Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[ROZWIĄZANE] Podmiana dźwięków broni na serwerze
Temat rozp.
lexar
, 21.05.2012 13:20
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.05.2012 13:20
Witam
Mam takie pytanie jak podmienić dźwięk broni na serwerze ?
Pozdrawiam.
Mam takie pytanie jak podmienić dźwięk broni na serwerze ?
Pozdrawiam.
#2
Napisano 21.05.2012 17:58
Aby zmienić dźwięk broni musisz podmienić lokalizację dźwięków w nazwaModelu.mdl i oczywiście wkleić do tej lokalizacji te dźwięki
http://amxx.pl/topic...-bloodman-vol6/ - roundsound vol. 06
http://amxx.pl/topic...po-x-sekundach/ - blokada rakiet na X sekund
#3
Napisano 22.05.2012 16:56
Jakiś plugin na to ? Poza GHW ponieważ jak wpisuje ścieżke i wchodzę na serwer to pobiera się dźwięk ale w broni jest stary ;/
#4 Gość_21977_*
Napisano 23.05.2012 16:22
poprzez np. fakemetę FM_EmitSound:
register_forward(FM_EmitSound, "forward_emitsound")
public forward_emitsound(ent, channel, const sound[]) {
if(equal(sound, "staryDzwiek.wav")){
engfunc(EngFunc_EmitSound, ent, CHAN_WEAPON, "nowyDzwiek.wav", VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
#5
Napisano 23.05.2012 17:11
Co do wypowiedzi benia dodam - nie wystarczy sama nazwa tylko ich Ścieżka. w sprawdzanym dzwięku (tego z ifa) i z puszczanym EmitSoundem.
Edit - i ją "przygotuj" w pluginie
Edit - i ją "przygotuj" w pluginie
public plugin_precache() { precache_sound("nowy/dziwek/broni.wav"); }
Użytkownik CheQ edytował ten post 23.05.2012 17:24
#6 Gość_21977_*
Napisano 23.05.2012 17:18
Dokładnie
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.
edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi
Można też zamiast equal użyć containi i nie przejmować się dokładną ścieżką.
Pamiętać jednak należy o tym, żeby dźwięk miał unikalną nazwę i zazwyczaj tak jest.
edit. Poprawiłęm funkcję, bo z pośpiechu podałem złą. Oczywiście nie chodziło o equali, lecz o containi
Użytkownik benio101 edytował ten post 23.05.2012 17:22
#7
Napisano 24.05.2012 18:48
Dzięki wielkie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych