Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

[ROZWIĄZANE] Edycja BF2 v1.5.5a

BattleField2 bf2 edycja mod jarhead

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 UberSkill

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 24.04.2012 21:06

Witam,
Poszukuje osoby ktora przerobilaby mi mod BF2 (obojetnie ktora wersja, choc mysle ze 24 odznaki v 1.5.5a bylaby najlepsza do tego).
Edycja obejmuje zmiane nazwy modu na "JarHead", Chce aby plugin posiadal ranking z bf2 (bez infomracji o ilosci odznak), komende /whostats (ma podliczac to samo co dotychczas) i /mestats (zamiast bf2stats), przyznawane medale, lidera we fragach.
Kwestie ew. wynagrodzenia mozemy sie dogadac choc kokosow nie obecuje (licze na dobrego samarytanina^^).

dzięki wielkie Dołączona grafika.

bf2 mod: http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v110/
  • +
  • -
  • 0

#2 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 26.04.2012 20:26

Wiec probowalem sam troche zrobic ale jakos nie wychodzi mam errory do teog nei mam pojecia jak je rozwiazac ;/ zamieszaczam tutaj swoj remake. (*P.S. przy okazji mzoecie sprawdzic ktore moduly faktycznie sa wymagane)Załączony plik  JarHead.zip   264,57 KB  37 Ilość pobrań

Użytkownik UberSkill edytował ten post 26.04.2012 20:27

  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 26.04.2012 21:46

new const gPluginName[] = "Battlefield 2: Rank Mod";
// zmien na
new const gPluginName[] = "JarHead";

//w
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
// zmien bf2stats na mestats

gPcvarBadgesActive (bf2_active) na 0
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}


#4 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 27.04.2012 13:57

Moglbys mi powiedziec w ktorym pliku i w ktorej linii ;x? bylbym wdzieczny. Btw komende bf2_active chce zaminic na jhd_active podobnie pcvarBF2Active na pcvarJHDActive, wszystkie pcvary od odznak usunac.
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 27.04.2012 20:40

W pliku głównym, nie podałeś z jakiego korzystasz.

Wyślij mi całe SMA + INLs, to Ci wrzucę gotowca.
Jeśli nie, to podaj, z której wersji korzystasz.
Napisałeś o 1.5.5a, dałeś link do 1.1.0 i mniejszych, do tego colorchat, czy nie?

Założę, że chcesz tylko ranking, /whostats, /mestats, lidera we fragach.

Plik główny:




//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");

register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");

register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");

register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");

usuń (w linku 1.1.0 Colorchat: 166-185)



register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");

register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");

register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");

register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");

register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");

register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");

register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");

169-204: Usuń
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");

171-172 Zamień bf2stats na mestats



register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");

register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");

//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");

172-182: Usuń



//Cvars

//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);

// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);

172-180: Możesz wywalić, ew. zmienić na jhd_version (bajer)
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");

174: zmień na
pcvarJHDActive = register_cvar("jhd_active", "1");

W takim razie linijkę 50. zmień z
new gPcvarBF2Active;
na
new pcvarJHDActive;



gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.sileman.net.pl/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "0");
174-181: możesz usunąć
176:
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
też do usunięcia

cmds.inl: 181-226. Zamień
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);

if (!((equal(Arg1, "/whois",6)) || (equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}

display_stats(id,player);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

new player = cmd_target(id, Arg1[7], 0);

if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[7]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[7]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}

display_badges(id,player);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

na
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarJHDActive))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);

if (!((equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;

if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[JHD]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[JHD] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}

display_stats(id,player);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

w HUD.inl:
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif

}

możesz wszystko zakomentować (14 i 16)
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
31: Zmień BF2 na JHD
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
50-57 Zmień na
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d  Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);

Po 50. linijce w głównym pliku dodaj:
new gPcvarBF2Active=1;

174. zamień
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
na
pcvarJHDActive = register_cvar("bf2_active", "1");





Tak mam HUD.inl:

//Bf2 Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.

#if defined bf2_hud_included
#endinput
#endif
#define bf2_hud_included

//Show an announcement display
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
//ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
//client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif

}

//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

static HUD[64];

if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;

switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}

++nextrank;

new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}

cmds.inl: Wklejka: 4nfxz6yfcfc4
plik główny (sma): Wklejka: 49rmgg213a2o

Bez bawienia się, sprawdź, co i jak, później można się pobawić w optymalizację i usuwanie niepotrzebnych funkcji.
Pisane z paznokcia. U mnie się skompilowało. Napisz, jak (nie)działa, to się poprawi, a potem pousuwa niepotrzebne fragmenty.

#6 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 29.04.2012 16:48

konsola: (amx_plugins)

unknown unknown unknown jarhead.amxx error

Załączony plik  cstrike.zip   729,16 KB  42 Ilość pobrań
-


Taki ogolny efekt zpoprawkami ktore mialem naniesc tzn ktore mi doradziles, niestety plugin nie dziala;/.
JEstem zielony w te klocki bo robie to pierwszy raz. JAk bys Dal rade / chcial to bylbym wdzieczny za gotowca ;x

Plugin potrzbeuje z colorczatem, komendy /mestats (bf2stats) , /whostats , lidera we fragach, medale na koncu mapy no i oczywiscie status w dolnej czesci ekranu.
  • +
  • -
  • 0

#7 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2012 19:14

error, tzn. że się nie ładuje.

1.
new gSoundRank[] = "jhdrank/promotion.wav"; //Rank gained sound
new gSoundBadge[] = "jhdrank/award.wav"; //Badges earned sound

Masz folder jhdrank? czy zostawiłeś stary bf2rank i dlatego nie może precachować muzyki i nie ładuje pluginu?

2. Pokaż error log w momencie podłączenia pluginu (najlepiej z konsoli roota)
3. Czy SQL / nvault dalej masz w postaci bf2, czy także zmieniłeś na JHD, bo pliki .inl masz z przedrostkiem BF2?

#8 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 29.04.2012 20:09

1. Poprawione
2.
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] Run time error 10 (plugin "jarhead.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 04/29/2012 - 20:59:04: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
3. sql nie uzywam (bynajmniej poki jest wszystko w fazie testow) nvault poprawione.

4.
JarHead Desert Ra 1.0 MisieQ jarhead.amxx running

Informacje na sayu oraz komendy dzialaja ale nie ma statusu :o tzn: Ilosc zabic / ranga (szeregowy etc) / ile do next ranku

Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 20:11

  • +
  • -
  • 0

#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2012 20:12

Czyli błąd niedziałania pluginu jednak nie moją winą.
Niestety, z HUD wina ewidentnie moja :(

Zaraz spojrzę w kod.

#10 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 29.04.2012 20:15

to ci zarzuce poprawiany :D (musialem zarzucic kilka poprawek wiecej ale to kwestia zmian z bf2 na jhd ale jednak :D)

Załączony plik  cstrike.zip   728,99 KB  30 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2012 20:58

Usunąłem Announcement (forwards.inl: 93, 94-97; hud.inl: 8-19)<br>
Usunąłem gPcvarStatusText (chyba sedno problemu, events:inl:
 || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText)
wycięte z linii 167.; hud.inl: to samo wycięte z linii 12.)<br>
Usunąłem STEAM_ID pREDa i naszego Junior Admina (const.inl: 95-98)<br><br>

<span style="margin-left: 19px">Załączony plik  jarhead.sma   7,44 KB  32 Ilość pobrań
  jarhead.amxx (AMXX nie działa z powodu braku plików INC)</span><br>
<span style="margin-left: 19px">Załączony plik  forwards.inl   2,86 KB  41 Ilość pobrań
</span>
<span style="margin-left: 19px">Załączony plik  hud.inl   1,09 KB  30 Ilość pobrań
</span>
<span style="margin-left: 19px">Załączony plik  events.inl   4,14 KB  28 Ilość pobrań
</span>
<span style="margin-left: 19px">Załączony plik  const.inl   4,43 KB  30 Ilość pobrań
</span><br>

PS. Zmień linijkę
jarhead.amxx
na
jarhead.amxx debug
w plugins.ini; będą lepsze logi (choć większe też obciążenie) dopóki nie będzie działało, jak należy.

#12 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 29.04.2012 22:26

Konsola:

L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jarhead.amxx")
L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_num")
L 04/29/2012 - 22:28:09: [AMXX] [0] badgepowers.inl::set_speed (line 11)
L 04/29/2012 - 22:28:09: Invalid CVAR pointer


i amx_plugins

JarHead Desert Ra 1.0 MaVericK jarhead.amxx debug


komendy:
/whostats nick - dziala
/mestats - dziala ale wlacza sie automatycznie bf2menu najlepiej zeby sie tego pozbyc
/serverstats - dziala

medale - dziala - sprawdzone
lider we fragach - tak samo jak wyzej sprawdze jutro

status - nadal nie dziala

nie podlicza rozbrojonych bomb w /mestats i /whostats

zauwazylem smieszny blad:O

Podczas gry nie zabiera dmg przeciwnikowi podczas walki na kosy :D oraz nie zawsze zabiera dmg po trafieniu (mimo nawet rozlanej krwi). Przypuszczam ze to zasluga gPcvarBadgesActivity i badgepowers.inl

Użytkownik UberSkill edytował ten post 29.04.2012 22:26

  • +
  • -
  • 0

#13 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 29.04.2012 22:50

badgepowers jest całe do wywalenia, no cóż, trzeba więc zrobić to już teraz.
Do tego funkcja check i większość save.inl / sql.inl
Jutro rano zajmę się tym tak dokładnie, sam odpalę u siebie i dam Ci wersję w pełni działającą.

#14 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 29.04.2012 22:57

badgepowers jest całe do wywalenia, no cóż, trzeba więc zrobić to już teraz.
Do tego funkcja check i większość save.inl / sql.inl
Jutro rano zajmę się tym tak dokładnie, sam odpalę u siebie i dam Ci wersję w pełni działającą.


Super:) jestem dozgonnie wdzieczny. P.S. Medale dzialaja gdy jest min. 4 graczy. Btw Jezeli sie da to chcialbym zachowac komendy admina add_kills i resetserverstats (cos wten desen). Ogolnie zapis na sql mozna usunac mi jest to zbedne.
  • +
  • -
  • 0

#15 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.04.2012 17:57

Na chwilę obecną mam wersję działającą bez błędów w konsoli ani w logach (przynajmniej u mnie), jednak mam pytanie odnośnie pewnych szczegółów jednak, zanim podam Ci ostateczną wersję: mianowicie odnośnie rang oraz dodawania zabójstw.
Dodawanie zabójstw, z tego, co pamiętam, nie działało poprzez menu (zawsze dodawało 0 fragów), jedynie poprzez komendę. Trzeba to poprawić i pytanie, czy dodać do menu jakieś wybrane wartości, wybrane wartości + podaj własną, czy tylko podaj własną?
No i odnośnie rang: niektóre wymagają iluś tam odznak: rozumiem, że te wymogi tylko usunąć, tak?

BTW. Załączam wersję teraźniejszą, ale zanim dokończę, to musiałem zadać to pytanie. Czekam na odpowiedź i wyślę wtedy wersję ostateczną, chyba, że jeszcze się pojawią jakieś wątpliwości, ale mam nadzieję, że nie :)
Odnośnie medali - daje, zapisuje, wczytuje do/z nvaulta: zgodnie z życzeniem. Całkowicie wywaliłem 3/4 kodu odpowiedzialne za odznaki. Zabicia z określonych broni liczy.
Wyrzuciłem odbługę flagModu i parę innych bajerów. Zmian nie będę wypunktowywał, bo przycisk suwaka by implodował :crazy:

Załączony plik  scripting.zip   17,79 KB  25 Ilość pobrań


PS.
gPcvarJHDActive = register_cvar("jhd_active", "1");
gPcvarHudOptions = register_cvar("jhd_hud_options", "abcde");
gPcvarFFA = register_cvar("jhd_ffa", "0");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("jhd_min", "2");
gPcvarWymus = register_cvar("jhd_wymus", "0");


jhd_min odpowiada za to minimum osób na serwerze, żeby były m.in. medale, jhd_active na 0 wyłącza plugin, jhd_hud_options jak w bf2, jhd_ffa daje fragi za "TK", jhd_wymus wymusza pokazywanie tego statusu (ranga + ilość zabić) na dole, zamiast na środku (na celowniku), jak w bf2.

#16 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 30.04.2012 18:49

Brak mi slow jestes normalnie Boski :D chyba sobie postawie oltarzyk z Twoim zdjeciem <joke> hehe.

Na temat: Coz mozna dodac z tym add_frags do menu, mysle ze np: 1. 10 , 2. 100 , 3.1000 i 4.wlasna ilosc
Odnosnie wymogow do specjalnych rang mozna by wykorzystac medale o ile sie da oczywiscie jezeli jest to zbyt skomplikowane to juz kij z tym same fragi :D.
  • +
  • -
  • 0

#17 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.04.2012 19:36

No dobrze, to zastanów się, napisz, to się zrobi. Nie ma większego problemu z tym.
W międzyczasie zajmę się komendą add_frags. Później połączę.

#18 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 30.04.2012 20:35

no wiec :

1. Nie dziala awansowanie rangi (po wbiciu 15/15 - do 18/15 sprawdzalem) utrzymuje sie ranga szeregowy bez awansu.
2. Jezeli sie da (z tego co dobrze zrozumielame w ver. bf2 1.1.0 by misieq) status zeby byl z kolor czatem (zalezny od teamu ct - niebieski , tt - czerwony)- to tylko upiekszanie jak znajdziesz chwile.
3. Cholera nie moge znalezc jakie byly rangi specjalne (wymagania, etc). Strzele w ciemno jezeli jest ich 4 to:
x zabic(oryginalnie) zamiast wym. odznak powiedzmy 4 zlote medale -> x zabic + 40 zlotych medali -> x zabic+60 zlotych medali x-> x zabic +100zlotych medali
  • +
  • -
  • 0

#19 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.04.2012 22:24

Ad. 1. Jak już pisałem, rangi są do dokończenia właśnie z powodu, który podałem 2 posty temu.
Ad. 2. Jak najbardziej będzie ColorChat.
Ad. 3. Postaram się szybko zrobić.

Tak więc jak tylko znajdę chwilkę (wstępnie jutro przed południem), to dokończę, bo już naprawdę niewiele zostało :)

PS. Ze zmianą wymogów na poszczególne kategorie nie będzie trudno.

#20 UberSkill

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:81
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Słupsk
Offline

Napisano 30.04.2012 22:29

Cudnie. JAk da rade to zeby w statusie pokazywalo ile ma sie zlotych/srebrnych /brazowych medali. I w zasadzie wszystko mysle ze juz zadne zmiany nie beda potrzebne ew. poprawki czego co nie dziala. (info o medalach bedzie przydatne ze zwgledow wlasnie na rangi specjalne). W takim razie będę jutro oczekiwal z neicierpliwoscia. dzięki za posiwecanie mi czasu.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2, bf2, edycja, mod, jarhead

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych