Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Crysis2 Mod

* Crysis 2 Multiplayer Mod *Już wersja 1.0.9!

crysis2 mod crysis 2 cod multi huberttm crytek cry mod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
101 odpowiedzi w tym temacie

#41 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.07.2012 11:58

ja wlasnie mam takowy nawyk, jak gram w minecrafta to przez przypadek wyrzucam eq poprzez Q xD
  • +
  • -
  • 0

#42 dawido0099

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Zbyszko 3 Cytryny :D
Offline

Napisano 26.07.2012 03:41

Zaje... modzik. Musiales niezle napracowac sie :D

Gratzz'y 4u

specjalnie zalorzylem konto zeby dac plusa :D

a jeszcze taka sprawa jak by ktos mogl pokazac jak uzupelnic te natywy bo w tym sie nie moge polapac :/

#43 Skorsik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:27
  • GG:
  • Lokalizacja:Pyskowice
Offline

Napisano 01.08.2012 17:06

Wielkie Dzięki, uwielbiam gre no i pozatym w 2013 roku next plugin bym prosił xD
  • +
  • -
  • 0

#44 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 01.08.2012 17:47

Ja mam taki nawyk ze sobie ide i klikam Q :D
w 2013 crysis 3 ;>
kolega kusze bedzie musial zrobic;)
  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#45 Eryk172

    Szukam niewiadomej

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:407
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Dbn
Offline

Napisano 02.08.2012 17:22

Znalazłem takie cuś ... kto od kogo sciągnął ?;)

http://forums.allied...ead.php?t=77936

Jeju.. on to w 2008 napisal ;D
ale Ty masz Crysis2 ;P
  • +
  • -
  • 0

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235      
JailBreak  -   IP: 91.224.117.67:27075     
Only de_dust2 -   IP: 193.33.176.197:27111   

Więcej serwerów na: www.NaFarciePL


#46 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.08.2012 01:42

Miałem ten plugin na serwerze.
Po kilku mapach miałem 8 lvl'e(mowa o standardowych cvar'ach) - za tym idzie, że szybko się znudzi
Lvl'e są przypisane ogólnie - powinno być dla każdej klasy osobno.
Dzięki sprintowi, możemy uciec z freeze'a na respie.

Z chęcią bym ten mod miał na serwerze, ale ja bym dał więcej możliwości(czym wyższy level coś), albo odstępy między lvl'ami(1lvl - 5lvl - 20lvl -50lvl -100lvl) i dodał, że każda klasa ma osobny lvl. Oraz zablokować tego sprint'a na respie.
Ja nie mam czasu by zajrzeć w kod i poszperać w edycji, ale jeśli Hubert, jesteś wstanie to zrobić, to z chęcią postawie serwer z tym modem.

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#47 VVirus

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:249
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2012 19:12

Jak byś się nauczył czytać wystarczy usunąć // przed define i masz lvl na każdej klasie :F

Serwery należące do mnie :) te i reszta na www.PlayBoard.eu oraz www.PlayBoard.pl

 

b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.pngb_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_000000.png


#48 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 05.08.2012 19:32

Jak byś się nauczył czytać wystarczy usunąć // przed define i masz lvl na każdej klasie :F

Fascynujące co napisałeś. Jak się z tym czujesz? Nie można było napisać tego inaczej?
Jestem ciekaw, czy jak Ty przeczytasz ok. 150 linijek tekstu to będziesz wszystko w głowie miał, a nie zaglądał na pierwszą stronę tematu, by potem w jakże popularny sposób napisać: "naucz się czytać"...
Ja napisałem swoje uwagi co do modyfikacji. Cieszę, że mi w kulturalny sposób zwróciłeś uwagę na mój brak umiejętności czytania.
I jakby nie patrzeć, to plugin standardowo ma poziom ogólny. Czyli w sumie, usunięcie slash'y to już edycja plugin'u. :blink: Więc uważam, że miałem prawo popełnić błąd.
  • +
  • -
  • 0

#49 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.08.2012 16:59

Świetny modzik :)

Mam to u siebie na serwerze:D wczoaj wsytartował;P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#50 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.08.2012 17:29

Eryk172 nanosuit advanced daje tylko nanosuit, hubert natomiast stworzyl exp mod z uzyciem nanosuitu ktorego pisal od zera
  • +
  • -
  • 0

#51 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 08.08.2012 21:20

Znalazłem buga. Z umiejętnością dla trybu maskowania dostępną od 5 lvla jest coś nie tak. Po wbiciu 5 lvla nadal nie mogę wybrać opcji Martwy Punkt.
Koledzy mieli to samo. Dopiero po jakimś dłuższym czsie wbijania kolejnych lvli pancerza/maskowania opcja Martwy Punkt [5lvl] im się odblokowała. Ja mając 5 lvl nadal nie mogę tej opcji wybrać.

@edit
To samo z opcją na lvlu 8

W czym tkwi problem?

Użytkownik Karol M edytował ten post 08.08.2012 21:41

  • +
  • -
  • 0

#52 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 08.08.2012 22:38

Znalazłem buga. Z umiejętnością dla trybu maskowania dostępną od 5 lvla jest coś nie tak. Po wbiciu 5 lvla nadal nie mogę wybrać opcji Martwy Punkt.
Koledzy mieli to samo. Dopiero po jakimś dłuższym czsie wbijania kolejnych lvli pancerza/maskowania opcja Martwy Punkt [5lvl] im się odblokowała. Ja mając 5 lvl nadal nie mogę tej opcji wybrać.

@edit
To samo z opcją na lvlu 8

W czym tkwi problem?



Aby uzyskać moduł maskowania dostępny od 5 lvla, muszę mieć również 5 lvl pancerza - dziwne.
Co ciekawsze, kolega miał 7 lvl maskowania i uzyskał dostęp do modułu lvlu 8 maskowania dzięki awansowaniu na poziom 8 pancerza.
Reasumując miał dostęp do "Swobody działania" [lvl 8 maskowanie] mając lvl maskowania 7, i 8 lvl pancerza...
  • +
  • -
  • 0

#53 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.08.2012 23:06

Spróbuj, plik w załączniku.

Nie wiem czy będzie poprawnie działać, ale w wyniku analizy kodu znalazłem błąd:

//WYLACZANIE OPCJI MASKOWANIA
public maskMyMenu(id, menu, item){
if(item == 1 && poziom_graczam[id] < 3)
return ITEM_DISABLED

if(item == 2 && poziom_graczam[id] < 5)
return ITEM_DISABLED

if(item == 3 && poziom_graczam[id] < 8)
return ITEM_DISABLED

if(item == 4 && poziom_graczam[id] < 10)
return ITEM_DISABLED


return ITEM_ENABLED;
}


Na czerwono brakujące literki. ;)
Cały ta literówka, polega że jest poziom_gracza - pancerz, poziom_graczam - maskowanie. I dlatego poziom maskowania od 5 lvl'a był zależny od poziomu pancerza.

Załączone pliki


Użytkownik Niquit edytował ten post 08.08.2012 23:11

  • +
  • -
  • 3

#54 Fajled

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:279
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.08.2012 23:31

Mod wygląda zarąbiście. Postarałeś się :)
Już czekam na serwery z tym modem :D

+
  • +
  • -
  • 0

#55 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 09.08.2012 11:58

Niquit - Pomogło, dzięki :)

W grze występuje wpis, że exp dla pancerza rośnie, gdy jest on włączony i otrzymuje się obrażenia.
Niestety, z pancerzem jest jak z maskowaniem - wystarczy włączyć i leci exp dla pancerza.

Druga sprawa - gdzie mogę zmniejszyć prędkość ładowania się expa dla maskowania oraz - jeżeli nie rozwiążemy powyższego problemu - również dla pancerza?
  • +
  • -
  • 0

#56 Niquit

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 09.08.2012 12:11

Niquit - Pomogło, dzięki :)

W grze występuje wpis, że exp dla pancerza rośnie, gdy jest on włączony i otrzymuje się obrażenia.
Niestety, z pancerzem jest jak z maskowaniem - wystarczy włączyć i leci exp dla pancerza.

Druga sprawa - gdzie mogę zmniejszyć prędkość ładowania się expa dla maskowania oraz - jeżeli nie rozwiążemy powyższego problemu - również dla pancerza?


W mod'zie tak jest co do exp'ienia:

Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,
za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)


Ładowania co masz na myśli? Może o to chodzi:

if(maskowanie[id] && get_playersnum() >= 2)
{
doswiadczenie_graczam[id] ++;
}


if(pancerz[id] && get_playersnum() >= 2)
{
doswiadczenie_gracz[id] ++;
}


CTRL+F i znajdziesz daną linijkę. Nie wiem czy się znasz, czy nie, więc bez urazy proszę. :)

Użytkownik Niquit edytował ten post 09.08.2012 12:15

  • +
  • -
  • 0

#57 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 09.08.2012 12:41

1. Znam się średnio. "co 0.1 sec dostajemy 1xp"
Chodzi mi, aby np 1exp leciał co sekundę, a nie co 0,1 s. ;)
Nie wiem gdzie to wyedytować.

2. Sam zwiększyłem sobie wymaganą ilość zabójstw do modułów mocy, def dla saperów, oraz zwiększyłem ilość rakiet
Muszę kompilować lokalnie, czy mogę webcompilerem?
  • +
  • -
  • 0

#58 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.08.2012 12:55

wydaje mi się że musisz kompilować to lokalnie.
  • +
  • -
  • 1
Dołączona grafika

#59 Karol M

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Mosina
Offline

Napisano 09.08.2012 13:47

wydaje mi się że musisz kompilować to lokalnie.


Spróbowałem lokalnie przez amx studio i taki error:

compile.JPG

Jak to rozwiązać?
  • +
  • -
  • 0

#60 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.08.2012 13:57

Ja kompiluję lokalnie i działa.

Dodałeś do biblioteki kompilatora cry2.inc ?

Użytkownik Intex edytował ten post 09.08.2012 13:57

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: crysis2 mod, crysis 2, cod, multi, huberttm, crytek, cry, mod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych