Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

GGadu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
114 odpowiedzi w tym temacie

#61 kam7

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 14.04.2009 14:49

console_print(id, "[GGadu] Wyslano wiadomosc")
	cool_chat(id,"!g[GGadu] !nWyslano wiadomosc")


Jak wysle wiadomosc do kogos...

i potem (potem => jak tekst "[GGadu] Wyslano wiadomosc" zniknie z wyswietlanego say) jak w konsoli patrze to widac podwojnie:

[GGadu] Wyslano wiadomosc
[GGadu] Wyslano wiadomosc

nie znam sie na tym ale moze powinienes dac tylko na say

cool_chat(id,"!g[GGadu] !nWyslano wiadomosc")

bo w końcu i tak to co w say jest wyswietlone w konsoli, a wielkosc skryptu sie znacznie zmniejszy



----------------------- @edit

ps i w nastepnej wersji wstaw folder GGadu do config <= bedzie duzo czytelniej i nie zacznie sie zasmiecac drzewa folderu amxx


----------------------- @edit

znalazlem jeszcze jeden blad zwiazady z dzwiekiem:

skrypt przeszukuje dzwiek w sound/sysunia/ a powinien w sound/misc/

popraw w .sma
  • +
  • -
  • 0

#62 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 14.04.2009 21:58

Update już jest.
1. ok, zostało nawet nie wiem do końca od czego. chyba od client_print(id, print_chat itd. bo z tego co mi się kojarzy wiadomości nie przechodziły do konsoli.
2. nie widzę takiej potrzeby, bo nie są tam tylko ustawienia, ale ułatwiam możliwość edycji:
#define GG_DIR "GGadu" //folder pluginu w ktorym znajdowaly sie beda wszystkie pliki - addons/amxmodx/GG_DIR
3. przypadkiem tym razem inna ścieżka mi została, ale już przeniosłem sound'a u siebie bo za dużo kombinacji zawsze jest.
  • +
  • -
  • 0

#63 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.05.2009 14:56

Update do 0.4.2
drobne poprawki + jeżeli ktoś jest zapisany w pliku z adminami to można pisać do niego podając nick i kiedy on(admin) używa funkcji chat: to wyświetla jego nick zamiast numeru GG
  • +
  • -
  • 0

#64 MASS

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:326
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 06.05.2009 09:20

Witam na jednym serwerze mam już zainstalowany ten plugin z instalacją nie było żadnych problemów. Problem w tym, że chciałem zainstalować ten plugin na mój kolejny serwer i coś jest nie tak nie mogę wejść w utworzony folder "GGadu" który utworzył się w cstrike/addons/amxmodx/ nie mogę go nawet usunąć ani podmienić. Ktoś pomoże?

#65 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2009 09:33

*MassMurder*, widocznie masz problem z chmod'ami.
Jeżeli łączysz się przez (S)FTP to kliknij na folderze PPM i wybierz właściwości(lub atrybuty lub uprawnienia w zależności od programu) i wybierz albo wszystkie opcje albo wpisz 777 (lub inne jeżeli wiesz co robisz http://pl.wikipedia.org/wiki/Chmod).
Jeżeli by to nie pomogło to zmień w źródle katalog docelowy(i skompiluj), a następnie stwórz go ręcznie, a z tym pierwszym spróbujemy coś innego wymyślić.
  • +
  • -
  • 0

#66 MASS

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:326
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 06.05.2009 10:03

Komunikat: "Nie mogę zmienić atrybutów zdalnych plików!" A reszty nie potrafię zrobić... Chyba, że podał bym Ci dane do FTP na PW a Ty gdybyś mógł to byś sprawdził co jest grane?

#67 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2009 17:12

Problem już rozwiązany. Związany był z chmod'ami :/
Użytkownik(*MassMurder*) miał ograniczone prawa do plików stworzonych przez serwer. W przypadku logów to nie przeszkadzało(bo kto by je edytował), ale tu pojawił się problem. Na szybko zrobiłem plugina który czyści i usuwa folder GGadu żeby można było go stworzyć samemu.

Dodałem już notatkę w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

#68 fuxx

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
Offline

Napisano 13.05.2009 01:04

Jest jeszcze jedna podstawowa wada :) Plugin w znaczacy sposob zwieksza ping na serwerze.. :) A szkoda bo jest swietny:) Nie wiem czy to po prostu zle zoptymalizowany kod, czy po prostu zasada dzialania tego wymaga, ale przydalo by sie to poprawic w miare mozliwosci :)
  • +
  • -
  • 0

#69 bisser

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Zachód
Offline

Napisano 21.05.2009 17:44

Co do pingu to nie widzę na moim serwerze większych zmian.

Pavulon ale jest problem z samym pluginem.
Przy dłuższym problemie z połączeniem z serwerem gg craszuje serwer.
W logach wywala standardowe komunikaty typu : Nie znaleziono serwera. Proba ponownego polaczenia za 30 sekund.

Po wyłączeniu pluginu serwer zaczął normalnie biegać, a wcześnie co chwilę zaliczał crasze.
  • +
  • -
  • 0

#70 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 21.05.2009 18:36

No cóż... nie przewidziałem że serwery GG będą leżały przez kilka godzin :/
Pomyślę co z tym zrobić...

p.s.
a może serwery już nie wstaną i nie trzeba będzie pluginu edytować ? ^^
  • +
  • -
  • 0

#71 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.07.2009 19:34

No cóż, starałem się wykombinować coś nowego ale niektórych rzeczy nie da się zmienić.
Sprawdzałem nawet profiler'em czy któreś funkcje wykonują się dłużej od pozostałych i nic nowego nie odkryłem.
Funkcje socket(open, change, recive, send) czasem wykonują się dłużej, no ale nic z tym zrobić się nie da gdyż socket'y to podstawa GGadu.
Wyraźną poprawę wydajności to może by przyniosło usunięcie funkcji odbierania wiadomości, ale skończyła by się na tym cała obsługa serwera z poziomu GG(zostało by tylko wysyłanie wiadomości i opis).

Jakąś tam poprawę może możemy osiągnąć poprzez zmniejszenie czasu co ile sprawdzane są wiadomości ale to wpłynie np. na komfort obsługi
set_task(5.0, "check", TASKID+3, _, _, "b")
to standard, gdzie 5.0 jest to czas w sekundach co ile sprawdzany jest socket.

Druga sprawa to zmniejszenie rozmiaru pakietu pobieranego z serwera, ale poprzez to część wiadomości może zaginąć
#define MAXPACKET 1460
gdzie 1460 to rozmiar pakietu.

Po wprowadzeniu zmian należy ponownie skompilować plugin aby działania weszły w życie.


Z nowych rzeczy dodałem przechodzenie opóźnienia po braku połączenia na kolejne mapy. Pomocne to może być w przypadku dłuższych problemów z serwerami Gadu-Gadu. Dzięki temu im dłużej nie będzie można się połączyć tym rzadziej będzie sprawdzane połączenie.
  • +
  • -
  • 0

#72 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 24.08.2009 16:49

Wszystko działa jak należy :))
  • +
  • -
  • 0

#73 aso

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja: / dev / null
Offline

Napisano 29.11.2009 19:48

Mi zupełnie nie działa ;(
Założyłem dodatkowy nr gg pod bota (gdy się na niego zaloguję przez program to jest ok) i gdy wstukam w skrypt to podczas odpalania (mam shella jak coś) to się pluje że nieudane połączenie... A gdy wstukam numer którego aktualnie używam (tzn z którego zawsze korzystam) to łączy się niby z serwerem lecz wtedy (piszę wtedy z innego nr) nie mam odpowiedzi (numer gg niedostepny) - gdy się zaloguję potem na mój nr to przychodzą do mnie te wiadomości!
Pavulon: uznanie za kawał dobrej roboty, lecz proszę o pomoc :/
Dodam że noobem nie jestem i oczywiście przed tym gg wyłączałem ;]
Czekam na odp, aso.
  • +
  • -
  • 0

#74 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 29.11.2009 20:10

aso, a co masz w GGadu_sysem.log ?
  • +
  • -
  • 0

#75 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 30.11.2009 08:24

Tam w gg_hasło jeżeli ktoś nie ma hasła do GG to zostawia puste pole czy 0 ?

#76 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.11.2009 08:56

Tam w gg_hasło jeżeli ktoś nie ma hasła do GG to zostawia puste pole czy 0 ?

Jak to "ktoś nie ma hasła do GG" ?
Przecież nie da się chyba założyć numeru GG bez hasła ?
Jeżeli hasło == "0" to wtedy masz w logu "[GGadu] Nie ustawiono numeru i hasla GG"
Możesz pokazać tą zawartość log'u ?
  • +
  • -
  • 0

#77 aso

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja: / dev / null
Offline

Napisano 30.11.2009 20:35

Do kolegi wcześniej: możesz nie mieć hasła do profilu, ale do numerku GG musisz mieć...
Pavulon: no pluje mi że nie może się połączyć z serwerem, ponowienie za xx sekund...

PS. Mam konto shell więc widzę co mi pluje hlds ;)
  • +
  • -
  • 0

#78 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.11.2009 20:54

Mogę poprosić o konkret ??
Może to być np:
[GGadu] Polaczenie zerwane
[GGadu] Nieudane polaczenie. Proba ponownego polaczenia za X sekund
lub
[GGadu] Couldn't connect to given hostname:port
[GGadu] Nie znaleziono serwera. Proba ponownego polaczenia za X sekund
lub
[GGadu] Could not resolve hostname
[GGadu] Nie znaleziono serwera.  Proba ponownego polaczenia za X sekund

  • +
  • -
  • 0

#79 aso

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja: / dev / null
Offline

Napisano 30.11.2009 21:11

U mnie jest jedynie:
[ Data, itp.. ] [GGadu] Nieudane polaczenie. Proba ponownego polaczenia za X sekund
Przed tym nic nie ma (tzn przed każdym wpisem)...
Numerek i hasło jest poprawne, bo wstukiwałem je w program i było ok...
Czy przypadkiem nie jest do tego potrzebne jakieś rozszeżenie serwera?

PS. O ile się znasz na serwerach uniksowych, to dodam, że mam serwer na http://rootnode.net. No i tam program ekg (do gg w konsoli) nie idzie (działa dopiero na innej maszynie)... Nie wiem czy to ma jakiś związek ze sprawą..
  • +
  • -
  • 0

#80 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.11.2009 21:38

PS. O ile się znasz na serwerach uniksowych, to dodam, że mam serwer na http://rootnode.net. No i tam program ekg (do gg w konsoli) nie idzie (działa dopiero na innej maszynie)... Nie wiem czy to ma jakiś związek ze sprawą..

No ale serwer odpalasz jak coś na torvalds'ie (zamulony i lagi) a ekg tam nie ma.
Tak czy inaczej ja nie miałem(i nie mam) problemów (z połączeniem) z GG tam.
L 11/30/2009 - 21:28:29: [GGadu] Polaczono z 91.197.13.84:8074
Sprawdz gg://5076572

A info "Nieudane polaczenie." jest w przypadku nieprawidłowego hasła lub gdy serwer jest nieosiągalny.
A skoro plugin pobrałem przed chwilą i wrzuciłem na RN i działa to znaczy że... ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych