Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wielkość Smoke Grenade

smoke grenade wielkość

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.04.2012 17:38

Czy wiecie może, jak zmierzyć wielkość Smoke Grenade, tzn. dokładnie potrzebuję wiedzieć, czy zabójca jest "ukryty w dymie" czy nie.

Jak na razie, dałem prymitywne zapisywanie wszystkich miejsc wybuchu SG i zapisywania ich w tablicy wraz z informacją o zabójcy i czasie, kiedy SG wybuch.
Szukam, czy w pobliżu 200 unitów znajduje się zapisany punk wybuchu SG i o ile właściciel się zgadza i czas od wybuchu jest <=25 sekund, to oznaczam, że zabójca
jest "ukryty" w dymie.

Jednak czy wiecie może, jak sprawdzić, ile właściwie unitów mam Smoke Grenade? I ew. ile dokładnie trwa on do całkowitego zaniknięcia, bo wyliczyłem 25 sekund?
Z góry dzięki za odpowiedź.

edit. Potrzebuję odległość od faktycznego wybuchu, nie od zużytego modelu SG.

edit2. Poszukałem trochę i nie znalazłem odpowiedzi, choć moje obliczenia na oko okazały się prawdopodobne.
W pluginie Gas Nades znalazłem identyczne parametry, jakie wyliczyłem, mianowicie 25 sekund oraz 200 unitów.

Jednak dalej zastanawia mnie, czy jest szansa na pobranie czasu / wielkości wybuchu, ew. wydłużenie trwania Smoke`a bez tworzenia kolejnego wybuchu i tym samym zwiększania FPS?





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: smoke, grenade, wielkość

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych