Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie id gracza w którego celujemy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 02.05.2012 21:08

Prosiłbym o jakieś objaśnienie.
Jestem stosunkowo zielony , więc przydałby się jakiś mini opis , lub odesłanie do już istniejącego.
Z góry dzięki ;]
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.05.2012 21:21

new trafiony, body;
get_user_aiming(id, trafiony, body); //trafiony = id gracza, na ktorego patrzymy

  • +
  • -
  • 1

#3 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 02.05.2012 21:29

Spróbuj ;)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
register_plugin("Player status", "1.0", "naXe")

register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "player_status", "be", "1=1", "2=0")
}

public player_status(id) {
static type;
type = read_data(1)
switch(type)
{
case(1):
{
//jakas funkcja jesli nie celujemy
}
case(2):
{
//jakas funkcja jesl;i celujemy
}
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#4 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 02.05.2012 21:34

moj sposob lepszy, wymaga tylko amxmodx'a
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 02.05.2012 22:03

Drugi też nie potrzebuje niczego więcej niż amxmodx i consty. Drugi jest o tyle dobry, że sam mówi kiedy nacelowałeś gracza, pierwszy (nadesłany przez don the pr0oo) musi być przypisany do jakiejś akcji i dopiero wtedy możesz sprawdzić czy patrzysz na kogoś.
sebul (02.05.2012 22:09):
Chciałem coś podobnego napisać, ale nie zdążyłem tego jakoś dobrze ująć :D

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych