Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie bytu przemieszczającego się


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.07.2012 20:03

A więc tak. Chciałbym stworzyć enta, który by się poruszał, dokładniej to chcę aby origin ent'a był równy originowi id. Chyba wiadomo o co biega ? Z góry dziękuję za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#2 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.07.2012 07:30

Hmm jeżeli się nie mylę to musisz ustawić vector oczywiście ustaw mu też odpowiednią prędkość.
  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 03.07.2012 07:47

http://amxx.pl/dokum...tity-set-vector
jak widzisz mozliwosci jest wiele, więc do której mam się zastosować
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 03.07.2012 08:48

Może movetype follow? Nie wiem dokładnie o co ci chodzi ale jak chcesz żeby byt poruszał się razem z graczem to bierz przykład z pluginów typu czapka mikołaja itd, w pet systemie też takie coś występuje.
  • +
  • -
  • 0
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 05.07.2012 20:26

najpierw ustaw względne położenie (np 200 unitów nad graczem) i w szybkim thinku bytu lub prethinku gracza kopiuj prędkość gracza do bytu

new Float:fVelo[3];
pev(id, pev_velocity, fVelo);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);

możesz kopiować pev_origin, ale jak byt jest solidny to zablokujesz gracza, więc trzeba było w thinku dodawać jakieś przesunięcia względem gracza
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych