Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na serwerze


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lexar

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 21.05.2012 13:20

Witam

Mam takie pytanie jak podmienić dźwięk broni na serwerze ?

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

#2 Bloody_

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:319
  • GG:
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.05.2012 17:58

Aby zmienić dźwięk broni musisz podmienić lokalizację dźwięków w nazwaModelu.mdl i oczywiście wkleić do tej lokalizacji te dźwięki
  • +
  • -
  • 0

http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund


#3 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 22.05.2012 16:56

Jakiś plugin na to ? Poza GHW ponieważ jak wpisuje ścieżke i wchodzę na serwer to pobiera się dźwięk ale w broni jest stary ;/
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.05.2012 16:22

poprzez np. fakemetę FM_EmitSound:

register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")


public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}


#5 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 23.05.2012 17:11

Co do wypowiedzi benia dodam - nie wystarczy sama nazwa tylko ich Ścieżka. w sprawdzanym dzwięku (tego z ifa) i z puszczanym EmitSoundem.


Edit - i ją "przygotuj" w pluginie

public plugin_precache()
{
    
    precache_sound("nowy/dziwek/broni.wav");
}

Użytkownik CheQ edytował ten post 23.05.2012 17:24

  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.05.2012 17:18

Dokładnie :)
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.

edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi

Użytkownik benio101 edytował ten post 23.05.2012 17:22


#7 lexar

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:502
  • GG:
  • Lokalizacja:Wyspa Kucyków
Offline

Napisano 24.05.2012 18:48

Dzięki wielkie ;)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych