Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE COD NOWY] Przerobienie kodu rakiety

cod nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 18.06.2012 14:16

Witam.
Chciałbym was prosić aby ktoś przerobił mi aby rakieta nie zadawała obrażeń przez cod_inflict_damage tylko przez ExecuteHamB. Gdy zadaje obrażenia normalnie to nie zapisują się do rankingu, słyszałem że przez ExecuteHamB będzie zliczane do rankingu. Czy da się w ogóle. to przerobić? z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#2 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.06.2012 22:04

Odświeżam.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 22:09

Da się, jak najbardziej.
Podaj tylko kod SMA.

#4 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.06.2012 22:18

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <ColorChat>

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Posiada ak47 i jedna rakiete";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[XXXX]^x01 Aktualnie grasz klasa %s, odwiedz nasze forum XXXXX", nazwa)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiety mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}



PS. Jeśli możesz to wytłumacz mi jak to przerobić ;)

Użytkownik Raen edytował ten post 19.06.2012 22:18

  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 22:41

Bardzo rzeczowo opisał to R3X.
My zamiast ExecuteHam, użyjemy ExecuteHamB.

Jedyne, co zmieniam, to zamiast linijki
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
daję
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, (1<<24));


Załączony plik  Untitled.sma   4,88 KB  48 Ilość pobrań
  Untitled.amxx

#6 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.06.2012 22:45

Plus dla Ciebie, niestety teraz nie sprawdzę klasy.
Ale i tak dzięki za pomoc.
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 22:47

Ja się ogólnie na CodModzie nie znam, ale w funkcji '>http://amxx.pl/dokumentacja/f332/cod_inflict_damage'] widzę jeszcze parametr Float:czynnik_inteligencji, więc będzie drobna poprawka do wgrania.

edit.
Będzie trzeba dodać do obrażeń (50.0) połowę cod_get_user_intelligence(id) tylko nie wiem jeszcze, z jakimi parametrami (http://amxx.pl/dokum...er-intelligence).

edit.
Po zapoznaniu się z fragmentem dokumentacji codmoda, już wiem, że należy użyć trzech ostatnich parametrów domyślnie, tj. jako jedynek.

Poprawka
W związku z tym, ostatecznie zamienimy linijkę
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));

nie na
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, (1<<24));

lecz na
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0+cod_get_user_intelligence(attacker)/2, (1<<24));
aby uwzględnić posiadane punkty inteligencji gracza atakującego.

Poprawione SMA o uwzględnienie punktów inteligencji:

Załączony plik  Untitled.sma   4,92 KB  46 Ilość pobrań
  Untitled.amxx

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.06.2012 23:08
uwzględnienie punktów inteligencji atakującego


#8 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 20.06.2012 06:25

50.0+cod_get_user_intelligence(attacker)/2
Ten kod ustawia 50 obrazen + 2 pkt w int = 1 dmg?
Popraw mnie jeśli się mylę ;)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.06.2012 13:01

tak :)

cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));

Czwarty parametr był równy 0.5, więc można zarówno pomnożyć inteligencję przez pół, jak i podzielić ją przez 2.

Tak więc mamy 50 pkt obrażeń podstawowych zawsze plus kolejny punkt obrażeń za każde 2 punkty inteligencji.

#10 Raen

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 20.06.2012 13:55

Dziękuję jeszcze raz, możesz zamknąć ;)
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.06.2012 14:03

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych