A więc tak. Chciałbym stworzyć enta, który by się poruszał, dokładniej to chcę aby origin ent'a był równy originowi id. Chyba wiadomo o co biega ? Z góry dziękuję za pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Tworzenie bytu przemieszczającego się
Temat rozp. d0naciak, 02.07.2012 20:03
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 03.07.2012 07:30
Hmm jeżeli się nie mylę to musisz ustawić vector oczywiście ustaw mu też odpowiednią prędkość.
#3
Napisano 03.07.2012 07:47
http://amxx.pl/dokum...tity-set-vector
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
#4
Napisano 03.07.2012 08:48
Może movetype follow? Nie wiem dokładnie o co ci chodzi ale jak chcesz żeby byt poruszał się razem z graczem to bierz przykład z pluginów typu czapka mikołaja itd, w pet systemie też takie coś występuje.
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964
#5
Napisano 05.07.2012 20:26
najpierw ustaw względne położenie (np 200 unitów nad graczem) i w szybkim thinku bytu lub prethinku gracza kopiuj prędkość gracza do bytu
możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza
new Float:fVelo[3]; pev(id, pev_velocity, fVelo); set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);
możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych