Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie klasie mocy.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 28.04.2012 22:21

Jak dodać klasie moce? Prosiłbym o jakiś poradnik.
  • +
  • -
  • 0

#2 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 29.04.2012 08:35

Jest ich pełno na forum wystarczy poszukać w http://amxx.pl/forum...i-oraz-pluginy/
  • +
  • -
  • 0

#3 Damian3k

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Podlaskie
Offline

Napisano 29.04.2012 08:56

Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika
  • +
  • -
  • 0

#4 Dizip

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:WWA
Offline

Napisano 29.04.2012 09:07

Na górze dodaj zmianna
new twoj_moc[33] =1


w select_class_menu(id, key) gdzieś na początku dodaj
twoj_moc[id] =0/// to po to aby sie wylaczala przy zmianie klasy


a teraz po prostu przy jakiejś klasie dodajesz
twoj_moc[id] =1


o i to koniec dodawania zmiennej. teraz musisz nadać jej jakąs wartośc a tego Ci ie zrobie bo "moc" to szerokie pojecie.

Jak juz znadziesz w swojej główce znaczenie słowa moc to robisz
if(twoja_moc[id] ==1){
tutaj kod na twoją moc
}


Dziękuje to wszystko

#5 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 30.04.2012 17:49

Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
  • +
  • -
  • 0

#6 Koniarek

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:250
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.04.2012 18:03

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.


Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD :mur: :lol:

#7 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 30.04.2012 18:27

Np:

public moc_paladyna(){
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == PALADYN) && (is_user_connected(id))){
player_b_mine[id] = 3;
}
}
}


moc_paladyna() dodajesz do RoundStart()
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1135 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1666 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2309 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#8 Pietras11

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:518
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Gniezno
Offline

Napisano 30.04.2012 19:40

To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.


Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD :mur: :lol:

Ja pier.... sory rzadko kto piszę o diablo :P
  • +
  • -
  • 0

#9 TheRock

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 233
Wszechwidzący

  • Postów:402
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Zloczew
Offline

Napisano 30.04.2012 20:42

haha Pietras to mnie rozbawiłeś xD
Przecież to dział Diablo własnie tobie by się przydał okulista
Masz Np :
Znajdź

new player_dmg[33]


dodaj pod

new plus_obrazenia[33] // dodaje obrazenia


znajdź funkcję

public RoundStart()


następnie znajdź w niej
for (new i=0; i < 33; i++) {


dodaj pod

plus_obrazenia[i] = 0


jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
if(plus_obrazenia[i] > 19)
plus_obrazenia[i] = 15
else if(plus_obrazenia[i] > 14)
plus_obrazenia[i] = 10
else if(plus_obrazenia[i] > 9)
plus_obrazenia[i] = 5
else
plus_obrazenia[i] = 0


znajdź
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}


dodaj pod

if(plus_obrazenia[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > plus_obrazenia[attacker_id])
{
change_health(id,-plus_obrazenia[attacker_id],attacker_id,"")

if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}


znajdź
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25.0)
}


dodaj pod

case Twoja_Klasa: // u mnie jest to klasa np: Izual:"
{
plus_obrazenia[id] += 5 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj "random_num(1,5)"
if(plus_obrazenia[id] > 25) {
plus_obrazenia[id] = 25 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id])
}

To wszystko.

Dodanie itemu - moc na nożu
Znajdź
case Twoja_Klasa:
{
// Moc
}


zamień na
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else
award_item(id, 0)
}



Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Znajdź
new invisible_cast[33]


dodaj pod

new losowe_itemy[33]


znajdź

public RoundStart()


następnie znajdź

for(new i=0; i<33; i++) {


dodaj pod

losowe_itemy[i] = 0


i teraz moc dodaj tak

case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else {
losowe_itemy[id]++
if(losowe_itemy[id] > 3) {
losowe_itemy[id] = 3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc losowych itemow to %i", losowe_itemy[id])
}
else
award_item(id, 0)
}
}

sebul (01.05.2012 01:06):
A nie łatwiej było dodać link do poradnika na forum? :o

Użytkownik TheRock edytował ten post 30.04.2012 20:43

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych