Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Gdy zginiemy zabiera Expa

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2012 19:45

Witam poszukuje walsnie tego kodu.. ze gdy zginiemy to zabiera nam pewna ilosc expa ./gdzies to widzialem ale nie moge sobie przypomniec gdzie.. jezeli ktos wie niech da znac.. i nie pamietam dokladnie czy to bylo na coda nowego czy starego.. jak cos to podajcie 2 wersje

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.04.2012 19:50

w
public Death()
dodaj
pod
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie
dodaj
doswiadczenie_gracza[id] -= XXX
za XXX ile ma odejmowac
Jeśli chcesz jeszcze dodać wiadomość to dodaj
client_print(id, print_chat, "Zostalo ci odebrane XXX expa");

za XXX wstaw liczbe jaką ma odejmować XP

P.S Cod Stary
  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.04.2012 20:31

doswiadczenie_gracza[id] -= XXX


a nie

doswiadczenie_gracza[attacker] -= XXX


wiem wlasnie myslalem o takim czyms.. ale jak zabierze expa to lvl spadnie tez w dol ??

a jak zrobic cos takiego.. ze mam przykladowo 1000 expa.. i np kupuje cos w sklepie i to mnie kosztuje 800 expa..ale w nastepnej rundzie zebym mial znowu tyle expa ile powieninem miec czyli 1000..takie cos niby w stylu no nie wiem.. zeby zapisywalo najwiejszy stan expa na poczatku rundy a w 2 rundzie zeby zwracalo sie do tego i ilosc byla wczesniejsza + to co dostaniemy za killa

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 14:57

doswiadczenie_gracza[id] -= XXX // jeżeli dasz attacker to atakującemu zabierze XP

wiem wlasnie myslalem o takim czyms.. ale jak zabierze expa to lvl spadnie tez w dol ??

Jeżeli będziemy mieć za mało XP to nie zabierze LVL'u po co nawet zabierać jak zaraz znowu się wbije LVL ;D
ale jak chcesz dodaj sprawdzanie XP w sprawdź poziom masz i daj poziom_gracza[id] --;

kod jaki masz dodać do SprawdzPoziom(id) jeśli chcesz aby lvl zabierało.
while(doswiadczenie_gracza[id] < doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
  {
   poziom_graczam[id]--;
   set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
   ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Level odebrany!");
  
  }
oraz dodaj do Death()
pod
SprawdzPoziom(attacker);
dodaj
SprawdzPoziom(id);

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2012 18:49

no dobra a chodzi mi o konkretny przyklad... mam na start 100 expa kupilem ze 60 expa cos w sklepie oczywiscie odjelo mi i mam 40..lecz jak zacznie sie nowa runda to od nowa mam 100 exp.. no i tak dalej ale exp rosnie gdy zabijemy kogos.. i chodzi mi o to ze zabiera nam expa w danej rundzie bo kupuje cos za niego.. ale zeby w nastepnej na poczatku rundy powracal aktualny stan

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 19:09

dodaj na początku
new bool:kupno[33]
w sklepie dodajesz własną opcję i w niej dodajesz
case: XX{
if(doświadczenie_gracza[id] >= XXX && kupno[id] == false){
doswiadczenie_gracza[id] -= XXX
kupno[id] = true;
// tutaj dodajesz moc

}
else
Client_print(id, print_chat, "Brak XP lub juz to kupiles (raz na runde)");
}
W client_connect(id) dodaj
kupno[id] = false;

oraz w client_disconnect(id)
kupno[id] = false;

oraz w odrodzenie(id) dodaj
po tym
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  return PLUGIN_CONTINUE;

if(kupno[id] == true){
doswiadczenie_gracza[id] += XXX
kupno[id] = false;
}

ZA XX - podajesz numer Case oczywiście

za XXX jaką ilość expa ma zabierać i dodawać w następnej rundzie
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2012 19:56

nom ale ja nie wiem ile dana osoba miala expa przeciez :) bo ten exp caly czas rosnie.. zabije kogos to juz mam wiecej przyklad 100 expa kupie cos zostanie mi 50 expa i zaraz zabije kolesie i doda np 20 expa to w nowej rundzie mam 120 expa juz ;] wiesz o co mi chodzi ??

#8 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.04.2012 20:02

Tak też będzie.
Masz 100 XP kupujesz za 50 XP masz 50 XP zabijasz kogoś + 20 XP masz 70 XP
Więc jeśli ustawiłeś XXX na 50 to będziesz miał w nowej rundzie 120 XP


za XXX wpisz jaką liczbę XP ma zabierać za kupienie
  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#9 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 13.04.2012 21:59

okej spoko jutro to sprawdze poniewaz dzis juz za pozno na to :P

#10 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 15.04.2012 09:41

no okej a jak zrobic.. bo chce dodac 2 rzedczy do sklepu za jedna bd zabierac 20 a za drugie 50.. i czy jak kupie te dwa to doda 70 ? albo czy jak kupie to za 20 expa to doda tylko 20 ?? jestem w trakcie pisania teraz wiec jeszcze nie wiem bo nie sprawdzalem wiec taka szybka odp by sie przydala :P

czy lepiej zrobic nowego boola do nowego itemu ze sklepu i zrobic tak samo jak tutaj jest ??

#11 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 19.04.2012 18:44

// do zamkniecia

#12 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 19.04.2012 18:45

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych