Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Sposób puszczania rakiet po X sekundachRakiety po X sekundach od rozpoczęcia rundy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 06.05.2012 16:42

*
Popularny

Witam. Przedstawiam Wam sposób puszczania rakiet po X sekundach. Nie jestem autorem pomysłu więc nie podpisuje się pod pomysłem. No więc zaczynamy:

W sma klasy która ma rakietkę dodajemy zmienną:
new bool:mozepuscic


W plugin_init dopisujemy:
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


Następnie dopisujemy 2 publiki:
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;


W funkcji tworzenia rakiet dopisujemy NA POCZĄTKU:
if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 10s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ps. Tu:
set_task(10.0,"Odblokuj")
zmieniamy po jakim czasie można puścić rakietkę, czyli 10 np zamieniamy na 15

W załączniku gotowiec, z 1 rakietką.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#2 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:641
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 06.05.2012 20:54

W przykładzie dałeś taska na 10s, a w opisie, gdy czas jest mniejszy niż te 10 sekunda dajesz info o 15 sekundach.
2. Popraw opis, bo jak to przeczytalem to pierwsza mysl : odstępy czasu miedzy puszczaniem rakiet, a nie limit na poczatku rundy.

To tyle, + nie dam bo mi to nie potrzebne, ale innej pewnie pomoże :>
  • +
  • -
  • 0

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !


#3 lokiec

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Zielona Gora
Offline

Napisano 08.05.2012 22:15

Dziekujjję :) w końcu znalazlem ;x

#4 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 170
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2012 18:37

ogieR- edytować nie mogę a poza tym każdy się domyśli żeby to zmienić

Użytkownik BloodMan edytował ten post 09.05.2012 18:44

  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 09.05.2012 20:36

if(!mozepuscic)
{
client_print(id,print_center,"Rakiety mozna uzywać po 15s od rozpoczecia rundy!")
return PLUGIN_CONTINUE;
}

polecam zmienić że kod ten umieszczamy przed wypuszczeniem rakiety. Niektórzy nie używają puszczania rakiet w cod_skill_user(id) (np ja :wstyd: - używam to wykorzystując EmitSounda - bez bindów, wtedy puszczenie rakiety jest w funkcji PuscRakiete(id))
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych