Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Pytanie o moce klas.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 T0F!k

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
Offline

Napisano 18.06.2012 14:59

Witam,mam pytanie czy można dać np. latarkę maga,kuszę łowcy,czy wskrzeszanie nerko do innej klasy,oczywiście tamte klasy też niech maja.Jeśli można to proszę o przedstawienie tego.Za pomoc +.

#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 18.06.2012 15:57

Trudno to tak wytłumaczyć ale mniej wiecej to:

W wyborze klasy
public select_class_menu(id, key)

dajesz zmienną np: player_intelligence[id]+=4 i dodaje klasie 4 int


A tutaj pełny przykład:

Bez zmiany:


public select_class_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = SORC
}
case 1:
{
player_class[id] = PALADIN
}
case 2:
{
player_class[id] = MONK
}
}

if (player_class[id] == 0) select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}


Po zmianie



public select_class_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = SORC
player_intelligence[id]+=4

}
case 1:
{
player_class[id] = PALADIN
player_strength[id]+=50
}
case 2:
{
player_class[id] = MONK
player_b_mine[id] = 2
}
}

if (player_class[id] == 0) select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}



//Po zmianie klasie:

SORC daje +4 int
PALADIN daje mu +50 zycia
Monk daje mu 2 miny

i w
public reset_item_skills(id)


dopisujesz:

if(player_class[id] == MONK) player_b_mine[id] = 2


Ps. Sry że nie dokładnie :P
  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
Offline

Napisano 18.06.2012 16:25

A mógłbyś aby było na kuszę,latarkę maga,wskrzesanie,skoki palka,noże ninji?

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 19.06.2012 12:23

Trudno to tak wytłumaczyć ale mniej wiecej to:

W wyborze klasy

public select_class_menu(id, key)

dajesz zmienną np: player_intelligence[id]+=4 i dodaje klasie 4 int


A tutaj pełny przykład:

Bez zmiany:


public select_class_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = SORC
}
case 1:
{
player_class[id] = PALADIN
}
case 2:
{
player_class[id] = MONK
}
}

if (player_class[id] == 0) select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}


Po zmianie



public select_class_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = SORC
player_intelligence[id]+=4

}
case 1:
{
player_class[id] = PALADIN
player_strength[id]+=50
}
case 2:
{
player_class[id] = MONK
player_b_mine[id] = 2
}
}

if (player_class[id] == 0) select_class(id)
return PLUGIN_HANDLED
}



//Po zmianie klasie:

SORC daje +4 int
PALADIN daje mu +50 zycia
Monk daje mu 2 miny

i w
public reset_item_skills(id)


dopisujesz:

if(player_class[id] == MONK) player_b_mine[id] = 2


Ps. Sry że nie dokładnie :P

Gdy ktoś gra monkiem i wpisze /item to wyskoczy mu informacja o minach.
http://amxx.pl/topic...-mocy-do-klasy/

A mógłbyś aby było na kuszę,latarkę maga,wskrzesanie,skoki palka,noże ninji?


W większości edytujesz tylko ify.
  • +
  • -
  • 1

#5 T0F!k

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:33
Offline

Napisano 19.06.2012 13:38

Dzięks,plusiki dla Was. Proszę o zamkniecie.

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 13:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych