Podmiana modelu noza
vernon
28.05.2012
Witam, mam do was sprawkę chodzi mi jak zrobić coś takiego wpisuje np. /noz włącza się coś tam, i TT podmienia model noza, jak wpisze /nozstop to tt ma juz normalny noz taki jaki przed tem, lub na poczatku nowej rundy. Jak coś takiego zrobić?
Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 07:13
Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 07:13
dasiek
28.05.2012
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:noz; new model_noza[] = "Twoj/Model/noza/sciezka.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_clcmd("say /noz","NozStart") register_clcmd("say /nozstop","NozStop") } public plugin_precache() { precache_model(model_noza); } public NozStart(id) { noz = true; } public NozStop(id) { noz = false; } public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && noz) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_noza) } }
vernon
28.05.2012
a jak na p_ zrobic, bo chce zeby inni gracze widzieli ze ma podmieniony model noza
dasiek
28.05.2012
o tak.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" new bool:noz; new model_noza_V[] = "Twoj/Model/noza/V_sciezka.mdl" new model_noza_p[] = "Twoj/Model/noza/p_sciezka.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_clcmd("say /noz","NozStart") register_clcmd("say /nozstop","NozStop") } public plugin_precache() { precache_model(model_noza_v); precache_model(model_noza_p); } public NozStart(id) { noz = true; } public NozStop(id) { noz = false; } public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && noz) { entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,model_noza_v) entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel , model_noza_p); } }
vernon
28.05.2012
nie działa ta 1 funkcja, bo TT ma zmienny model, ale jak wyłacze to jest nadal, jak nawet nie wlaczylem tez jest nadal, nie wiem o co chodzi? Da rade to naprawic?
vernon
28.05.2012
radim mógl byś dac w show, bo ja mam jakis problem z przegladarka i nie moge odczytac show
radim nie dziala, nie wiem jak to zrobic, pomozecie?
radim nie dziala, nie wiem jak to zrobic, pomozecie?
radim
28.05.2012
Nie działa czyli ? Jakieś errory/logi ? Nie podmienia modelu, komendy nie działają ? Opisz !
Zapoznaj się też z tym tematem i sam spróbuj zrobić: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
Zapoznaj się też z tym tematem i sam spróbuj zrobić: http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
vernon
28.05.2012
radim, no model jest, ale jeszcze nie wpisalem komendy a juz jest ten podmieniony model, jak chce wyłaczyc model to nadal jest i nie wiem o co chodzi? Model jest juz od poczatku rundy, a ja chce zeby po wpisaniu komendy /noz był ten model co ja chce, a jak wpisze /nozstop to zeby byl domyślny model noza
Zapoznalem sie i nic z tego nie wiem Próbowalem
Zapoznalem sie i nic z tego nie wiem Próbowalem
vernon
28.05.2012
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include
#include
#include
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/v_rekawice.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}
}
Maniek974
28.05.2012
Na szybkiego robiłem
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_rekawice.mdl")
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/v_rekawice.mdl");
}
vernon
28.05.2012
Maniek974, będzie to działać? Zaraz sprawdze
Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 20:02
Użytkownik vernon edytował ten post 28.05.2012 20:02
Maniek974
28.05.2012
Ciężko stwierdzić pisałem na szybko
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 28.05.2012 20:06
Użytkownik Maniek974 edytował ten post 28.05.2012 20:06
vernon
28.05.2012
Maniek974, bo nie mam żadnego serwera testowego i nie wiem jak sprawdzic, a graczy z serwera nie oplaca sie wyrzucać
dasiek
29.05.2012
Testuj na localu...
nie ma opcji. przed chwilą testowałem to na innym modelu noża i działało -
musisz coś mieć z modelem.
nie ma opcji. przed chwilą testowałem to na innym modelu noża i działało -
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Home" new bool:rekawice; new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_clcmd("say /noz","Start") register_clcmd("say /nozstop","Stop") } public Start(id) { rekawice = true; } public Stop(id) { rekawice = false; } public CurWeapon(id) { if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v) } } public plugin_precache() { precache_model(model_rekawice_v); }
musisz coś mieć z modelem.
vernon
29.05.2012
CheQ no dziala, podmienia jak należy, ale jest problem bo wpisze /noz i sie nie podmieni, ale jak zmienie na bron i spowrotem na nóz to dziala, tak samo jest z komenda /nozstop , a ja chce zeby bylo ze wpisze sie /noz i od razu podmienia nie trzeba broni zmieniac i spowrotem na noz, tego niechce, jak to zrobic? wpisze /noz i juz jest podmieniany?