Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

[ROZWIĄZANE] Edycja BF2 v1.5.5a

BattleField2 bf2 edycja mod jarhead

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.05.2012 16:45

1. Usunąłem z pluginu cstrike/sound/jhdrank/award.wav, gdyż i tak nie ma odznak, nie jest też precachowany, w ogóle go nie ma, więc i na serwerze jest niepotrzebny.
Plik ten (award.wav) możesz śmiało usunąć. cstrike/sound/jjhdrank/promotion.wav natomiast zostaw! Jest odtwarzany w momencie awansu do kolejnej rangi.
Bez promotion.wav plugin nie wystartuje, a award.wav jest już niepotrzebny, bo zdobywanie odznak (których de facto niema) jest oczywiście niemożliwe.

2. Usunąłem resztę niepotrzebnych zmiennych i funkcji, większość jako pozostałości po skomplikowanym menu oraz odznakach.
Antybuga związanego z cichym chodzeniem też usunąłem, bo miał związek z odznakami.

3. Zmieniłem autora na pRED*, gdyż w obliczu takich cięć, to on znów jest głównym autorem, ale zostawiłem notkę o MisieQ
register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, "pRED*"); // Bazuje na Battlefield 2: Rank Mod 1.5.3 by pRED*
// Plugin spolszczony przez MisieQ i zmodyfikowany


4. BF2mod standardowo nawet w Colormodzie dla zlota nie ma ColorChata. Chyba dlatego, ze wtedy kolor jest zloty :)
Dlatego dla zlota specjalnie ColorChata nie pisalem.

5. Odnośnie rang: Mamy następujące rangi:
new const gRankName[MAX_RANKS+5][] =
{
"Szeregowy", //0
"Starszy Szeregowy",
"Kapral",
"Starszy Kapral",
"Plutonowy",
"Sierzant",
"Starszy Sierzant",
"Mlodyszy Chorazy", //7
"Chorazy", //8
"Starszy Chorazy",
"Chorazy Sztabowy",
"Podporucznik",
"Porucznik",
"Kapitan",
"Major",
"Podpulkownik", //15
"Pulkownik", //16
"General Brygady", //17 (Ranga specjalna)
"General Dywizji", //18 (Ranga specjalna)
"General Broni", //19 (Ranga specjalna)
"General", //20 (Ranga specjalna, wym. 2. miejsce w rankingu)
"Marszalek Polski" //21 (Ranga specjalna, wym. 1. miejsce w rankingu)
};

Oraz następujące wymagania dla rang specjalnych:
switch(newrank)
{
case 7:
if ( numofbadges[id] >= MAX_BADGES )
g_PlayerRank[id] = 17;
case 8:
if ( numofbadges[id] >= (MAX_BADGES*2) )
g_PlayerRank[id] = 18;
case 15:
if ( numofbadges[id] == (MAX_BADGES*3) )
g_PlayerRank[id] = 19;
case 16:
//If active, Lieutenant General and General require all badges
if ( get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) && numofbadges[id] != (MAX_BADGES*4) )
g_PlayerRank[id] = 15; //If badges active and they don't have all badges demote back to Brigadier General
else if ( ranked == 2 )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 2 ranked.
else if ( ranked == 1 )
g_PlayerRank[id] = 21; //Promote to Marszalek Polski if Number 1 ranked.
}

Nie ma już odznak, więc dla odznak 17,18,19 zmieniłem następujące warunki:
Dla 17 (General Brygady) zamiast min. 1/4 odznak zdobytych z możliwych do zdobycia, trzeba zdobyć min. 40 złotych medali.
Dla 18 (General Dywizji) zamiast min. 1/2 odznak zdobytych z możliwych do zdobycia, trzeba zdobyć min. 60 złotych medali.
Dla 19 (General Broni) zamiast min. 3/4 odznak zdobytych z możliwych do zdobycia, trzeba zdobyć min. 100 złotych medali.

20 (Generał) Wymagane 2. miejsce w rankingu (Wymóg wszystkich odznak zamieniony na min. 100 złotych medali)
21 (Marszalek Polski) Wymagane 1. miejsce w rankingu (Wymóg wszystkich odznak zamieniony na min. 100 złotych medali)
Dodałem także stałe dla ilości wymaganych złotych medali:
new const gRankGold[5]= // Wymagana liczba zlotych medali
{
40, // General Brygady
60, // General Dywizji
100, // General Broni
100, // General
100 // Marszalek Polski
}

Stąd nowe wymagania odnośnie 5 rang specjalnych (17-21):

if ( g_PlayerRank[id]==17 && gold[id] < gRankGold[0] )
g_PlayerRank[id] = 7; //Degrade if the requirements became higher
if ( g_PlayerRank[id]==18 && gold[id] < gRankGold[1] )
g_PlayerRank[id] = 8; //Degrade if the requirements became higher
if ( g_PlayerRank[id]==19 && gold[id] < gRankGold[2] )
g_PlayerRank[id] = 15; //Degrade if the requirements became higher
if ( g_PlayerRank[id]==20 && gold[id] < gRankGold[3] )
g_PlayerRank[id] = 16; //Degrade if the requirements became higher
if ( g_PlayerRank[id]==21 && gold[id] < gRankGold[4] )
g_PlayerRank[id] = 16; //Degrade if the requirements became higher

switch(newrank)
{
case 7:
if ( gold[id] >= gRankGold[0] )
g_PlayerRank[id] = 17;
case 8:
if ( gold[id] >= gRankGold[1] )
g_PlayerRank[id] = 18;
case 15:
if ( gold[id] >= gRankGold[2] )
g_PlayerRank[id] = 19;
case 16:
if ( ranked == 2 && gold[id] >= gRankGold[3] )
g_PlayerRank[id] = 20; //Promote to General if Number 2 ranked.
else if ( ranked == 1 && gold[id] >= gRankGold[4] )
g_PlayerRank[id] = 21; //Promote to Marszalek Polski if Number 1 ranked.
}

6. Stock Create_TE_PLAYERATTACHMENT, jako jedyny pozostały w effect.inl, przeniosłem do stocks.inl,
tym samym pozbywając się effects.inl (Możesz śmiało wyrzucić effect.inl)

7. Choć show_rankhelp(id) nie jest używane (cmds.inl), to zostawiłem, i zaktualizowałem o zmiany
w systemie rankingowym (usunięcie odznak) może kiedyś Ci się przyda taka informacja do wstawienia.
Jeśli chcesz używać, to odkomentuj linijki 121-122 w plugin_init głównego pliku. Bez problemu zmienisz też
nazwę ewentualnej komendy na to z /rankhelp an inną, po prostu zmieniając ją w tych dwóch linijkach kodu.

8. Informację o złotych medalach w lewym dolnym rogu dodałem.

9. Usunąłem drobne niedopatrzenie w ham.inl dotyczące botów w CZ.

10. Usunąłem też dużo innych niepotrzebnych stocków, głównie z fakemety.

11. Usunąłem całe BF2menu, zamiast tego dodałem komednę /adminmenu, otwierającą Menu Administracji.
W Menu Administracji można 1. Dodać fragi (10, 100, 1000 lub własną liczbę) - wymagana flaga ADMIN_LEVEL.
Lub można 2. Zresetować wszystkie statystyki (wymagana flaga ADMIN_RESET). Jest pytanie bezpieczeństwa.

12. Zabieranie fragów (czyli dodawanie ujemnej liczby fragów) jest dostępne tylko dla Admina z flagą ADMIN_RESET.
Możliwe jest to przez komendę add_kills w konsoli lub poprzez Menu Admina -> 1 -> 4 -> Podanie ujemnej wartości -> Wybór gracza.
W takim wypadku zostanie wyświetlony stosowny komunikat zamiast odbierać fragi graczowi.

Przy domyślnych ustawieniach zarówno ADMIN_LEVEL, jak i ADMIN_RESET to flaga A (immunitet) i niniejszy punkt nie ma znaczenia.

13. Podsumowując, dostępne są następujące komendy:

add_kills <komu dodac zabicia> <ile zabic dodac> (w konsoli) dla Adminów z flagą ADMIN_LEVEL (domyślnie flaga A -immunitet, DEFINE linijki 6. głównego pliku);
/adminmenu dostępne na sayu lub teamsayu dla Adminów z flagą ADMIN_LEVEL lub ADMIN_RESET (domyślnie flaga A -immunitet, DEFINE linijki 6-7 głównego pliku);
/mestats dostępne dla każdego na sayu lub teamsayu.
/serverstats dostępne dla każdego na sayu lub teamsayu.
/whostats <czyje statystki pokazac> dostępne dla każdego na sayu lub teamsayu.
oraz /rankhelp (jeśli odkomentujesz linijki 121-122 w pliku głównym) dostępne dla każdego na sayu lub teamsayu.

BTW. Zdaje się, że wszystko działa, przetestowałem u siebie, kod zdaje się być OK.
Posprawdzaj i daj znać. Mam nadzieję, że nic nie przeoczyłem.

PS. Odnośnie zapisu vault z głównymi statami serwera (komenda /serverstats) - widziałem, że coś zmieniłeś.
Było OK, więc jeśli teraz nie działa, to musisz ponownie to sprawdzić, wierzę, że wiesz, co zmieniłeś, więc nie sprawdzałem.

PPS. To by było na tyle. Wszystko Ci opisałem, kod masz cały dostępny poniżej.

Załączony plik  jhd-cstrike.zip   244,73 KB  32 Ilość pobrań


#22 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 02.05.2012 10:25

Bosko :o. Zaraz zaczne testowac i dam znac pod wieczor.
  • +
  • -
  • 0

#23 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 02.05.2012 22:54

Mod sprawuje sie wysmienicie. Temat mozna zamknac a dla benio101 nisko sie klonie i serdecznie dziekuje.
P.S.
Mozna mod wrzucic (wraz z pelnym opisem etc) w osobny dzial dot. modow do cs 1.6.
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#24 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.05.2012 09:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#25 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.05.2012 12:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został otwarty przez moderatora.

Powód: Temat otwarty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#26 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 24.05.2012 13:55

Witam,

Prosilbym o dodanie do menu admina mozliwosci dodania Zlotych medali (1 ,10 , 100 + dowolna ilosc) oraz mozliwosc odbierania fragow oraz zlotych medali (w tych samych wartosciach/ilosciach co w dodawania fragow/medali).
Rowneiz jezeli to mozliwe chcialbym aby status (zolty na dole ekranu) byl zalezny od teamu w ktorym ejstesmy czyli nie zolty a niebieski(CT) / czerwon(TT).
  • +
  • -
  • 0

#27 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 27.05.2012 19:20

Prosilbym o respond czy sie ktos tego podejmie.
  • +
  • -
  • 0

#28 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.06.2012 00:28

Aktualizowałem:
  • Załączony plik  jarhead.sma   5,51 KB  34 Ilość pobrań
      jarhead.amxx ← nie pobieraj
  • dodałem w globalu: new menuItemSelection[33];
  • dodałem w plugin_init():
  • register_clcmd("zabierz_fragi", "zabierz_fragi", ADMIN_LEVEL, "Zabiera wybrana liczbe fragow");
  • register_clcmd("dodaj_zlote_medale", "dodaj_zlote_medale", ADMIN_LEVEL, "Dodaje wybrana liczbe zlotych medali");
  • register_clcmd("zabierz_zlote_medale", "zabierz_zlote_medale", ADMIN_LEVEL, "Zabiera wybrana liczbe zlotych medali");
[*]Załączony plik  const.inl   1,96 KB  31 Ilość pobrań

  • dodałem MENU_:
    • #define MENU_FRAGI2 5
    • #define MENU_ZLOTEMEDALE 6
    • #define MENU_ZLOTEMEDALE2 7
  • stworzyłem MENUITEM_:
    • #define MENUITEM_FRAGI 1
    • #define MENUITEM_ZLOTE_MEDALE 2
[*]Załączony plik  menu.inl   10,62 KB  18 Ilość pobrań

  • dodałem funkcje:
    • wybierziloscfragow2()
    • wybierzilosczlotychmedali()
    • wybierzilosczlotychmedali2()
    • zabierz_fragi()
    • dodaj_zlote_medale()
    • zabierz_zlote_medale()
  • do funkcji dodaj_fragi() dodałem
    • menuItemSelection[id]=MENUITEM_FRAGI;
  • w menu_handler() :: switch (menuselection[id]){}:
    • dodałem case MENU_FRAGI2:{}
    • dodałem case MENU_ZLOTEMEDALE:{}
    • dodałem case MENU_ZLOTEMEDALE2:{}
    • dodałem menuItemSelection[id]=MENUITEM_FRAGI;
      w trzech pierwszych case`ach swicha case`a MENU_FRAGI:{}
    • case MENU_GRACZ:{} został dość mocno przebudowany.
      Odczytuje, czy ma dodać fragi, czy medale (menuItemSelection[id], MENUITEM_(FRAGI|ZLOTE_MEDALE))
      W zależności od tego, czy odbiera, czy dodaje, wyświetla odpowiedni komunikat i zapisuje odpowiedni log.
      To menuItemSelection zostało stworzone gwoli zasady DRY,
      a wartości od razu są ujemne bądź nieujemne, zgodnie z zasadą KISS.
[/list]Próbowałem zastosować ColorStatus, ale nie działało mi.
Może jest ktoś w stanie napisać kolorowy status zamist zwykłego?

edit


Mogę napisać kolorowy czat, ale trzeba zmniejszyć trochę długość tekstu.
Będę wypatrywał ew. odpowiedzi autora tematu.



//JarHead Desert Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.

#if defined jhd_hud_included
#endinput
#endif
#define jhd_hud_included

//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarJHDActive) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * 0.1);

formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s Zlote medale: %d", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank], gold[id]);
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();

//makeStatusText(id,((get_user_team(id)-1)?BLUE_STATUS:RED_STATUS),0.0,"%s",HUD);
}


ZIP

Załączony plik  jhd-cstrike.zip   246,98 KB  33 Ilość pobrań



#29 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 02.06.2012 18:54

będę wdzieczny za probe podjecia sie z kolor statusem.
  • +
  • -
  • 0

#30 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 08.06.2012 11:56

rifresz.
  • +
  • -
  • 0

#31 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 11.06.2012 10:37

Rifresz.

P.S.

Proszeo dodanie kolor statusu.
  • +
  • -
  • 0

#32 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 13.06.2012 15:57

rifresz.

p.s.

proszę o dodanie kolor statusu (sam probowalem gdyz Benio go poniekad dodal ale jednak nie wychodzi jak powinno).

P.S. 2

Prosilbym zeby ktos sie w koncu tym zajal... tak szeroki asortyment w postaci ekipy zajmujacej sie takimi spawami a jednak czekam juz dluzszy czas....
  • +
  • -
  • 0

#33 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 15.06.2012 08:09

rifresz.

p.s.

proszę o dodanie kolor statusu (sam probowalem gdyz Benio go poniekad dodal ale jednak nie wychodzi jak powinno).
  • +
  • -
  • 0

#34 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 17.06.2012 11:20

rifresz.

p.s.

proszę o dodanie kolor statusu (sam probowalem gdyz Benio go poniekad dodal ale jednak nie wychodzi jak powinno).
  • +
  • -
  • 0

#35 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 19.06.2012 09:48

rifresz.

p.s.

proszę o dodanie kolor statusu (sam probowalem gdyz Benio go poniekad dodal ale jednak nie wychodzi jak powinno).
  • +
  • -
  • 0

#36 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 19.06.2012 12:06

w jarhead.sma dodaj

#include <colorstatus>


znajdz i usun
new gmsgStatusText;


znajdz i usun
msgStatusText = get_user_msgid("StatusText");


znajdz i usun
register_message(get_user_msgid("StatusValue"), "Message_StatusValue");


dodaj pod
//Register all the say commands

to
initColorStatus()


teraz zapisujemy sma i je zamykamy.


otwieramy pliki events.inl

szukamy i usuwamy
public Message_StatusValue()
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;

//Block the name info, of person you aim at
set_msg_block(gmsgStatusText, BLOCK_SET);
}


teraz zapisujemy plik inl i go zamykamy.


otwieramy pliki hud.inl

znajdz i usun
static HUD[64];


znajdz
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Wczytuje Dane...");

zamien na
if(get_user_team(id) == 1)
{
makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else if(get_user_team(id) == 2)
{
makeStatusText(id,BLUE_STATUS,5.0,"[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else
{
makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[JHD] Wczytuje Dane...");
}


znajdz
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s  Zlote medale: %d", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank], gold[id]);

zamien na
if(get_user_team(id) == 1)
{
makeStatusText(id,RED_STATUS,0.0,"[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s Zlote medale: %d", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank], gold[id]);
}
else if(get_user_team(id) == 2)
{
makeStatusText(id,BLUE_STATUS,5.0,"[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s Zlote medale: %d", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank], gold[id]);
}
else
{
makeStatusText(id,GREY_STATUS,0.0,"[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s Zlote medale: %d", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank], gold[id]);
}


znajdz i usun
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();


teraz zapisujemy plik inl i go zamykamy.

Gotowe ;)
  • +
  • -
  • 1

#37 IndeS

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:574
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:NT
Offline

Napisano 19.06.2012 12:54

Jak kolega to edytuje i sprawdzi to prosilbym aby wrzucil tutaj paczke lub udostepnil w dziale z pluginami. Bo to ciekawa edycja i chcetnie tez to przetestuje :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#38 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 12:58

Próbowałem identycznie, jak MisieQ robić :D

.. ale ucina, dlatego pisałem do UberSkilla na PW, że trzeba obciąć trochę tekst.

#39 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 19.06.2012 12:59

Wszystko dziala. Zrobie ladny opis etc w dziale z modami innymi p.t. JarHead Rank Mod (daj boze xostrzezenia mi za to ujma hehe). dzięki chlopaki za pomoc. Mozna zamknac
  • +
  • -
  • 0

#40 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.06.2012 13:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2, bf2, edycja, mod, jarhead

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych