Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Mrygajacy HUD :)

cod stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pfkers

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 14:47

Witam mam pewien problem z hudem.. widzialem gdzies na forum podobny temat lecz nie bylo rozwiazania bo autor sam go naprawil wiec jak to zobaczy niech podzieli sie wiedza :D

bo mam zrobione tak:


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

{
if(get_user_team(id) ==2)
    return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new hp = get_user_health(id)
    
    set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.11, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
    show_hudmessage(id, "[ Klasa : %s ]^n[ Zdrowie : %d] ^n[ Monety : %i | LeveL : %i | Przedmiot : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], hp, monety_gracza[id],poziom_gracza[id],  nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]);
    
    set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0);
    ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Elder Ghost : %i%]^n[Nightmare : %i]^n[None : %i]^n[None : %i]",elder_ghost[id],night_ghost[id]);
    
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

Ten pierwszy znajduje sie na gorze a ten drugi po radarem ;] a mryga mi ten pierwszy czyli na gorze.. a nie wiem jak sie tego pozbyc ;]

#2 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 23.03.2012 15:44

[/sma]set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0);[/sma]
Na:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.19, 0, 0.0, 0.0);
Wtedy nie będzie mrygało :)
  • +
  • -
  • 1

#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 23.03.2012 17:34

albo zrób zmienną podobną do
SyncHudObj

np
SyncHudObj15

w plugin_init zrobisz jej CreateSynchobj

SyncHudObj15 = CreateSynchObj();

i zamiast
show_hudmessage dasz ShowSyncHudMsg z Twoją zmienną
  • +
  • -
  • 1

#4 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 17:43

albo zrób zmienną podobną do
SyncHudObj

np
SyncHudObj15

w plugin_init zrobisz jej CreateSynchobj

SyncHudObj15 = CreateSynchObj();

i zamiast
show_hudmessage dasz ShowSyncHudMsg z Twoją zmienną


Wlasnie robilem tak i nic nie pomoglo :P



set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.19, 0, 0.0, 0.0);
Wtedy nie będzie mrygało :)


Chyba pomoglo bo nie widzialem zeby mrygnal xD a za co odpowiadaj te 2 ostatnie wartosci ?

#5 pfkers

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 90
Zaawansowany

  • Postów:759
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 23.03.2012 19:27

// do zamkniecia

#6 Ojciec Dyrektor

    papa smerf.

  • Przyjaciel

Reputacja: 477
Wszechobecny

  • Postów:3 035
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Rabka-Zdrój
Offline

Napisano 23.03.2012 19:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych