Prosiłbym o jakieś objaśnienie.
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Pobranie id gracza w którego celujemy.
Temat rozp. KoRnY, 02.05.2012 21:08
4 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 02.05.2012 21:21
new trafiony, body;
get_user_aiming(id, trafiony, body); //trafiony = id gracza, na ktorego patrzymy
#3
Napisano 02.05.2012 21:29
Spróbuj 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
public plugin_init() {
register_plugin("Player status", "1.0", "naXe")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=1", "2=0")
}
public player_status(id) {
static type;
type = read_data(1)
switch(type)
{
case(1):
{
//jakas funkcja jesli nie celujemy
}
case(2):
{
//jakas funkcja jesl;i celujemy
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================



=================================
#5
Napisano 02.05.2012 22:03
Drugi też nie potrzebuje niczego więcej niż amxmodx i consty. Drugi jest o tyle dobry, że sam mówi kiedy nacelowałeś gracza, pierwszy (nadesłany przez don the pr0oo) musi być przypisany do jakiejś akcji i dopiero wtedy możesz sprawdzić czy patrzysz na kogoś.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych