Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jeden dźwięk dla obu teamów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.06.2012 18:54

if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
_____________________________________________________________________
To co tu piszę ( ten kod ) to teorytycznie dla ct się wywołuję dźwięk taki, a tt taki, sądze po tym: ( != ). A jak bym zmienił na:

if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
________________________________________________________________

to będzie sie otwierał jeden dźwięk dla twóch teamów? ( tak jak w przypadku tamtego kodu tylko że w skrucie? ten kod...)
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 04.06.2012 19:04

usuń to
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
oraz
else
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
i już
Czyli ma być
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");  // tylko tyle ;D


Jeśli będzie:
if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
To dźwięk wywoła się tylko wtedy w twojej drużynie
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.06.2012 19:38

Ok. Czyli mam zostawić samo: client_cmd(i, "spk sound/zal.wav"); (.)

Teraz tylko takie pytanie jak bym ustawił tak jak jest czyli:

if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");

to też by uszło??

ps. czy szkoda zajmować marne parę kb'ajtów ? :P :P :P
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 04.06.2012 19:43

Uszło by tylko po co.
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 04.06.2012 19:49

no to tyle kolego wytłumaczył mi co trzeba :D, zamknąć.
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 04.06.2012 21:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.06.2012 07:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#8 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.06.2012 07:19

Otworzyłem temat ponieważ był raport, że zostało to błędnie wyjaśnione.
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#9 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.06.2012 11:23

Witam! Poprosiłem o otworzenie tematu, gdyż moim zdaniem nie wszystko dobrze zostało wyjaśnione. Chodzi mi tu o te dwa warunki:
if(get_user_team(id) == get_user_team(i)) 

if(get_user_team(id) != get_user_team(i)) 


Widzę BloodMan, że nie do końca rozumiesz operatory porównania.
== zwróci true, gdy wartości z jego lewej i prawej strony będą takie same
!= zwróci true, gdy wartości z jego lewej i prawej strony będą różne.
get_user_team(id) zwraca numer drużyny gracza id. Więc wracając do warunków, pierwszy z nich zwróci true jeśli gracz id oraz gracz i są w tej samej drużynie, drugi zwróci true gdy są w innych drużynach.

HubertTM napisał, że pierwszy z nich wykona się dla każdego gracza, będącego w tej samej drużynie co Ty, otóż nie jest to do końca prawdą, gdyż podany fragment kodu nie określa czym jest id i czym jest i, więc nie można tego w ten sposób określić. Jedynym sensownym wyjaśnieniem jest moje podane wyżej.

Jeśli chcesz sprawdzić czy dany gracz należy do jakiejś drużyny, porównujesz get_user_team z odpowiednią liczbą, dla CT jest to 2, dla TT 1, więc warunek:
if(get_user_team(id)==2)

wykona się tylko wtedy, gdy gracz id jest w CT. Zwróć na to uwagę, że masz jeszcze drużynę spectate, więc to, co się wykona w else, wykona się zarówno dla spec, jak i dla TT

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.06.2012 11:24

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#10 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 05.06.2012 14:25

Czym jest id można się domyśleć, po za tym nie chciałem mu mieszać, bo pewnie się dopiero uczy.


if(get_user_team(id)!=3)
I wykona się tylko dla CT i TT
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#11 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.06.2012 14:09

sora bo nie do końca jest wytłumaczone, dźwięk mam słyszeć tylko ja i wróg...
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#12 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 08.06.2012 16:08

if(get_user_team(id)!=3 || get_user_team(TUTAJ WPISZ ID WROGA) != 3){
Wykonaj dzwiek dla id i dla id wroga

}
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2012 16:40

Tak gwoli wyjśnienia:

if(get_user_team(id)!=3)
I wykona się tylko dla CT i TT

Dla "CS_TEAM_UNASSIGNED" (graczy podłączonych jeszcze przed wybraniem teamu) też się wykona.
Tylko dla CT i TT to będzie
if(get_user_team(id)%3)


#14 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 08.06.2012 18:58

w cs_get_user_team to jest w dokumentacji.
Ale w get_user_team ani słowa
http://amxx.pl/dokum...5/get_user_team
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#15 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.06.2012 19:40

Pomimo, że nie ma w dokumentacji, to taka wartość jest zwracana przez funkję.
To niedopatrzenie ze strony opisującego daną funkcję.

Przed chwilą specjalnie napisałem plugin, sprawdziłem i faktycznie, wartość zero jest zwracana.
Po prostu nie została ona ujęta w polskiej dokumentacji amxx.pl.

Musisz liczyć się z tym, że w dokumentacji są błędy czy niedopatrzenia.
Sam niejednokrotnie się potknąłem, opierając się na dokumentacji amxx.pl

Staraj się porównać jeszcze opis z dokumentacją AM i plikami nagłówkowymi modułów.
A najlepiej przetestuj daną funkcję samemu :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych