W pliku głównym, nie podałeś z jakiego korzystasz.
Wyślij mi całe SMA + INLs, to Ci wrzucę gotowca.
Jeśli nie, to podaj, z której wersji korzystasz.
Napisałeś o 1.5.5a, dałeś link do 1.1.0 i mniejszych, do tego colorchat, czy nie?
Założę, że chcesz tylko ranking, /whostats, /mestats, lidera we fragach.
Plik główny:
//Public
register_clcmd("say /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say_team /ranks","show_rankhelp",0, "Pokazuje Informacje o Ranku");
register_clcmd("say /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /badges1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say_team /odznaki1","show_badgehelp",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach");
register_clcmd("say /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /badges2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say_team /odznaki2","show_badgehelp2",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 2");
register_clcmd("say /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /badges3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
register_clcmd("say_team /odznaki3","show_badgehelp3",0, "Pokazuje Informacje o Odznakach 3");
usuń (w linku 1.1.0 Colorchat: 166-185)
register_clcmd("say /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /who", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say_team /gracze", "cmd_who", 0, "Wyswietla liste graczy i ich pozimy");
register_clcmd("say /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say_team /help", "cmd_help", 0, "Pokaz pomoc BF2Mod");
register_clcmd("say /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team bf2", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team menu", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team /help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say_team help", "Bf2menu", 0, "Pokazuje Menu");
register_clcmd("say /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say_team /bf2helpmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Pomocy");
register_clcmd("say /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say_team /bf2statsmenu", "helpmenu", 0, "Pokazuje Menu Statystyk");
register_clcmd("say /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
register_clcmd("say_team /bf2adminmenu", "adminmenu", 0, "Pokazuje Menu Admina");
169-204: Usuń
register_clcmd("say /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2stats", "show_stats", 0, "Pokazuje twoje aktualne statystyki");
171-172 Zamień bf2stats na mestats
register_clcmd("say /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say_team /serverstats", "show_server_stats", 0, "Pokazuje aktualne statystyki serwera");
register_clcmd("say /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
register_clcmd("say_team /bf2save", "save_badges", 0, "Zapisuje Aktualne Statystyki");
//Admin
register_clcmd("bf2_addbadge", "add_badge", ADMIN_LEVEL, "<player> <badge#> <level#>");
register_clcmd("bf2_addkills", "add_kills", ADMIN_LEVEL, "<player> <kills#>");
172-182: Usuń
//Cvars
//FCVAR_SERVER cvar for game monitor.
register_cvar("bf2_version", gPluginVersion, FCVAR_SERVER);
// Set cvar to update version in case new version loaded while server still running
set_cvar_string("bf2_version", gPluginVersion);
172-180: Możesz wywalić, ew. zmienić na jhd_version (bajer)
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
174: zmień na
pcvarJHDActive = register_cvar("jhd_active", "1");
W takim razie linijkę 50. zmień z
new gPcvarBF2Active;
na
new pcvarJHDActive;
gPcvarBadgesActive = register_cvar("bf2_badges", "1");
gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");
gPcvarXpMultiplier = register_cvar("bf2_xpmultiplier", "0.1");
gPcvarXpMinPlayers = register_cvar("bf2_xpminplayers", "2");
gPcvarIconTime = register_cvar("bf2_icon_time", "1.5");
gPcvarHelpUrl = register_cvar("bf2_help_url", "http://misieq.sileman.net.pl/bf2webdocs");
gPcvarBadgePowers = register_cvar("bf2_badgepowers", "0");
174-181: możesz usunąć
176:
gPcvarStatusText = register_cvar("bf2_statustext", "1");
też do usunięcia
cmds.inl: 181-226. Zamień
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(gPcvarBF2Active))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);
if (!((equal(Arg1, "/whois",6)) || (equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_stats(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new player = cmd_target(id, Arg1[7], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[7]);
#else
client_print(id,print_chat, "[BF2] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[7]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_badges(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public cmd_say(id)
{
if (!get_pcvar_num(pcvarJHDActive))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Arg1[31];
read_args(Arg1, charsmax(Arg1));
remove_quotes(Arg1);
if (!((equal(Arg1, "/whostats",6))))
return PLUGIN_CONTINUE;
if (equal(Arg1, "/whostats",6))
{
new player = cmd_target(id, Arg1[10], 0);
if (!player)
{
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[JHD]^x03 Przepraszamy, gracz^x04 %s^x03 nie moze zostac zlokalizowany!",Arg1[10]);
#else
client_print(id,print_chat, "[JHD] Przepraszamy, gracz %s nie moze zostac zlokalizowany", Arg1[10]);
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
display_stats(id,player);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
w HUD.inl:
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif
}
możesz wszystko zakomentować (14 i 16)
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
31: Zmień
BF2 na JHD
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
else
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Zabicia: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
}
50-57 Zmień na
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
Po 50. linijce w głównym pliku dodaj:
new gPcvarBF2Active=1;
174. zamień
gPcvarBF2Active = register_cvar("bf2_active", "1");
na
pcvarJHDActive = register_cvar("bf2_active", "1");
Tak mam HUD.inl:
//Bf2 Rank Mod HUD File
//Contains all the HUD functions.
#if defined bf2_hud_included
#endinput
#endif
#define bf2_hud_included
//Show an announcement display
public Announcement(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return;
#if defined KOLOROWY_SAY
//ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#else
//client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName);
#endif
}
//Displays the HUD to the user
public DisplayHUD(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return;
if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;
static HUD[64];
if ( !gStatsLoaded[id] )
{
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Wczytuje Dane...");
}
else
{
new rank = g_PlayerRank[id];
new nextrank;
switch(rank)
{
case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15;
case 17: nextrank = 7;
case 18: nextrank = 8;
default: nextrank = rank;
}
++nextrank;
new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));
formatex(HUD, charsmax(HUD), "[JHD] Zabicia: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
}
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
}
cmds.inl:
Wklejka: 4nfxz6yfcfc4plik główny (sma):
Wklejka: 49rmgg213a2oBez bawienia się, sprawdź, co i jak, później można się pobawić w optymalizację i usuwanie niepotrzebnych funkcji.
Pisane z paznokcia. U mnie się skompilowało. Napisz, jak (nie)działa, to się poprawi, a potem pousuwa niepotrzebne fragmenty.