Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Usuniecie usp/glock18 na poczatku rundy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 rivit

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 17.05.2012 14:54

jak w temacie
chce zeby na poczatku nie dostawac pistoletu (na serwie)
jak to zrobic
ktory plik edytowac?

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#2 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 17.05.2012 15:06

Trzymm ;)


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Pass'es"

public plugin_init() {
register_plugin("Block start give any weapon", VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "start_spawn", 1);
}
/* =================================== */
public start_spawn(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon = get_user_weapon(id)

if(weapon == CSW_GLOCK18)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}
if(weapon == CSW_USP)
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
}
}
}




Sry, za poprzedni błąd w kodzie ale za szybko pomyślałem :P

Użytkownik Pass'es edytował ten post 17.05.2012 15:20

  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#3 ogieR8

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 203
Profesjonalista

  • Postów:637
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Ruda Śląska
Offline

Napisano 17.05.2012 15:37

No nie do końca, bo co jeśli gracz ma bombę ? A co z nożem ? Łap to :

http://wklej.to/2UDpF

Nie potrzebnie sprawdzasz jego broń, skoro reakcje jest ta sama, to Ci nic nie da, czy ma USP, czy GLOCK18 i tak zniszczy bronie oraz da mu kosę ; P
+ nie uwzględniłeś bomby, u mnie w kodzie jest (raczej działa ;d)

@EDIT: dołożyłem mu http://amxx.pl/dokum...-set-user-plant , tak na wszelki wypadek ;>

Użytkownik ogieR- edytował ten post 17.05.2012 15:40

  • +
  • -
  • 2
DiabloEwenement v.2.0 [||||||_____]
 

Irytuje mnie nieczytelny kod, jeśli oczekujesz ode mnie pomocy - zmień to !
CodeGenerators.pl - skopiuj kod do okna po prawej, kliknij 'Ułóż". To wszystko, trudne ?


#4 rivit

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:543
  • GG:
  • Imię:Albert
  • Lokalizacja:Kombornia
Offline

Napisano 19.05.2012 19:21

dziala dzięki

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png 46.29.20.162:25028

SPRZEDAM CoD MoD'a (+klasy,perki, pluginy) info na pw lub gg

Rivit.gif

 

 


#5 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 476
Wszechobecny

  • Postów:3035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 20.05.2012 01:41

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.06.2012 05:58

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pytania




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych