z druzyny powinno zabierac HP ale wysysanie cial zostalo pomyslane po to aby necro mogl sie leczyc wiec nie powinno byc tutaj zadnych strat HP.

Fireshield oślepia właściciela, na postaci Ninja pkt. które maja na celu zmniejszenia obrazen nie wypełniaja swojej funkcji...


Rozwalanie skrzynki na azteku nożem przez ninje lub zabójce rzutem w ta "skrzynke"

Dołączona grafika

tak samo ze skrzynkami jest na de_dust2 na A ale nei zrobiles screena ( jedna skrzynka byla w powietrzy a 2 podnia co mialy byc zostaly zniszczone i paka lezala pod skrzynka :/)


przeładunek co 3 sek nową strzale. A jak wystrzeli i trafi kogoś to musi zmienić na nóż i jeszcze raz R nie może strzelać dalej jak kogoś zabije.



Pozostal jeszcze problem wyczarowanych granatow przez Łowce...
Proponowalabym albo wydluzyc czas oczekiwania na wyczarowanie granata albo ograniczyc mozliwosc wyczarowania i zakopywania granatow do np. 3 na runde.
W tym momencie niestety granie z Łowca jest bezsensowne - jako CT to zaspamuje zakopanymi granatami BS i terro nie da rady na niego wejsc; jako TT zaspamuje podlozona pake zakopanymi granatami i CT nie ma nawet szansy podejsc do paki...
W tym momencie rozgrywka jest mega stronnicza i gra juz nie daje zadowolenia a jedynie niezla dawke wk......

Od czasu zmiany moda na nowa wersje frekwencja na serwerze spadla mi o polowe (to chyba najlepsza recenzja...)



Czekam na komentarz tworcow
  • +
  • -
  • 0

#2 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 01.04.2009 20:01

Przeciez mozesz sobie all pozmieniac ...


Co do fireshiled to sie moge z tobą zgodzić

Jak będziesz chciał/chciała to Ci moge pomóc w przerobieniu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 01.04.2009 20:44

bez sensu to wsysanie cial jak tak wsysam to zabiera mi najpierw 10hp a potem dodaje 20 -.-' i jak mam np 7hp i chce sie podleczyc to gine -.-'

Zawsze daja mi wiecej roboty ;>

Fireshield oślepia właściciela, na postaci Ninja pkt. które maja na celu zmniejszenia obrazen nie wypełniaja swojej funkcji...

literowka, poprawione w nastepnej wersji

Rozwalanie skrzynki na azteku nożem przez ninje lub zabójce rzutem w ta "skrzynke"

Ktos mi kiedys marudzil, ze noze i bolty z kuszy nie tluka szyb... szkoda ze szyby i skrzynie maja taka sama nazwe w silniku hl'a - cos wymysle do nastepnej wersji

przeładunek co 3 sek nową strzale. A jak wystrzeli i trafi kogoś to musi zmienić na nóż i jeszcze raz R nie może strzelać dalej jak kogoś zabije.

kusza juz nie dziala jak karabin maszynowy jak kogos sie trafi - trzeba tylko poczekac ;>

W tym momencie niestety granie z Łowca jest bezsensowne - jako CT to zaspamuje zakopanymi granatami BS i terro nie da rady na niego wejsc; jako TT zaspamuje podlozona pake zakopanymi granatami i CT nie ma nawet szansy podejsc do paki...

przecież granaty nie wybuchaja jak sie skradzasz kolo nich ^^ (i tak skill tymczasowy az nie wymysle czegos lepszego ~do nastepnej wersji)
  • +
  • -
  • 0

#4 TastyB

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Girl

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:147
Offline

Napisano 01.04.2009 21:06

@Miczu

to moze tak...

zamiast dodatkowego HE to daj wyczarowanie zwierzatka - tak jak ma druid w diablo. Zwierzatka widzialam na serwerze (chyba) puchatek. Wystarczy ze Łowca bedzie mogl wyczarowac zwierzatko ktore bedzie atakowalo wszystko w promieniu X metrow od postaci. Zwierzatko moze miec albo wlasne HP albo ginac dopiero jak zginie wlasciciel do tego atakowac zadajac okreslone damage.

np.
Zwierzatko ktore umiera razem z wlascicielem a zadajace 20HP damage przy ataku na przeciwnika (to niewiele ale przy zalozeniu ze zwierzatko ginie tylko razem z wlascicielem to chyba duzo ;] )


Jak na razie poczekam na new wersje bo ta niestety nie jest grywalna na moim serwerze, pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#5 bocz

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
Offline

Napisano 02.04.2009 13:57

na niektorych mapach rzut nozem w skrzynie zabija cala druzyne np. na cbble



Nastepny problem jest to, ze po wejsciu na serwer nie wyswietla sie samoistnie menu wyboru klasy - trzeba samemu wpisac /klasa

Dodatkowo jezeli trwa juz rozgrywka na danej mapie (np. jest to juz 2 runda) to nie da sie wybrac klasy i trzeba czekac do zmiany mapy (!!!). Wydaje mi sie, ze ma to zwiazek z utworzeniem klasy dla danego SID (problem pojawil sie po zresetowaniu expa i lvl'ow na serwerze)


Jak jeszcze cos znajdziemy to ja albo TastyB od razu dopiszemy do tematu ;]
  • +
  • -
  • 0

#6 juniorchat

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • GG:
Offline

Napisano 08.04.2009 22:40

TastyB napisał/a:
Fireshield oślepia właściciela, na postaci Ninja pkt. które maja na celu zmniejszenia obrazen nie wypełniaja swojej funkcji...
literowka, poprawione w nastepnej wersji

a mógł byś powiedzieć gdzie dokładniej ten błąd wystąpił?
  • +
  • -
  • 0

#7 KaNcL3R RoX

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • GG:
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 14.04.2009 14:04

Co do tych skrzynek ustal, że tylko typ glass bo chyba jest ustawione ogólnie i rozwala wszystko z brekable
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.04.2009 14:18

Co do tych skrzynek ustal, że tylko typ glass bo chyba jest ustawione ogólnie i rozwala wszystko z brekable

szkoda ze nie ma takiego parametru i dajesz takie propozycje przez zgadywanie ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.04.2009 15:25

Miczu, ja zauważyłem jedną rzecz która wyróżnia skrzynki i inne na bs'ach od zwykłych(zniszczalnych) rzeczy - takedamage 0.00. A żeby same glass'owe enty były to może na dodatek z rendermode 2 (rendermode 4 to np kratki)?


p.s.
Poza tym enty które mają zostać zniszczone mają targetname'a ustawionego.
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.04.2009 15:49

Take damage bedzie dobre (jak jest rozne od zera to znaczy ze bylo planowane by czlowiek niszczyl to ;-)
  • +
  • -
  • 0

#11 mlis82

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:wrocław
Offline

Napisano 05.07.2009 08:00

TastyB napisał/a:
W tym momencie niestety granie z Łowca jest bezsensowne - jako CT to zaspamuje zakopanymi granatami BS i terro nie da rady na niego wejsc; jako TT zaspamuje podlozona pake zakopanymi granatami i CT nie ma nawet szansy podejsc do paki...
przecież granaty nie wybuchaja jak sie skradzasz kolo nich (i tak skill tymczasowy az nie wymysle czegos lepszego ~do nastepnej wersji)

Granat jako pułapka na łowcy dobra rzecz. I jeszcze jedno, na początku może ludziom nowe skille nie podobały się tak do końca po wgraniu tej wersji moda, ale po jakimś czasie, wątpię czy byliby zadowoleni jeśli by nastąpiły zmiany skilli poszczególnych postaci, chyba że na lepsze:).
Poprostu nauczyli się nimi grać, jest zróżnicowanie wśród graczy odnośnie wyboru rasy:), czaderska jest ta wersja:)
Mówię o serwerze , na którym gram:)

--
pozdro
  • +
  • -
  • 0

#12 l4zer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.08.2009 18:17

TastyB napisał/a:
Fireshield oślepia właściciela, na postaci Ninja pkt. które maja na celu zmniejszenia obrazen nie wypełniaja swojej funkcji...
literowka, poprawione w nastepnej wersji


Może mi ktoś podać poprawny kod? jaka to literówka? thx
  • +
  • -
  • 0

#13 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 17.08.2009 17:53

public Effect_Rot_Think(ent)
{
	new id = pev(ent,pev_owner)
	if (!is_user_alive(id) || !HasFlag(id,Flag_Rot) || !freeze_ended)
	{
		Display_Icon(id,0,"dmg_bio",255,255,0)
		set_user_maxspeed(id,245.0+player_dextery[id])
		
		set_renderchange(id)
		
		remove_entity(ent)
		return PLUGIN_CONTINUE
	}
	
	set_user_maxspeed(id,252.0+player_dextery[id]+15)
	Display_Icon(id,1,"dmg_bio",255,150,0)
	set_renderchange(id)
	
	new entlist[513]
	new numfound = find_sphere_class(id,"player",250.0,entlist,512)
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i]
			
		if (pid == id || !is_user_alive(pid))
			continue
			
		if (get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue
		
		//Rot him!
		if (random_num(1,2) == 1)
		{ 
			message_begin(MSG_ONE,g_msg_screenfade,{0,0,0},pid)
			write_short( 1<<14 ) 
			write_short( 1<<14 ) 
			write_short( 1<<16 ) 
			write_byte( 255 ) 
			write_byte( 155 ) 
			write_byte( 50 ) 
			write_byte( 230 ) 
			message_end()
		}
		
		change_health(pid,-45,id,"world")
		Effect_Bleed(pid,100)
		Create_Slow(pid,3)
		
	}
	
	change_health(id,-10,id,"world")
		
	set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.8)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

chyba bedzie działalo poprawnie ten kod chyab za to odpowiada
  • +
  • -
  • 0

#14 l4zer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.08.2009 01:06

dzięki wielkie
  • +
  • -
  • 0

#15 Antixus

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.08.2009 07:25

Nie wiem czy ktoś załważył to ale paladyn jest przekozaczony, to odpbijanie ma ... jak by to ująć zbugowane :)
Z odległość 1m, celując w klatkę , 30 naboi wystrzeliłem i 19 zostało odbitych. To już barbarzyńca który też ma odbijanie może się naładować do 14 odbitych kul, a ten sam z siebie ma :/
Czy w następnym balansie można wyrównać paladyna?

Robiłem kilka testów z nim, i wziołem krowę i 28 na 50 naboi odbitych z 2 metrów. przecież to jest ponad 50% .... Chyba że paladyn ma na odległość odbijanie mniejsze, ale jakoś nie załważylem tego , bo tak samo odbija jak z bliska :(
  • +
  • -
  • 0

#16 l4zer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 18.08.2009 19:18

DK Czy w tym kodzie jest też naprawione to żeby zwinność redukowała obrażenia z fireshield? bo do tej pory po update zwinność nie miała na to wpływu.
  • +
  • -
  • 0

#17 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 19.08.2009 10:25

Tego nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#18 l4zer

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 19.08.2009 16:56

spoko, i tak mi pomogłeś :)

A zna może ktoś jak naprawić to żeby miny tzn "Techies Scepter" zamiast dodawać przeciwnikowi hp to je zabierały. Dzieje się tak kiedy przeciwnik ma wbite pkty w zwinność.
  • +
  • -
  • 0

#19 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.08.2009 16:59

i miny i fireball ;) Zajrzę zaraz w plugin ;P

To wklej
		if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
		{
			new dam = damage-player_dextery[a]*2
			if (dam > 0)
			{
			if (get_user_health(a)-dam < 5)
				UTIL_Kill(id,a,"grenade")
			else
			{
				set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
				Effect_Bleed(a,248)
			}
			}
			else
			{
			set_user_health(a,get_user_health(a)-5)
			Effect_Bleed(a,248)
			}
		}
zamiast:
if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
		{
			new dam = damage-player_dextery[a]*2
					
			if (get_user_health(a)-dam < 5)
				UTIL_Kill(id,a,"grenade")
			else
			{
				set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
				Effect_Bleed(a,248)
			}
					
		}

nie testowane ale powinno działać ;)
  • +
  • -
  • 0

#20 ShaGGy

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • GG:
  • Lokalizacja:Z Piaskownicy
Offline

Napisano 21.08.2009 12:04

nie testowane ale powinno działać

Testował już ktoś? Działa?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych