
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

* Crysis 2 Multiplayer Mod *Już wersja 1.0.9!
#41
Napisano 21.07.2012 11:58

#42
Napisano 26.07.2012 03:41

Gratzz'y 4u
specjalnie zalorzylem konto zeby dac plusa

a jeszcze taka sprawa jak by ktos mogl pokazac jak uzupelnic te natywy bo w tym sie nie moge polapac

#43
Napisano 01.08.2012 17:06

#44
Napisano 01.08.2012 17:47

w 2013 crysis 3

kolega kusze bedzie musial zrobic;)
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
#45
Napisano 02.08.2012 17:22

http://forums.allied...ead.php?t=77936
Jeju.. on to w 2008 napisal ;D
ale Ty masz Crysis2

CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
#46
Napisano 05.08.2012 01:42
Po kilku mapach miałem 8 lvl'e(mowa o standardowych cvar'ach) - za tym idzie, że szybko się znudzi
Lvl'e są przypisane ogólnie - powinno być dla każdej klasy osobno.
Dzięki sprintowi, możemy uciec z freeze'a na respie.
Z chęcią bym ten mod miał na serwerze, ale ja bym dał więcej możliwości(czym wyższy level coś), albo odstępy między lvl'ami(1lvl - 5lvl - 20lvl -50lvl -100lvl) i dodał, że każda klasa ma osobny lvl. Oraz zablokować tego sprint'a na respie.
Ja nie mam czasu by zajrzeć w kod i poszperać w edycji, ale jeśli Hubert, jesteś wstanie to zrobić, to z chęcią postawie serwer z tym modem.
Pozdrawiam.
#47
Napisano 05.08.2012 19:12
#48
Napisano 05.08.2012 19:32
Fascynujące co napisałeś. Jak się z tym czujesz? Nie można było napisać tego inaczej?Jak byś się nauczył czytać wystarczy usunąć // przed define i masz lvl na każdej klasie :F
Jestem ciekaw, czy jak Ty przeczytasz ok. 150 linijek tekstu to będziesz wszystko w głowie miał, a nie zaglądał na pierwszą stronę tematu, by potem w jakże popularny sposób napisać: "naucz się czytać"...
Ja napisałem swoje uwagi co do modyfikacji. Cieszę, że mi w kulturalny sposób zwróciłeś uwagę na mój brak umiejętności czytania.
I jakby nie patrzeć, to plugin standardowo ma poziom ogólny. Czyli w sumie, usunięcie slash'y to już edycja plugin'u.

#50
Napisano 08.08.2012 17:29
#51
Napisano 08.08.2012 21:20
Koledzy mieli to samo. Dopiero po jakimś dłuższym czsie wbijania kolejnych lvli pancerza/maskowania opcja Martwy Punkt [5lvl] im się odblokowała. Ja mając 5 lvl nadal nie mogę tej opcji wybrać.
@edit
To samo z opcją na lvlu 8
W czym tkwi problem?
Użytkownik Karol M edytował ten post 08.08.2012 21:41
#52
Napisano 08.08.2012 22:38
Znalazłem buga. Z umiejętnością dla trybu maskowania dostępną od 5 lvla jest coś nie tak. Po wbiciu 5 lvla nadal nie mogę wybrać opcji Martwy Punkt.
Koledzy mieli to samo. Dopiero po jakimś dłuższym czsie wbijania kolejnych lvli pancerza/maskowania opcja Martwy Punkt [5lvl] im się odblokowała. Ja mając 5 lvl nadal nie mogę tej opcji wybrać.
@edit
To samo z opcją na lvlu 8
W czym tkwi problem?
Aby uzyskać moduł maskowania dostępny od 5 lvla, muszę mieć również 5 lvl pancerza - dziwne.
Co ciekawsze, kolega miał 7 lvl maskowania i uzyskał dostęp do modułu lvlu 8 maskowania dzięki awansowaniu na poziom 8 pancerza.
Reasumując miał dostęp do "Swobody działania" [lvl 8 maskowanie] mając lvl maskowania 7, i 8 lvl pancerza...
#53
Napisano 08.08.2012 23:06
Nie wiem czy będzie poprawnie działać, ale w wyniku analizy kodu znalazłem błąd:
//WYLACZANIE OPCJI MASKOWANIA
public maskMyMenu(id, menu, item){
if(item == 1 && poziom_graczam[id] < 3)
return ITEM_DISABLED
if(item == 2 && poziom_graczam[id] < 5)
return ITEM_DISABLED
if(item == 3 && poziom_graczam[id] < 8)
return ITEM_DISABLED
if(item == 4 && poziom_graczam[id] < 10)
return ITEM_DISABLED
return ITEM_ENABLED;
}
Na czerwono brakujące literki.

Cały ta literówka, polega że jest poziom_gracza - pancerz, poziom_graczam - maskowanie. I dlatego poziom maskowania od 5 lvl'a był zależny od poziomu pancerza.
Załączone pliki
Użytkownik Niquit edytował ten post 08.08.2012 23:11
#54
Napisano 08.08.2012 23:31

Już czekam na serwery z tym modem

+
#55
Napisano 09.08.2012 11:58

W grze występuje wpis, że exp dla pancerza rośnie, gdy jest on włączony i otrzymuje się obrażenia.
Niestety, z pancerzem jest jak z maskowaniem - wystarczy włączyć i leci exp dla pancerza.
Druga sprawa - gdzie mogę zmniejszyć prędkość ładowania się expa dla maskowania oraz - jeżeli nie rozwiążemy powyższego problemu - również dla pancerza?
#56
Napisano 09.08.2012 12:11
Niquit - Pomogło, dzięki
W grze występuje wpis, że exp dla pancerza rośnie, gdy jest on włączony i otrzymuje się obrażenia.
Niestety, z pancerzem jest jak z maskowaniem - wystarczy włączyć i leci exp dla pancerza.
Druga sprawa - gdzie mogę zmniejszyć prędkość ładowania się expa dla maskowania oraz - jeżeli nie rozwiążemy powyższego problemu - również dla pancerza?
W mod'zie tak jest co do exp'ienia:
Powyższe tryby expimy poprzez korzystanie z nich (co 0.1 sec dostajemy 1xp) oraz poprzez zabijanie ustalane cvarem,
za ciche zabicie dostajemy więcej XP [z noża] (ustalane cvarem)
Ładowania co masz na myśli? Może o to chodzi:
if(maskowanie[id] && get_playersnum() >= 2)
{
doswiadczenie_graczam[id] ++;
}
if(pancerz[id] && get_playersnum() >= 2)
{
doswiadczenie_gracz[id] ++;
}
CTRL+F i znajdziesz daną linijkę. Nie wiem czy się znasz, czy nie, więc bez urazy proszę.

Użytkownik Niquit edytował ten post 09.08.2012 12:15
#57
Napisano 09.08.2012 12:41
Chodzi mi, aby np 1exp leciał co sekundę, a nie co 0,1 s.

Nie wiem gdzie to wyedytować.
2. Sam zwiększyłem sobie wymaganą ilość zabójstw do modułów mocy, def dla saperów, oraz zwiększyłem ilość rakiet
Muszę kompilować lokalnie, czy mogę webcompilerem?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: crysis2 mod, crysis 2, cod, multi, huberttm, crytek, cry, mod
Diablo Mod Core by DarkGL, wersja 1.2.2Patch do Diablo Mod Core 1.2.1 Beta by DarkGL Napisany przez Silver Zero, 24.04.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
Raygun Call of duty Black OpsNiedokończony port raygun z Call of duty Black Ops Napisany przez rzeznik9871, 12.08.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] [QTM.Peyote] Dopisanie informacji do /klasyNapisany przez Lakrouss, 04.04.2024 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
[Skill-Town.eu] Zapraszamy do wspólnego rozwoju!Skill-Town.eu :: Twoje miasto skilla Napisany przez MocnyAmper, 01.06.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych