zgodze sie z ta uwaga - rozumiem, ze ozywienie kumpla z druzyny powinno zabierac HP ale wysysanie cial zostalo pomyslane po to aby necro mogl sie leczyc wiec nie powinno byc tutaj zadnych strat HP.bez sensu to wsysanie cial jak tak wsysam to zabiera mi najpierw 10hp a potem dodaje 20 -.-' i jak mam np 7hp i chce sie podleczyc to gine -.-'
Fireshield oślepia właściciela, na postaci Ninja pkt. które maja na celu zmniejszenia obrazen nie wypełniaja swojej funkcji...
Rozwalanie skrzynki na azteku nożem przez ninje lub zabójce rzutem w ta "skrzynke"
tak samo ze skrzynkami jest na de_dust2 na A ale nei zrobiles screena ( jedna skrzynka byla w powietrzy a 2 podnia co mialy byc zostaly zniszczone i paka lezala pod skrzynka )
przeładunek co 3 sek nową strzale. A jak wystrzeli i trafi kogoś to musi zmienić na nóż i jeszcze raz R nie może strzelać dalej jak kogoś zabije.
Pozostal jeszcze problem wyczarowanych granatow przez Łowce...
Proponowalabym albo wydluzyc czas oczekiwania na wyczarowanie granata albo ograniczyc mozliwosc wyczarowania i zakopywania granatow do np. 3 na runde.
W tym momencie niestety granie z Łowca jest bezsensowne - jako CT to zaspamuje zakopanymi granatami BS i terro nie da rady na niego wejsc; jako TT zaspamuje podlozona pake zakopanymi granatami i CT nie ma nawet szansy podejsc do paki...
W tym momencie rozgrywka jest mega stronnicza i gra juz nie daje zadowolenia a jedynie niezla dawke wk......
Od czasu zmiany moda na nowa wersje frekwencja na serwerze spadla mi o polowe (to chyba najlepsza recenzja...)
Czekam na komentarz tworcow