Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Crysis2 Mod

* Crysis 2 Multiplayer Mod *Już wersja 1.0.9!

crysis2 mod crysis 2 cod multi huberttm crytek cry mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#61 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.08.2012 13:57

Spróbuj przez kompilator na stronie. Jeśli plugin, który wrzuciłem się kompiluje to nie powinno być problemów.
Jeśli chcesz lokalnie, to musisz dorzucić pliki .inc. W paczce zapakowanej są.

Użytkownik Niquit edytował ten post 09.08.2012 13:57

  • +
  • -
  • 1

#62 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 09.08.2012 15:40

Compilator na stronie wywalał błędy. Udało się skompilować poprawnie przez amx studio.
Exp dla każdej klasy leci osobno, wymagana ilość killi załatwiona, ilość rakiet również powiększona poprawnie, def dla klasy saper śmiga u ct.

Więc jedziemy dalej z poprawkami, a co :)

1. Gdy wybrałem opcje osobny exp dla każdej klasy, poziomy ładnie się wyświetliły obok nazwy klasy przy ich wyborze.
Niestety, gdy ktoś jeszcze nie zagrał daną klasą, obok nazwy ma lvle M: 0 P: 0
Dopiero gdy zagra choć parę sekund pojawią się poziomy poprawne czyli M: 1 P: 1 (bo w końcu gre zaczyna się od poziomu 1 a nie lvl "zerowego").
Tutaj screen.
poziomy.JPG

Jak to rozwiązać, aby od razu na starcie były napisane po lvl :1 dla M - maskowania oraz P - pancerza ?

2. Gdzie mogę zwolnić te expienie pancerza / maskowania ? Jest 1xp na 0,1 - gdzie zwolnić chociązby 1 xp / 1 sek?

3. Czy prawidłowe jest to, że pancerz się expi tak samo jak maskowanie tj. stojąc w miejscu tylko korzystając z tej funkcji?
Jak już pisałem, wyskakuje informacja na sayu od pluginu, że pancerz expi się poprzez otrzymywanie obrażeń na włączonym pancerzu - neistety jest inaczej.

Ps. Błąd bodajże w 1 poście. "Max lvl dla maskowania / pancerza - 12"
Tak na prawdę można wbić 13 poziom: SS kolegi.

1024x769.jpg

Użytkownik Karol M edytował ten post 09.08.2012 15:56

  • +
  • -
  • 0

#63 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 10.08.2012 14:06

Nie mogę edytować drugi raz powyższego posta, dlatego jak ktoś może i chce niech je połączy.

Po resecie serwera nie czyta cvarów - aby "wczytało" wartości, które mam w amxx.cfg, muszę ponownie wgrać crysis.amxx i przeładować mapę.
Niestety, wtedy mam efekt jeszcze szybszego sprintu niż jest to domyślnie w pluginie (naprawdę szybko...)
Problem jeszcze szybszego sprintu rozwiązuje restart serwera - wtedy problem z cvarami. Nie wiem jak to rozwiązać. Na ten moment mam ustawione większe zużycie energii przy sprincie.

Druga sprawa - jak najprościej i najszybciej restartować exp wszystkich graczy?
  • +
  • -
  • 0

#64 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 12.08.2012 18:45

Sorry, że mnie nie było (i być może jeszcze z tydzien nie bedzie), jak dorwe sie do komputera z amxx s/notepadem++ to będzie aktualizacja.
Na razie, musicie sobie poradzić.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#65 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 13.08.2012 16:50

AKTUALIZACJA:
Zmiana wersji z 0.99 na 1.01

Zmiany:
- Dodanie natywu (get_killstreak_mode(id) [więcej w .inc])
- Poprawa natywu (set_nanomode(id, number))
- POPRAWA WAŻNEGO BUGU
- Poprawki Tagu
- Drobne Zmiany (usuniecie komendy /zapisz (zapisuje sie jak wychodzisz z serwera), etc)

W pierwszym poście lub tutaj mozna sciagnac aktualizacje
[Uwaga plik .inc tez ma male zmiany, wiec go tez podmień]

download
1post/lub post podemna

Aktualizacja, jest zalecana! [a nawet wymagana]

Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2012 14:42

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#66 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 17.08.2012 09:42

Przepraszam za kolejny post pod postem, ale jest aktualizacja.
Niestety okazało się, że pomyliłem pliki (.sma). I dostaliście wersję 0.99

Wersja 1.0.4
Zmiany:
-Usunięcie bindów q/c [stare]
-poprawa SprawdzPoziom teraz nie wbijecie juz 13 poziomu. [+jesli lvl jest większy to ustawia automatycznie na 12]
-kilka aktualizacji

instalacja
Wystarczy podmienić .amxx, .sma oraz .inc


AKTUALIZACJA WYMAGANA!

download
Aktualizacje ściągamy stąd lub z pierwszego posta.
[Przepraszam, za mój błąd]
download
1 post

Użytkownik HubertTM edytował ten post 13.10.2012 10:37

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#67 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 17.08.2012 13:12

No czekamy na więcej:D
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#68 Rzadki

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 19.08.2012 19:34

Hmm... Nie działają mi bronie w klasach, co może być nie tak?
  • +
  • -
  • 0

#69 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 23.08.2012 13:20

Spytam po raz kolejny: Jak mogę zwolnić expienie pancerza oraz maskowania? Jest 1xp /0,1 sec a chciałby np. 1xp/ 1 sek
  • +
  • -
  • 0

#70 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 23.08.2012 17:04

Wszystko zmieniasz w .sma
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#71 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 24.08.2012 14:34

Intex - WIEM, że wszystko zmieniam w sma.
Podaj mi w której linijce zwolnić exp, bo znaleźć nie mogę.

Wszystko zmieniam po swojemu ;)
Ale gdzie exp zwolnić znaleźć nie mogę.

Użytkownik Karol M edytował ten post 24.08.2012 14:35

  • +
  • -
  • 0

#72 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 30.08.2012 12:45

Intex - WIEM, że wszystko zmieniam w sma.
Podaj mi w której linijce zwolnić exp, bo znaleźć nie mogę.

Wszystko zmieniam po swojemu ;)
Ale gdzie exp zwolnić znaleźć nie mogę.

Niedługo napisze ci na PW i Ci pomogę, chyba, że więcej osób chce takiej pomocy to zapraszam na PW

Dobra macie tutaj jednak pomoc :D
new licz[33] // to dodaj na poczatku .sma  

// a to jest w Sprawdzaj(id) musicie podmienic
if(maskowanie[id] && get_playersnum() >= 2)
  {
  licz[id]++
   if(licz[id] >= 10){
   doswiadczenie_graczam[id] ++;
licz[id] = 0
}
  }


  if(pancerz[id] && get_playersnum() >= 2)
  {

licz[id]++
   if(licz[id] >= 10){
   doswiadczenie_gracz[id] ++;
licz[id] = 10
  }
}
Podmiencie stary kod

Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.09.2012 08:15

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#73 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 31.08.2012 21:44


Intex - WIEM, że wszystko zmieniam w sma.
Podaj mi w której linijce zwolnić exp, bo znaleźć nie mogę.

Wszystko zmieniam po swojemu ;)
Ale gdzie exp zwolnić znaleźć nie mogę.

Niedługo napisze ci na PW i Ci pomogę, chyba, że więcej osób chce takiej pomocy to zapraszam na PW

Dobra macie tutaj jednak pomoc :D
new licz // to dodaj na poczatku .sma  

// a to jest w Sprawdzaj(id) musicie podmienic
if(maskowanie[id] && get_playersnum() >= 2)
  {
  licz++
   if(licz >= 10){
   doswiadczenie_graczam[id] ++;
licz = 10
}
  }


  if(pancerz[id] && get_playersnum() >= 2)
  {

licz++
   if(licz >= 10){
   doswiadczenie_gracz[id] ++;
licz = 10
  }
}
Podmiencie stary kod



Powiedz jeszcze jakie wartości dokładnie zmienić, które "10tki" na co zmienić, abym miał 1xp /1 sec.
Sam kombinowałem, ale się nie udało.

Plus w najnowszej wersji po wejściu na serwer nie wyskakuje menu z wyborem klasy. Trzeba ręcznie wpisac /klasa
  • +
  • -
  • 0

#74 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 01.09.2012 08:13

To podmieniasz, a zmienna licz dodajesz na poczatku .sma [najlepiej pod #define :D]
if(maskowanie[id] && get_playersnum() >= 2)
  {
   doswiadczenie_graczam[id] ++;
  }


  if(pancerz[id] && get_playersnum() >= 2)
  {
   doswiadczenie_gracz[id] ++;
  }
Co do klas sprawdze.

UWAGA: POPRAWIŁEM KOD DO PODMIANY.

AKTUALIZACJA:
Poprawa błędu z Tagiem podczas zapisywania, oraz poprawa wyświetlania menu klas i modułów na odrodzeniu (teraz się pokaże :D)
ZALECANA :P

Załączone pliki


Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.09.2012 08:34

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#75 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 30.09.2012 16:48

21:18:27 FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity

Mam mały problem ten crysis prawidłowo działa mi tylko na dust2 na reszcie mapek po 2-3min gry wyskakuje błąd w hlsw ten co podał wyżej i serwer się crashuje

Wiecie od czego to może byc?

#76 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 01.10.2012 15:55

Może jest więcej logów?
Przydałoby się :)

P.S
Piszcie, co dodać do modyfikacji, która dodaje sklepik do Crysis 2 Mod'a.
Oczywiście, niech to nie będzie zmyślone, tylko najlepiej coś na podstawie gry, lub coś co będzie pasowało pod ten mod.
Pozdrawiam.

Użytkownik HubertTM edytował ten post 01.10.2012 15:59

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#77 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 01.10.2012 23:11

I takimi błędami mam zawalone logs

L 10/01/2012 - 09:26:29: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121001.log")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SprawdzPoziom (line 930)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[1] crysis2.sma::TakeDamage (line 1599)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SprawdzPoziom (line 930)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[1] crysis2.sma::TakeDamage (line 1599)
L 10/01/2012 - 10:03:24: Start of error session.
L 10/01/2012 - 10:03:24: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121001.log")
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SKANOWANIE_WYL (line 2191)
L 10/01/2012 - 10:06:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")

(02.10.2012 11:32):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 02.10.2012 11:31
Dodanie znacznika CODE


#78 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 02.10.2012 17:15

I takimi błędami mam zawalone logs

L 10/01/2012 - 09:26:29: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121001.log")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SprawdzPoziom (line 930)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[1] crysis2.sma::TakeDamage (line 1599)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SprawdzPoziom (line 930)
L 10/01/2012 - 09:26:29: [AMXX]	[1] crysis2.sma::TakeDamage (line 1599)
L 10/01/2012 - 10:03:24: Start of error session.
L 10/01/2012 - 10:03:24: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121001.log")
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/01/2012 - 10:03:24: [AMXX]	[0] crysis2.sma::SKANOWANIE_WYL (line 2191)
L 10/01/2012 - 10:06:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")

UPDATE, błędu nie powinno już być(jeśli by był piszcie tutaj lub pw). Zalecane aktualizacja.
download
Download w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#79 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 02.10.2012 23:32

ok podmienione;d
Dam odpowiedz co i jak w najbliższym czasie:D

#80 M@R(iN

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:84
  • GG:
  • Lokalizacja:Counter Strike 1.6
Offline

Napisano 03.10.2012 22:13

L 10/03/2012 - 14:02:15: Start of error session.

L 10/03/2012 - 14:02:15: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20121003.log")

L 10/03/2012 - 14:02:15: Invalid player id 118

L 10/03/2012 - 14:02:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")

L 10/03/2012 - 14:02:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")

L 10/03/2012 - 14:02:15: [AMXX]    [0] crysis2_852713.sma::ham_killed (line 568)

L 10/03/2012 - 14:04:22: Invalid player id 122

L 10/03/2012 - 14:04:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "crysis2.amxx")

L 10/03/2012 - 14:04:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: crysis2 mod, crysis 2, cod, multi, huberttm, crytek, cry, mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych