Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Dodawanie klasie mocy.
#1
Napisano 28.04.2012 22:21
#2
Napisano 29.04.2012 08:35
#3
Napisano 29.04.2012 08:56
#4
Napisano 29.04.2012 09:07
new twoj_moc[33] =1
w select_class_menu(id, key) gdzieś na początku dodaj
twoj_moc[id] =0/// to po to aby sie wylaczala przy zmianie klasy
a teraz po prostu przy jakiejś klasie dodajesz
twoj_moc[id] =1
o i to koniec dodawania zmiennej. teraz musisz nadać jej jakąs wartośc a tego Ci ie zrobie bo "moc" to szerokie pojecie.
Jak juz znadziesz w swojej główce znaczenie słowa moc to robisz
if(twoja_moc[id] ==1){
tutaj kod na twoją moc
}
Dziękuje to wszystko
#5
Napisano 30.04.2012 17:49
To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.Przejrzałem wszystkie i nie mogę znaleźć żadnego dobrze napisanego poradnika
#6
Napisano 30.04.2012 18:03
To chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD
#7
Napisano 30.04.2012 18:27
public moc_paladyna(){
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == PALADYN) && (is_user_connected(id))){
player_b_mine[id] = 3;
}
}
}
moc_paladyna() dodajesz do RoundStart()
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D
=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1135 Ilość pobrańPerki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1666 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2309 Ilość pobrań
=================================
#8
Napisano 30.04.2012 19:40
Ja pier.... sory rzadko kto piszę o diabloTo chyba okulista Ci się przyda.Jest każdy poradnik do każdej mocy.
Tylko że ty mu dałeś link do działu CoDMoD
#9
Napisano 30.04.2012 20:42
Przecież to dział Diablo własnie tobie by się przydał okulista
Masz Np :
Znajdź
new player_dmg[33]
dodaj pod
new plus_obrazenia[33] // dodaje obrazenia
znajdź funkcję
public RoundStart()
następnie znajdź w niej
for (new i=0; i < 33; i++) {
dodaj pod
plus_obrazenia[i] = 0
jeśli chcesz aby obrażenia te malały stopniowo w kolejnych rundach zamiast tego wyżej, dodaj
if(plus_obrazenia[i] > 19)
plus_obrazenia[i] = 15
else if(plus_obrazenia[i] > 14)
plus_obrazenia[i] = 10
else if(plus_obrazenia[i] > 9)
plus_obrazenia[i] = 5
else
plus_obrazenia[i] = 0
znajdź
if(player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
dodaj pod
if(plus_obrazenia[attacker_id] > 0 && get_user_health(id) > plus_obrazenia[attacker_id])
{
change_health(id,-plus_obrazenia[attacker_id],attacker_id,"")
if(random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
znajdź
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
dodaj pod
case Twoja_Klasa: // u mnie jest to klasa np: Izual:"
{
plus_obrazenia[id] += 5 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj "random_num(1,5)"
if(plus_obrazenia[id] > 25) {
plus_obrazenia[id] = 25 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", plus_obrazenia[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i dodatkowych obrazen", plus_obrazenia[id])
}
To wszystko.
Dodanie itemu - moc na nożu
Znajdź
case Twoja_Klasa:
{
// Moc
}
zamień na
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else
award_item(id, 0)
}
Jeśli chcesz, aby losowanie było ograniczone na rundę zrób tak:
Znajdź
new invisible_cast[33]
dodaj pod
new losowe_itemy[33]
znajdź
public RoundStart()
następnie znajdź
for(new i=0; i<33; i++) {
dodaj pod
losowe_itemy[i] = 0
i teraz moc dodaj tak
case Twoja_Klasa:
{
if(player_item_id[id] != 0)
show_hudmessage(id, "Posiadasz juz item")
else {
losowe_itemy[id]++
if(losowe_itemy[id] > 3) {
losowe_itemy[id] = 3
show_hudmessage(id, "Maksymalna ilosc losowych itemow to %i", losowe_itemy[id])
}
else
award_item(id, 0)
}
}
Użytkownik TheRock edytował ten post 30.04.2012 20:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych