Model zmieniany jest dopiero w momencie wykonania CurWeapon, czyli po wyciągnięciu broni (evencie wyciągnięcia broni, nie posiadania).
Możesz jednak w funkcji Start dodać wykonanie CurWeapon(id), które natychmiast zmieni model, jeśli gracza bronią jest nóż.
Adekwatnie wykonać można poprawkę dla funkcji Stop, tak więc .sma będzie wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Home"
new bool:rekawice;
new model_rekawice_v[] = "models/cod_real/v_knife.mdl"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("say /noz","Start")
register_clcmd("say /nozstop","Stop")
}
public Start(id)
{
rekawice = true;
CurWeapon(id);
}
public Stop(id)
{
rekawice = false;
CurWeapon(id);
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && get_user_team(id) == 1 && rekawice)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model_rekawice_v)
}
}
public plugin_precache()
{
precache_model(model_rekawice_v);
}