U mnie działa wyśmienicie (fakemeta + engine)
Sęk tkwi w tym, by wymusić ustawienie nowego wektoru wzroku (fixangle=1).
#include
#include
#include
#include
public plugin_init(){
register_plugin("xxx","0.1","xxx")
register_clcmd("say /sprawdz", "kierunek_patrzenia")
}
public kierunek_patrzenia(id){
new Float:Angles[3]; // pojemnik na wektor wzroku
pev(id,pev_v_angle,Angles); // pobiera wektor zwroku gracza
Angles[0]=90.0; // ustawia pionowy wektor na sam dol (skala od 90.0 (dol) poprzez 0.0 (srodek) do -90.0 (gora))
set_view_angle(id,Angles); // ustawia wektor wzroku gracza
}
set_view_angle(id, Float:angles[3]){
entity_set_vector(id, EV_VEC_angles, angles); // ustawia bytowi wektor wzroku
entity_set_int(id, EV_INT_fixangle, 1); // wymusza wektor wzroku
return;
}
edit. Kto mi uwierzy, że karta wisiała od wczoraj nie odświeżana i post napisałem, zanim ujrzałem post Darka?
BTW. Post się chociaż przyda jako przykład użycia, a set_view_angle() znalazłem kiedyś na
AM i używam z powodzeniem.
benio101 (06.06.2012, 22:28):
przy 90.0 będzie patrzeć na dół, kod był i jest dobry, pomyliłem za to opis w komentarzu do kodu, opis już poprawiony.