Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Tworzymy prostą klasę zombie

basebuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 26.07.2012 14:25

Witam , zaprezentuje jak zrobic prosta klase do Base-Builder.

1. W amxx studio , tworzymy nowy pusty plugin.

2. Na poczatku dodajemy includy , ma to wygladac tak :

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>


3. Teraz przechodzimy do dawania statystyk naszym zombie.
Pod includami dodajemy to :

new const zclass1_name[] = { "Nestea" } // nazwa naszego zombie
new const zclass1_info[] = { "Ma dużo HP i wysoko skacze" } // opis zombie
new const zclass1_model[] = { "bb_model_zombie" } // podajemy model zombie // UWAGA ! : np. jak dodajemy model zombie do models to robimy tak : cstrike/models/player/bb_model_zombie/bb_model_zombie.mdl --> nazwa folderu (w moim przypadku bb_model_zombie) i plik .mdl w nim sie znajdujacy maja miec taka sama nazwe jak podalismy w modelu zombie
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_model_reki_zombie" } // model reki naszego zombie (noza) dodajemy do folderu models z nazwa taka jaka podalismy tutaj
const zclass1_health = 10000 // zycie naszego zombie
const zclass1_speed = 300 // szybkosc naszego zombie
const Float:zclass1_gravity = 0.2 // grawitacja naszego zombie




4. Jezeli chcemy aby nasza klasa byla premium to pod :
const Float:zclass1_gravity = 0.2

dodajemy :
const zclass1_adminflags = "ADMIN_LEVEL_H
// flage admina mozna zmieniac :)

robimy dodatkowy armor ( niekonieczne)
#define NESTEA_ARMOR 200
// armor dla naszego zombie


5. Teraz rzeczy wykonczeniowe :)
pod nasze klasy ( a podkreslam ze mozemy ich zrobic np. 5 pod soba oddzielajac np. takim czyms //////////)
dodajemy to :

new g_zclass_nestea
{

nastepnie :

register_plugin("[BB] Zombale", "v1.0", "Nestea****Lemon")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_adminflags) // admin flags tylko dla premium !
}

6. I końcówka do dodatkowego armora ;P

#if defined NESTEA_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;

if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_nestea)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, NESTEA_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif




PS : Myślę że poradniczek się przydał dla początkujących :) . Pozdrawiam !
  • +
  • -
  • 4

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 11.08.2012 12:24

const zclass1_adminflags = "ADMIN_LEVEL_H

Sory za odkop ale tu po co ci
"
mogłeś to przynajmniej zakończyć ; p
  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#3 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 12.08.2012 12:40

dodałem to jak ktoś chce mieć premke :)

a widzisz zapomniałem o " ;/
  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#4 Buzka

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Ożarowice
Offline

Napisano 14.08.2012 06:10

Czyli gdzie ma być to drugie " ?
  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 15.08.2012 17:34


const zclass1_adminflags = "ADMIN_LEVEL_H"


  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 Buzka

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Ożarowice
Offline

Napisano 15.08.2012 21:12

Nie działa! :(
  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 17.08.2012 19:04

Napisz nowy temat to ci ktoś pomoże, skoro nie działa to chyba temat do zamknięcia albo do poprawy.

Wymagana jest compilacja lokalna. Loklanie to compilowales?
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#8 Nestea****Lemon

    Herbata ?!

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:313
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Radzyń Podlaski
Offline

Napisano 23.08.2012 06:30

A w register klasy premium dodałeś to ? :

zclass1_adminflags

  • +
  • -
  • 0

cY2lZ.gif

http://nestea-tdm.cba.pl <---- Nestea****Lemon Blog


Aktualnie tworzę moda do Minecrafta ^D^


#9 qwert123654

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:85
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2012 13:36

Kod za chiny nie zadziała bo jak mamy np ten cod

new const zclass1_name[] = { "Extra Zombie(Prem)" }
new const zclass1_info[] = { "Gavity+ HP+ Speed+" }
new const zclass1_model[] = { "depredador2" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_pred" }
const zclass1_health = 3100
const zclass1_speed = 350
const Float:zclass1_gravity = 0.8
const zclass1_adminflags = "ADMIN_LEVEL_H"

to w tym codzie jak mamy
new const zclass1_name[] = { "Extra Zombie(Prem)" }
to tą 1 przy zclass( i resztę numerków też zmieniamy nie tylko tu )
zclass1_name

zmieniamy na kolejny numer naszej klasy

tak samo jest przy
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity)
tutej tez zmieniamy te 1
zclass1_name
na numer klasy którą dopisujemy do
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
Poza tym dodawanie premium do klasy zombie też coś jest zrypane bo po dodaniu flagi na tą 1 klasę reszta też ma premium

Użytkownik qwert123654 edytował ten post 23.08.2012 13:54


#10 qwert123654

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:85
  • Imię:Zohan
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2012 15:29

Znalazłem sposób na dodanie prem do klasy
po wpisaniu jak należy do klasy która ma prem ( to co Nestea napisał ) musimy dopisać do klasa które nie mają prem:
po:
const Float:zclass1_gravity = 1.0
to:
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL
całość wygląda tak:
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_ALL

i w:
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
do każdej klasy którą mamy dopisujemy
po:
zclass1_gravity
to:
0.0, zclass1_adminflags)
[ nie możecie mieć )) ]
całość wygląda tak:
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, 0.0, zclass1_adminflags)
Do klasy która ma prem musisz dopisać tylko
0.0
pomiędzy:
tym:
zclass1_gravity
a tym:
zclass1_adminflags
Sorki za post pod postem ale edytować już nie mogłem
U mnie ten sposób działa chociaż jest bug, bo przy każdej klasie pisze Only Admin ale i tak działa
Nie zapomnijcie zmieniać te 1 jak trzeba :D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych