Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Jeden dźwięk dla obu teamów
#1
Napisano 04.06.2012 18:54
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
_____________________________________________________________________
To co tu piszę ( ten kod ) to teorytycznie dla ct się wywołuję dźwięk taki, a tt taki, sądze po tym: ( != ). A jak bym zmienił na:
if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
________________________________________________________________
to będzie sie otwierał jeden dźwięk dla twóch teamów? ( tak jak w przypadku tamtego kodu tylko że w skrucie? ten kod...)
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#2
Napisano 04.06.2012 19:04
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))oraz
else client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");i już
Czyli ma być
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav"); // tylko tyle ;D
Jeśli będzie:
if(get_user_team(id) == get_user_team(i)) client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");To dźwięk wywoła się tylko wtedy w twojej drużynie
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 04.06.2012 19:38
Teraz tylko takie pytanie jak bym ustawił tak jak jest czyli:
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/zal.wav");
to też by uszło??
ps. czy szkoda zajmować marne parę kb'ajtów ?
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#4
Napisano 04.06.2012 19:43
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 04.06.2012 19:49
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#6
Napisano 04.06.2012 21:50
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 05.06.2012 07:18
Ten temat został otwarty przez moderatora.
Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
If you can dream it, you can do it.
#8
Napisano 05.06.2012 07:19
If you can dream it, you can do it.
#9
Napisano 05.06.2012 11:23
if(get_user_team(id) == get_user_team(i))
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
Widzę BloodMan, że nie do końca rozumiesz operatory porównania.
== zwróci true, gdy wartości z jego lewej i prawej strony będą takie same
!= zwróci true, gdy wartości z jego lewej i prawej strony będą różne.
get_user_team(id) zwraca numer drużyny gracza id. Więc wracając do warunków, pierwszy z nich zwróci true jeśli gracz id oraz gracz i są w tej samej drużynie, drugi zwróci true gdy są w innych drużynach.
HubertTM napisał, że pierwszy z nich wykona się dla każdego gracza, będącego w tej samej drużynie co Ty, otóż nie jest to do końca prawdą, gdyż podany fragment kodu nie określa czym jest id i czym jest i, więc nie można tego w ten sposób określić. Jedynym sensownym wyjaśnieniem jest moje podane wyżej.
Jeśli chcesz sprawdzić czy dany gracz należy do jakiejś drużyny, porównujesz get_user_team z odpowiednią liczbą, dla CT jest to 2, dla TT 1, więc warunek:
if(get_user_team(id)==2)
wykona się tylko wtedy, gdy gracz id jest w CT. Zwróć na to uwagę, że masz jeszcze drużynę spectate, więc to, co się wykona w else, wykona się zarówno dla spec, jak i dla TT
Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.06.2012 11:24
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
#10
Napisano 05.06.2012 14:25
if(get_user_team(id)!=3)I wykona się tylko dla CT i TT
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#11
Napisano 08.06.2012 14:09
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#12
Napisano 08.06.2012 16:08
Wykonaj dzwiek dla id i dla id wroga
}
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#13 Gość_21977_*
Napisano 08.06.2012 16:40
Dla "CS_TEAM_UNASSIGNED" (graczy podłączonych jeszcze przed wybraniem teamu) też się wykona.if(get_user_team(id)!=3)I wykona się tylko dla CT i TT
Tylko dla CT i TT to będzie
if(get_user_team(id)%3)
#14
Napisano 08.06.2012 18:58
Ale w get_user_team ani słowa
http://amxx.pl/dokum...5/get_user_team
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#15 Gość_21977_*
Napisano 08.06.2012 19:40
To niedopatrzenie ze strony opisującego daną funkcję.
Przed chwilą specjalnie napisałem plugin, sprawdziłem i faktycznie, wartość zero jest zwracana.
Po prostu nie została ona ujęta w polskiej dokumentacji amxx.pl.
Musisz liczyć się z tym, że w dokumentacji są błędy czy niedopatrzenia.
Sam niejednokrotnie się potknąłem, opierając się na dokumentacji amxx.pl
Staraj się porównać jeszcze opis z dokumentacją AM i plikami nagłówkowymi modułów.
A najlepiej przetestuj daną funkcję samemu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych