Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 12.04.2012 19:45
#2
Napisano 12.04.2012 19:50
public Death()
dodaj
pod
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczeniedodaj
doswiadczenie_gracza[id] -= XXXza XXX ile ma odejmowac
Jeśli chcesz jeszcze dodać wiadomość to dodaj
client_print(id, print_chat, "Zostalo ci odebrane XXX expa");
za XXX wstaw liczbe jaką ma odejmować XP
P.S Cod Stary
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#3
Napisano 12.04.2012 20:31
doswiadczenie_gracza[id] -= XXX
a nie
doswiadczenie_gracza[attacker] -= XXX
wiem wlasnie myslalem o takim czyms.. ale jak zabierze expa to lvl spadnie tez w dol ??
a jak zrobic cos takiego.. ze mam przykladowo 1000 expa.. i np kupuje cos w sklepie i to mnie kosztuje 800 expa..ale w nastepnej rundzie zebym mial znowu tyle expa ile powieninem miec czyli 1000..takie cos niby w stylu no nie wiem.. zeby zapisywalo najwiejszy stan expa na poczatku rundy a w 2 rundzie zeby zwracalo sie do tego i ilosc byla wczesniejsza + to co dostaniemy za killa
#4
Napisano 13.04.2012 14:57
Jeżeli będziemy mieć za mało XP to nie zabierze LVL'u po co nawet zabierać jak zaraz znowu się wbije LVL ;Dwiem wlasnie myslalem o takim czyms.. ale jak zabierze expa to lvl spadnie tez w dol ??
ale jak chcesz dodaj sprawdzanie XP w sprawdź poziom masz i daj poziom_gracza[id] --;
kod jaki masz dodać do SprawdzPoziom(id) jeśli chcesz aby lvl zabierało.
while(doswiadczenie_gracza[id] < doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_graczam[id]--; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Level odebrany!"); }oraz dodaj do Death()
pod
SprawdzPoziom(attacker);dodaj
SprawdzPoziom(id);
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 13.04.2012 18:49
#6
Napisano 13.04.2012 19:09
new bool:kupno[33]w sklepie dodajesz własną opcję i w niej dodajesz
case: XX{ if(doświadczenie_gracza[id] >= XXX && kupno[id] == false){ doswiadczenie_gracza[id] -= XXX kupno[id] = true; // tutaj dodajesz moc } else Client_print(id, print_chat, "Brak XP lub juz to kupiles (raz na runde)"); }W client_connect(id) dodaj
kupno[id] = false;
oraz w client_disconnect(id)
kupno[id] = false;
oraz w odrodzenie(id) dodaj
po tym
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
if(kupno[id] == true){ doswiadczenie_gracza[id] += XXX kupno[id] = false; }
ZA XX - podajesz numer Case oczywiście
za XXX jaką ilość expa ma zabierać i dodawać w następnej rundzie
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#7
Napisano 13.04.2012 19:56

#8
Napisano 13.04.2012 20:02
Masz 100 XP kupujesz za 50 XP masz 50 XP zabijasz kogoś + 20 XP masz 70 XP
Więc jeśli ustawiłeś XXX na 50 to będziesz miał w nowej rundzie 120 XP
za XXX wpisz jaką liczbę XP ma zabierać za kupienie
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#9
Napisano 13.04.2012 21:59

#10
Napisano 15.04.2012 09:41

czy lepiej zrobic nowego boola do nowego itemu ze sklepu i zrobic tak samo jak tutaj jest ??
#11
Napisano 19.04.2012 18:44
#12
Napisano 19.04.2012 18:45
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
If you can dream it, you can do it.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych