Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[ROZWIĄZANE] Invisible entity dla określonego graczaA właściwie NoSmoke Function
#1 Gość_21977_*
Napisano 05.04.2012 10:24
Czy jest możliwość ustawienia niewidzialności danego bytu dla określonego gracza?
Cel:
Docelowo zamierzam napisać NoSmoka jako pakiet do jednej z run z RuneModa.
Opis (Niepotrzebny):
Poza noFB, noHEdmg i noHS chciałem dodać NoSmoke do jednej z run, ale na AM
wyczytałem (2006), że jest to niemożliwe, funkcji takowej też nie mogę odnaleźć.
Jednak odnalazłem filmik (bez SMA) z niby-NoSmokiem: YT/GZpLemVyu_w
Nie wiem jednak, czy Smoke ten jest widoczny dla innych graczy, czy nie.
Pytanie właściwe:
Czy jest możliwość ustawienia niewidzialności danego bytu dla określonego
gracza i jeśli tak, to w jaki sposób (wystarczy mi funkcja, cokolwiek)?
#2
Napisano 05.04.2012 22:05
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Pytania
do
Scripting AMXX → Pytania
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#3 Gość_21977_*
Napisano 06.04.2012 14:55
Użytkownik benio101 edytował ten post 06.04.2012 15:23
#4
Napisano 06.04.2012 15:51
jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook
na pewno jakoś C się odwdzięczę!
#5
Napisano 06.04.2012 15:57
nie efekt dymu nie jest obiektem nie jest on przesyłany przez ten forwardCzy kluczem do NoSmoke będzie FM_AddToFullPack?
ten film który dałeś to mój plugin łap kod
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent"); public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) { if(eventindex == 26 || eventindex == 29){ for(new i = 1;i <= MAX; i++){ if(!is_user_connected(i) || iConfig[i][noSmoke]) continue; engfunc(EngFunc_PlaybackEvent,flags,i,eventindex,delay,origin,angles,fparam1,fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2); } return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
#6 Gość_21977_*
Napisano 06.04.2012 16:30
Działa wyśmienicie.
Do zamknięcia.
#7
Napisano 06.04.2012 16:43
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nosmoke, no, smoke, invisible, etity
CS:GO
CSGO Niedziałające kolory smoke'ów.Nie działają kolorowe smoki w cs:go Napisany przez Gruzus, 12.10.2015 cs:go, kolory, smoke, csgo i 1 więcej |
|
||||
Jak dodać dwa smoke?Napisany przez FetaGreen, 20.12.2012 smoke, dwa |
|
|
|||
Wielkość Smoke GrenadeNapisany przez 21977, 22.04.2012 smoke, grenade, wielkość |
|
|
|||
Darmowe all granaty +ilośćPilne :( Napisany przez KeeRio, 15.12.2011 granaty, he, smoke, flash, granat i 3 więcej |
|
||||
No Recoil dla SurvivolaNapisany przez BoroWSP, 01.12.2011 Zombie Plague 4.3, no, recoil i 6 więcej |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych