Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

[ROZWIĄZANE] Zmiana c4_timer w trakcie rundyEfekt dopiero w następnej rundzie

c4 timer c4_timer w trakcie rundy zmiana

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2012 11:50

Mam problem, bo nie mogę zmienić czasu do wybuchu c4 od momentu jego podłożenia.
Zmiana się wykonuje i owszem, ale dopiero od następnej rundy.

Próbowałem amx_cvar c4_timer
Próbowałem zmienić wartości prywatne bytu
Próbowałem nawet memhackiem i nie daję rady.

Proszę o pomoc lub chociaż wskazówkę.
Jak zmienić cvar c4_timer w czasie rzeczywistym?
Z góry serdecznie dziękuję.

PS. Jedyne, co potrafię, to przy zmianie np. z 45 sekund na 35 s,
10 sekund przed końcem dokonać wybuchu.
Jednak licznik dalej wyświetla się nieprawidłowo.

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.05.2012 12:01

public bomb_planted()
{
	set_pcvar_num("c4_timer",10)
}
Sprawdź takie coś + daj swój kod do odliczania do c4 ;)
Ps.Mógłbyś napisać na pw do mnie ?
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.05.2012 18:14

Niestety, nie działa, ustawianie pdaty też mi nic nie dało, ale odnalazłem do tego odpowiednią funkcję:
cs_set_c4_explode_time(ent,get_gametime()+c4timer);
gdzie c4timer jest liczbą zmiennoprzecinkową, wyrażającą czas, po jakim wybuchnie c4[/sma]
Pluginy typu bomba_explode_sound.amxx czy c4timer.amxx są niekompatybilne z ww. natywem.

Ponadto, obecna dokumentacja funkcji cs_set_c4_explode_time napisana przez Fili:Pa jest BŁĘDNA !!!
Nie wiem, gdzie to raportować, ale wprowadza ona w błąd. Wysłałem zgłoszenie nowej wersji, tym razem poprawnej:

cs_set_c4_explode_time

Opis: Ustawia czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba

Składnia:
cs_set_c4_explode_time( c4index, float:time )


Typ:
Natywny

Notatki:
c4index - unikalny numer bytu bomby
time - czas od rozpoczęcia mapy, w którym wybuchnie bomba wyrażony w sekundach za pomocą liczby zmiennoprzecinkowej

Przykład:
public bomb_planted(id){ // wywolywane w momencie podlozenia bomby (csx)
new Float:c4timer=45.0; // standardowy czas do wybuchu bomby = 45 sekund
if(is_user_admin(id))
c4timer-=10.0; // zmniejszenie czasu o 10 sekund, jesli podkladajacym bombe jest Administrator
new ent; // pojemnik bytu
while((ent = find_ent_by_model(ent, "grenade", "models/w_c4.mdl"))){ // wyszukiwanie podlozonych bomb (engine)
if(pev(ent, pev_owner)==id){ // sprawdzanie, czy wlascicielem bomby jest podkladajacy (fakemeta)
cs_set_c4_explode_time(ent,get_gametime()+c4timer); // zmiana czasu do detonacji bomby (cstrike)
}
}
}


Uwaga:
Chcąc zdefiniować, po jakim czasie od podłożenia bomby ma ona wybuchnąć,
należy za time podać sumę czasu, który minął od początku rundy -> get_gametime()
oraz czasu do wybuchu bomby, wyrażonego w sekundach w formie zmiennoprzecinkowej.



edit. Proszę o zamknięcie tematu, gdyż problem został rozwiązany. Dziękuję.

#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 14.05.2012 18:52

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: c4, timer, c4_timer, w trakcie, rundy, zmiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych