Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu noza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.05.2012 07:48

@up: Zauważ, że wpisując nóż, wykonuje się funkcja Start (register_clcmd("say /noz","Start")), a ta jedynie zmienia stan rękawic na obecne u gracza (rekawice = true;).
Model zmieniany jest dopiero w momencie wykonania CurWeapon, czyli po wyciągnięciu broni (evencie wyciągnięcia broni, nie posiadania).
Możesz jednak w funkcji Start dodać wykonanie CurWeapon(id), które natychmiast zmieni model, jeśli gracza bronią jest nóż.
Adekwatnie wykonać można poprawkę dla funkcji Stop, tak więc .sma będzie wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"

new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}

public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}

public Stop(id)
{
rekawice = false;
CurWeapon(id);
}

public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
}


#22 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.05.2012 12:03

Ale trzeba jeszcze pobrać wszystkich terro i Wykonać CurWeapon żeby każdemu zmieniło (jak będe w domu to to zrobie chyba że ktoś mnie uprzedzi)
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#23 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.05.2012 15:18

benio101, no jest juz lepiej bo jak wpisze /noz to sie podmienia model noza, ale jak chce wylaczyc to musze zmienic bron i spowrotem na nóz
  • +
  • -
  • 0

#24 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.05.2012 15:39

"Jest Lepiej" :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/knife.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}			   
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
precache_model("models/knife.mdl");
}

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#25 vernon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -9
Mniej niż zer0.

  • Postów:96
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 30.05.2012 16:53

CheQ a jak ustawić zeby na poczatku rundy była wylaczane te funkcje? Najlepiej by bylo żeby to byl osobna funkcja
  • +
  • -
  • 0

#26 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.05.2012 18:35

ja bym dał każdorazowo przy ham_spawned(id), Stop(id) i powinno działać.

#27 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 30.05.2012 19:05

No nie do końca. zmienna rekawice odnosi sie do wszystkich TT wiec jak ma serwer CODA czy Diablo i tam sie wskrzesi w trakcie rundy to zamieni noze na stare. Pewne bedzie przez HLTV Nowa Runda

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public NowaRunda()
{
rekawice = false;
new players[32],num;
get_players(players,num)
for(new i = 0; i < num+1;i++)
{
  if(is_user_alive(players[i]) && is_user_connected(players[i]) && get_user_team(players[i]) == 1)
  {
   entity_set_string(players[i], EV_SZ_viewmodel,"models/knife.mdl")
  }
}
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"models/knife.mdl")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
  entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}						 
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
precache_model("models/knife.mdl");
}

Winno działać
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych