bo mam zrobione tak:
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); { if(get_user_team(id) ==2) return PLUGIN_CONTINUE; new hp = get_user_health(id) set_hudmessage(255, 255, 0, -1.0, 0.11, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); show_hudmessage(id, "[ Klasa : %s ]^n[ Zdrowie : %d] ^n[ Monety : %i | LeveL : %i | Przedmiot : %s ]^n[ Doswiadczenie : %i / %i ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], hp, monety_gracza[id],poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]],doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]); set_hudmessage(0, 255, 0, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Elder Ghost : %i%]^n[Nightmare : %i]^n[None : %i]^n[None : %i]",elder_ghost[id],night_ghost[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } }
Ten pierwszy znajduje sie na gorze a ten drugi po radarem ;] a mryga mi ten pierwszy czyli na gorze.. a nie wiem jak sie tego pozbyc ;]