Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BaseBuilder

Klasy zombie oraz vip na BB

BaseBuilder

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vasto_Lorde

    Cham

  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.05.2012 20:09

Chciałem dograć do mojego nowego serwera BaseBuilder klasę vip i wyszło tak

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0

// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0

// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.75

// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
#define TANK_ARMOR 200

// Vip Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "SUPER Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "HP++ Speed++ Jump++"}
new const zclass6_model[] = { "nemesis" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass6_health = 5000
const zclass6_speed = 260
const Float:zclass6_gravity = 0.5
const zclass6_adminflags = ADMIN_LEVEL_A
/*============================================================================*/

new g_zclass_tanker

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_adminflags)
}

#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}

public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;

if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif

Wrzucam to do kompilatora i wyskakuje error "(89) : warning 213: tag mismatch"
Wykminiłem już, że to "zclass6_adminflags" powoduje błąd. Kasuje to i wszystko działa (tyle że klasa jest dla wszystkich). Gdy kompiluje z błędem klasa równiez jest dla wszystkich.
Więc pytanie, jak zrobić, by klasa SUPER Zombie była tylko dostępna dla osób z flagą "m"?
  • +
  • -
  • 0

#2 gost11

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Trójmiasto !!
Offline

Napisano 12.05.2012 23:24

Jakbys mógł to wrzuc sma do pobrania

Jestem Nowy !!!


#3 Vasto_Lorde

    Cham

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 12.05.2012 23:41

http://speedy.sh/WAt...b-classes65.sma
Nie wiem po co ci to lol... Takie klasy są na BB 6.5 prócz tej vip co dorobiłem i nie działa...
  • +
  • -
  • 0

#4 gost11

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Trójmiasto !!
Offline

Napisano 13.05.2012 00:14

/*================================================================================
-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~
This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.
All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.
================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jumper Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.75
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Tanker Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
#define TANK_ARMOR 200
// Vip Zombie Attributes
new const zclass6_name[] = { "SUPER Zombie" }
new const zclass6_info[] = { "HP++ Speed++ Jump++"}
new const zclass6_model[] = { "nemesis" }
new const zclass6_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass6_health = 5000
const zclass6_speed = 260
const Float:zclass6_gravity = 0.5
const zclass6_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
/*============================================================================*/
new g_zclass_tanker
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")
// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity)
bb_register_zombie_class(zclass6_name, zclass6_info, zclass6_model, zclass6_clawmodel, zclass6_health, zclass6_speed, zclass6_gravity, zclass6_adminflags)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;
if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Skompiluj i sprawdz czy działa

Jestem Nowy !!!


#5 Vasto_Lorde

    Cham

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 13.05.2012 14:46

Nadal wyskakuje warning 213: tag mismatch.

Może trzeba sprawdzić jakoś czy gracz ma flagę m? (nie wiem jak, zaczynam :D)
  • +
  • -
  • 0

#6 Vasto_Lorde

    Cham

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 252
Wszechwidzący

  • Postów:620
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maćko
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 17.05.2012 20:27

Refresz.
  • +
  • -
  • 0

#7 gost11

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:30
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Trójmiasto !!
Offline

Napisano 17.05.2012 22:50

to co ja ci przerobiłem to jest na flage t

Jestem Nowy !!!


#8 Bob-Budowniczy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -7
Mniej niż zer0.

  • Postów:31
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 18.09.2012 10:16

a masz model tej klasy zapisany?
Dołączona grafika

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 23.09.2012 17:44

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

ModyZombieProblemy





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych