Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 18.06.2012 14:16
Chciałbym was prosić aby ktoś przerobił mi aby rakieta nie zadawała obrażeń przez cod_inflict_damage tylko przez ExecuteHamB. Gdy zadaje obrażenia normalnie to nie zapisują się do rankingu, słyszałem że przez ExecuteHamB będzie zliczane do rankingu. Czy da się w ogóle. to przerobić? z góry dzięki.
#3 Gość_21977_*
Napisano 19.06.2012 22:09
Podaj tylko kod SMA.
#4
Napisano 19.06.2012 22:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <ColorChat>
new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Posiada ak47 i jedna rakiete";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, YELLOW, "^x04[XXXX]^x01 Aktualnie grasz klasa %s, odwiedz nasze forum XXXXX", nazwa)
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiety mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
PS. Jeśli możesz to wytłumacz mi jak to przerobić
Użytkownik Raen edytował ten post 19.06.2012 22:18
#5 Gość_21977_*
Napisano 19.06.2012 22:41
My zamiast ExecuteHam, użyjemy ExecuteHamB.
Jedyne, co zmieniam, to zamiast linijki
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));daję
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, (1<<24));
Untitled.sma 4,88 KB 104 Ilość pobrań
Untitled.amxx
#7 Gość_21977_*
Napisano 19.06.2012 22:47
edit.
Będzie trzeba dodać do obrażeń (50.0) połowę cod_get_user_intelligence(id) tylko nie wiem jeszcze, z jakimi parametrami (http://amxx.pl/dokum...er-intelligence).
edit.
Po zapoznaniu się z fragmentem dokumentacji codmoda, już wiem, że należy użyć trzech ostatnich parametrów domyślnie, tj. jako jedynek.
Poprawka
W związku z tym, ostatecznie zamienimy linijkę
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
nie na
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0, (1<<24));
lecz na
ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 50.0+cod_get_user_intelligence(attacker)/2, (1<<24));aby uwzględnić posiadane punkty inteligencji gracza atakującego.
Poprawione SMA o uwzględnienie punktów inteligencji:
Untitled.sma 4,92 KB 95 Ilość pobrań
Untitled.amxx
Użytkownik benio101 edytował ten post 19.06.2012 23:08
uwzględnienie punktów inteligencji atakującego
#9 Gość_21977_*
Napisano 20.06.2012 13:01
cod_inflict_damage(attacker, pid, 50.0, 0.5, ent, (1<<24));
Czwarty parametr był równy 0.5, więc można zarówno pomnożyć inteligencję przez pół, jak i podzielić ją przez 2.
Tak więc mamy 50 pkt obrażeń podstawowych zawsze plus kolejny punkt obrażeń za każde 2 punkty inteligencji.
#11 Gość_21977_*
Napisano 20.06.2012 14:03
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych